Want? Je hebt bewezen diensten?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:13 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
Ik voel me trouwens ook beter dan de gemiddele "PUA".
Ei, waarom voel jij je beter dan de gemiddelde "PUA"?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:17 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
[..]
Onnodig om een vrouw te mindfucken.
Omdat ik aan het einde van de dag met respect met vrouwen omga.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:17 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ei, waarom voel jij je beter dan de gemiddelde "PUA"?
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:22 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
[..]
Omdat ik aan het einde van de dag met respect met vrouwen omga.
Nee, ik heb wat beters overdag te doen.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:23 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Aan het einde van de dag? Ik doe dat de hele dag, ben ik nu het opperhoofd?
quote:7. Stabelize control, brake the target walls down instantly
quote:Dress yourself succesful
- Make your leadership looks credible
Heb geen theorieën bij vrouwen. Heb theorieën bij jou spullen. Beter gezegd iedereen zijn spullen.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:26 schreef Nero22 het volgende:
Volgens mij ben jij echt zo'n gozer die alleen maar theorieën aan het verzinnen is en als je een vrouw ziet volledig dichtklapt als het even niet volgens je plannetje gaat.
Dan geldt hetzelfde: als het even niet gaat zoals jij wil ga je op je bek. En wat probeer je dan zoal "te pakken"? Geef eens een concreet voorbeeld van hoe je zoiets dan aanpakt.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:29 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
[..]
Heb geen theorieën bij vrouwen. Heb theorieën bij jou spullen. Beter gezegd iedereen zijn spullen.
Als ik op mijn bek ga verbeter ik mijn hypothese.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:32 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dan geldt hetzelfde: als het even niet gaat zoals jij wil ga je op je bek. En wat probeer je dan zoal "te pakken"? Geef eens een concreet voorbeeld van hoe je zoiets dan aanpakt.
Daar heb je het al; je negeert gewoon het andere deel van de zin.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:33 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
[..]
Als ik op mijn bek ga verzin ik een nieuwe hypothese.
zou je niet gewoon beginnen met een redelijke hypothese en vanuit daar werken?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:33 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
[..]
Als ik op mijn bek ga verbeter ik mijn hypothese.
Wat is er mis met deze?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zou je niet gewoon beginnen met een redelijke hypothese en vanuit daar werken?
Nee man.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:38 schreef Nero22 het volgende:
Wat je eigenlijk doet: je steekt jezelf in pak, gaat naar de kroeg, schud iemand de hand, noemt hem een klerelijer, vraagt om zijn portemonnee, bedreigt hem, neemt zijn portemonnee, geeft hem een knuffel en je loopt de kroeg weer uit?
Leg dan uit wat je doet man.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:38 schreef Nero22 het volgende:
Wat je eigenlijk doet: je steekt jezelf in pak, gaat naar de kroeg, schud iemand de hand, noemt hem een klerelijer, vraagt om zijn portemonnee, bedreigt hem, neemt zijn portemonnee, geeft hem een knuffel en je loopt de kroeg weer uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |