Hoeveel % is het?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, best lekker ook nog. Neem het alleen niet aan het einde van de avond. Dat wordt kruipen naar huis.
Jazeker! Met roze olifantjes op het glas, mogelijk geïnspireerd door Dumbo met d'r gekke trip:quote:
9%. Dat is het punt niet. Het is zwaar op een andere manier.quote:
Klinkt goed, ik neem wel en triple en dat biertje dan achter elkaar.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
9%. Dat is het punt niet. Het is zwaar op een andere manier.
Pas op hoor, dat spul doet echt iets met je.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik neem wel en triple en dat biertje dan achter elkaar.
Rawrrquote:Op zondag 29 juli 2012 16:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Pas op hoor, dat spul doet echt iets met je.
Nu willen we zeker weten hoe je date afloopt!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik neem wel en triple en dat biertje dan achter elkaar.
Mwohh, die olifantjes zijn goed met hun slurfsquote:Op zondag 29 juli 2012 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu willen we zeker weten hoe je date afloopt!
Het feit dat ze gestudeerd hebben in Leiden maakt nog niet dat ze daarvandaan komen. Dit geldt voor beiden.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wist jij dat het eerste mens dat een zaadcel bekeek onder een microscoop uit deze stad komt? Leiden?
Ja echt waar!
En de eerste man die wiskundige formules in de natuurkunde bracht kwam ook uit deze mooie kleine stad.
Ah,quote:Op zondag 29 juli 2012 17:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het feit dat ze gestudeerd hebben in Leiden maakt nog niet dat ze daarvandaan komen. Dit geldt voor beiden.
Ik ben benieuwd wat voor bier je gaat drinken daar met deze kritische houding.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah,
Ach boeiend, voor mij zijn ze bekende namen mbt leiden
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor bier je gaat drinken daar met deze kritische houding.
Dat is tot op de dag van vandaag onbekend.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Jep. Om een of andere reden komt dit heel vaak terug in de natuur, maar vinden wij het blijkbaar ook mooi.
Waarom?
Geen idee.
Je bedoeld die meid die je eerst niet wou maar die jou zover kreeg?quote:Op maandag 30 juli 2012 08:25 schreef Dven het volgende:
Afgelopen weekend naar een feestje geweest. Uiteindelijk overgebleven met dame des huizes en die meid waar ik dat topic over geschreven heb. beide nogal het type dat graag schaarsgekleed rondloopt (geen probleem, goddelijke liefjes). Ze begonnen met 'dansen' en stonden erop dat ik meedeed. Driemaal raden hoe dat afliep..
Het dansen vond ik geen probleem, tot er handen naar plekken gingen waar ik ze momenteel niet hebben wil. Heb mijn spullen gepakt en ben naar huis gegaan
Ja, die meid en een vriendin van haar.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bedoeld die meid die je eerst niet wou maar die jou zover kreeg?
Je houdt jezelf exclusief voor de prinses?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |