SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
nee is eigenlijk meer een halve inside joke tegen 2happy4uquote:
pronquote:Op zondag 29 juli 2012 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zijn jullie hobbies qua entertainment als het niet animé is?
Lezen muziekluisteren zo nu en dan Skyrim en schrijven.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zijn jullie hobbies qua entertainment als het niet animé is?
Ah ik hou ook van 'lezen', goed boek datquote:Op zondag 29 juli 2012 16:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lezen muziekluisteren zo nu en dan Skyrim en schrijven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]ik had een ander plaatje verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Hij zit vastgelijmd aan mijn huidquote:Op zondag 29 juli 2012 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klote dat die niet uit kan zeg
oh, praat dan wel niet meer met jequote:
damnquote:Op zondag 29 juli 2012 17:07 schreef Snowbells het volgende:
Ok ok kijk naar deze goddelijkheid [ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op zondag 29 juli 2012 17:23 schreef Flippiee het volgende:
wtf moment van de dag: Een vriendin is verloofd.
patatje nutella?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:07 schreef Snowbells het volgende:
Ok ok kijk naar deze goddelijkheid [ afbeelding ]
frituren tochquote:
Ik zweer dat ik jou ooit eens heb gezien.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor jouw tijd en alle pics zijn allang weg.
Zolang Jiyeon, Q-Ri en Eunjung maar blijvenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:22 schreef Beach het volgende:
Snow wat denk jij, gaat T-ara uit elkaar of worden er alleen wat leden uitgeschopt?
leugensquote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zweer dat ik jou ooit eens heb gezien.
we zullen zienquote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zolang Jiyeon, Q-Ri en Eunjung maar blijven
Krullenbolletjequote:Op zondag 29 juli 2012 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg de liefdeee.
Of bedoelen jullie de initialensteelster;
quote:
quote:
quote:
Begrijpelijk.quote:
Begrijpelijk komt vast ook wel ergens voor in een liedje.quote:
daten? maar je bent al bezetquote:Op zondag 29 juli 2012 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]inderdaad lekker weertje
Beavh dinsdag daten?
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef Beach het volgende:
de begraafplaats van Margraten
lekker rustig in de zomer en als het te heet wordt nog genoeg schaduw van alle grafstenen
Weet ik nog nietquote:Op zondag 29 juli 2012 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dus? Dinsdag 12 uur amsterdam cs, be there
ik neem hem niet serieus hoor, zie mijn piquote:
I'll be therequote:Op zondag 29 juli 2012 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dus? Dinsdag 12 uur amsterdam cs, be there
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het was een test om.beste vrienden met me te worden en je bent geslaagd
Ik ga naar andere meets?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom weet je het niet beachjeeeah toeeee? Je gaat ook naar andere meets
En Snows k geloof er niks van!
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dus ik zie je dinsdag om 12:00 uur voor de kiosk? Tof!
Zonder Snow kom ik niet KB.quote:
oké ik kom ookquote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je laten tegenhouden door autisme.
Peter Cosmo Jan kome. Jullie ook? ::D
Alleen als Beach komt anders stop ik met school ookquote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je laten tegenhouden door autisme.
Peter Cosmo Jan kome. Jullie ook? ::D
Dingen van mij af laten hangen is geen goed idee.quote:
Kom nouuu.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Dingen van mij af laten hangen is geen goed idee.
Herkenbaar wel, ook vandaag niet heel lekker.quote:
kom ook dan snow sgatje :$:$quote:
nomnomquote:Op zondag 29 juli 2012 21:47 schreef Snowbells het volgende:
I'll eat you up oh oh oh ohhhhhh
so yum yum
Die reactie heb ik ook telkens als ik jouw posts zie, zo vol lof en liefde, zo erg gebaseerd op de waarheid, de koningin, nee de keizerin! Van FOK!quote:
Fixed.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die reactie heb ik ook telkens als ik jouw posts zie, zo vol lof en liefde, zo erg gebaseerd op de waarheid, de koningin, nee de keizerin! Van ARG7!
Enkel waarheden die ik posttequote:
tregte adoratiequote:
2happy4u's adoratiebaak, terecht ideequote:Op zondag 29 juli 2012 22:15 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er ook een adoratiebak moeten komen
even je keel smeren danquote:
poesquote:Op zondag 29 juli 2012 23:15 schreef JanPiraat het volgende:
Dromen van vogels
Dromen van gras
Nachtmerrie van water
In mn vacht geplast
[ afbeelding ]
Als ik klaar ben ligt grootste deel hier nog in dromenland tockquote:Op zondag 29 juli 2012 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
werkse morgenmet je koningstijden
guess soquote:Op zondag 29 juli 2012 23:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als ik klaar ben ligt grootste deel hier nog in dromenland tock
Hoop dat je snel weer geband wordt gr grquote:Op maandag 30 juli 2012 11:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Eindelijk mijn postrechten terug.
Nare jongenquote:Op maandag 30 juli 2012 11:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoop dat je snel weer geband wordt gr gr
Ik wil elk plekje van Nederland en de wereld samen met je bewandelen.toch liefquote:Op maandag 30 juli 2012 12:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan wil je ook een keer naar maastricht met mij? En eindhoven? Groningen? Den haag en Rotterdam? Zeeland? Den Helder?
Morgenavond gquote:Op maandag 30 juli 2012 12:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Jan wnr cokesletjes hosselen in holly??
Wil je niet in mijn abs knijpen dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geen uitnodigingen voor jou meer als ie echt komt
kan ik mee levenquote:Op maandag 30 juli 2012 12:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geen uitnodigingen voor jou meer als ie echt komt
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja want morgen vroeg op het station voor de burger king staan.
Volgende arg7 meet in Oberhausen?? Dat is in jouw buurt.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:23 schreef Snowbells het volgende:
Waarom is trouwens elk station zo ver wegkutachterhoek
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgende arg7 meet in Oberhausen?? Dat is in jouw buurt.
Begroeten wij elkaar met een boks?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:31 schreef JanPiraat het volgende:
Pfff oké vooruittot 12 uur in utrecht p_z
Torsoboks welquote:Op maandag 30 juli 2012 12:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Begroeten wij elkaar met een boks?
P_z is niet iedereen.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Beetje alles openbaar posten zodat iedereen komt? Bah.
even topic openenquote:Op maandag 30 juli 2012 12:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Beetje alles openbaar posten zodat iedereen komt? Bah.
2 keer waar nu in de warquote:Op maandag 30 juli 2012 12:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
even topic openen
Waar: utrecht cs
Tijd: 12:00
Waar: burgerking
Omg stan en hoofddoekje er ook al uit ?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jan en KB help ff, waarom zijn Stan en hoofddoekje uit Spangas?
Ja en in september komt er een niew hoofddoekje die geen hoofddoekje wil en een knappe jongen.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg stan en hoofddoekje er ook al uit ?![]()
heb het te lang niet meer gezien
snel marathon houden
hoofddoekje was toch niet boeiend en stan volgde ik al een tijdje niet meerquote:Op maandag 30 juli 2012 12:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jan en KB help ff, waarom zijn Stan en hoofddoekje uit Spangas?
Zoeken ze nog acteur voor die knappe jongen ?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja en in september komt er een niew hoofddoekje die geen hoofddoekje wil en een knappe jongen.
in dit topic, kan je niet lezen danquote:Op maandag 30 juli 2012 13:12 schreef Furdinand het volgende:
Waar is mijn ARG7 meet uitnodiging dan?
Dus ik mag van je komen?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in dit topic, kan je niet lezen dan
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:12 schreef Furdinand het volgende:
Waar is mijn ARG7 meet uitnodiging dan?
Utrecht?quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aeghh laatmaar, morgen gaat niet meer door. Mn opgezwollen oog en ik.
Jan je moet beter leren mikkenquote:Op maandag 30 juli 2012 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
`Pech je komt.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ooglapjequote:Op maandag 30 juli 2012 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |