Zijn Britten die naar huis gaan, 't is de laatste wedstrijd van de ochtendsessie.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:02 schreef Guard het volgende:
Vraag me trouwens af waar dat publiek naar toe gaat om te schuilen, heel veel mogelijkheden heb je daar niet, misschien onder de tribune
Nee hoor, want de nummers 3 gaan ook door (misschien met extra tussenronde)quote:Op zondag 29 juli 2012 14:02 schreef kilon het volgende:
Ze zitten in de poule nog met een sterkere en zwakkere ploeg (volgens de wereldranking). Ze zouden dit dus gewoon moeten winnen voor een plek in de volgende ronde.
Ik vin de Nederlandse dames toch lekkerder hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:03 schreef Wilskracht het volgende:
Die Spaanse dames is 1 van de oorzaken van het condoom te kort.
ditquote:Op zondag 29 juli 2012 14:07 schreef alors het volgende:
aaah mijn handen jeuken, ik zou die Spaanse graag even stompen met dr gegil.
kan ik niet bekijken vanuit zwedenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:07 schreef GroningenKoningen het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2012/play/10/ daar ergens
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.htmlquote:
Ze durfden ook niet meer te smashen leek hetquote:Op zondag 29 juli 2012 14:07 schreef marcodej het volgende:
Die aanval is gewoon niet overtuigend meer.
Ommekeer kwam toen het begon te regenen. Zo merk je dat het alle kanten kan opgaan in het beachvolleybal.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef Neroje het volgende:
Tja, service liep niet meer vanaf de tweede set
1x winnen is genoeg zei je? Raar voor een poule van 4.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef TheArt het volgende:
Nou herpakken tegen de Argentijnse dames dan weer. En daarna Talita en Antonelli.
Kessy en Rossquote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef TheArt het volgende:
Nou herpakken tegen de Argentijnse dames dan weer. En daarna Talita en Antonelli.
En dat is nog wel Nederlands weer.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ommekeer kwam toen het begon te regenen. Zo merk je dat het alle kanten kan opgaan in het beachvolleybal.
Dat dacht ik ook, wie zouden daar nou beter tegen moeten kunnenquote:
waarom is er dan ook beachvolleyball voor mannen?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:13 schreef tong80 het volgende:
Dit doet me niet veel. Rare sport. Olympisch geworden door een op korte broekjes geilende bobo.
Jep. Als ze winnen van de Argentijnse dames worden ze sowieso 3e. De beste nummers 3 gaan ook nog rechtstreeks door naar de volgende ronde, de 4 slechtste nummers 3 spelen nog een knock-out wedstrijd tegen elkaar.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef truedestiny het volgende:
[..]
1x winnen is genoeg zei je? Raar voor een poule van 4.
Anders zou het natuurlijk discriminatie zijn.. maar ik geef de bobo's in dit geval gelijkquote:Op zondag 29 juli 2012 14:13 schreef kilon het volgende:
[..]
waarom is er dan ook beachvolleyball voor mannen?
Veel te vroege conclusie. En over welke hooggespannen verwachtingen heb je het?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:14 schreef BorisDeLul het volgende:
Het antwoord: nee, ook deze Nederlanders kunnen niet met de hooggespannen verwachtingen omgaan.
Laten we even afwachten wat ze in de andere poulewedstrijden doen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:14 schreef BorisDeLul het volgende:
Het antwoord: nee, ook deze Nederlanders kunnen niet met de hooggespannen verwachtingen omgaan.
Moet dat er nu elke keer bijgehaald worden? Er doen 184 Nederlanders mee deze Olympische Spelen, je kan niet van ze allemaal een medaille verwachten...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:14 schreef BorisDeLul het volgende:
Daarnaast, dit was de eerste poulewedstrijd pasquote:Op zondag 29 juli 2012 14:15 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Moet dat er nu elke keer bijgehaald worden? Er doen 184 Nederlanders mee deze Olympische Spelen, je kan niet van ze allemaal een medaille verwachten...
Maar om ze nou meteen na de eerste wedstrijd kansloos te verklaren slaat nergens op.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef BorisDeLul het volgende:
Niet zeuren, mensen, natuurlijk is het maar een poulewedstrijd - maar je moet toch toegeven dat ze niet hebben gepresteerd wat iedereen wel van ze verwacht had.
Wat had 'iedereen' dan verwacht?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef BorisDeLul het volgende:
Niet zeuren, mensen, natuurlijk is het maar een poulewedstrijd - maar je moet toch toegeven dat ze niet hebben gepresteerd wat iedereen wel van ze verwacht had.
Ach dat is een sport op Fok.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar om ze nou meteen na de eerste wedstrijd kansloos te verklaren slaat nergens op.
Kessy en Ross, niet Talita en Antonelliquote:Op zondag 29 juli 2012 14:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat had 'iedereen' dan verwacht?
Dit zijn wedstrijden die ze kunnen winnen, maar zeker ook kunnen verliezen. Nogmaals, Liliana en Baquerizo werden vorige week in Klagenfurt ook 5e, net als Keizer en Van Iersel.
Wedstrijden tegen de Argentijnse dames, die moeten ze winnen.
En ze kunnen ook gewoon Talita en Antonelli straks verslaan. Het is niet alsof dat het best geplaatste duo is in de poule dat ze niet kunnen winnen, helemaal niet zelfs.
Oeps, Kessy en Ross idd. Meppelink en Van Gestel moeten tegen Talita en Antonelli. Maar nog beter zelfs, want Kessy en Ross zijn ook zo enorm wisselvallig.quote:
Waarom?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:54 schreef Eenskijken het volgende:
het is toch een schande dat deze 'sport' bij de OS zit
Mag ik vragen waarom? Loodzware sport, ik zou het zelf niet proberen, want je bent na een paar minuten helemaal dood.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:54 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:54 schreef Eenskijken het volgende:
De lijnen liggen echt niet los hoor. Staan gewoon strak. Voor de rest ben ik het volstrekt met je oneens, maar dat kan. Prachtige sport om te zien.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:01 schreef Eenskijken het volgende:
kom nou, het is toch een activiteit voor als je niets te doen hebt op het strand. de regels zijn sowieso vreemd omdat de lijnen kunnen verschuiven door het zand. en daarnaast ziet het er toch niet uit..
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:01 schreef Eenskijken het volgende:
. en daarnaast ziet het er toch niet uit..
Was ook geen stream van. Kan de NOS niets aan doen. Eurovisionsports had deze wedstrijd niet in de planning staan.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Oh, is het al geweest? D'r was niets online te zien, ik dacht dat ze om 17.00u speelden... Jammer dat ik het heb gemist. Wel goed dat ze hebben gewonnen!
Mooiquote:Op zondag 29 juli 2012 16:29 schreef TheArt het volgende:
Nummerdor/Schuil winnen met 15-10 in de 3e set
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:29 schreef alors het volgende:
Waarom hebben die vrouwen geen ontbloot bovenlijf?
Okequote:Op zondag 29 juli 2012 17:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als de dames. Beachvolleybal is altijd best of 3.
Kan het als sport wel waarderen, maar al dat popiejopie gedoe erom heen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Loodzware sport, ik zou het zelf niet proberen, want je bent na een paar minuten helemaal dood.
21uquote:Op zondag 29 juli 2012 17:40 schreef hafcfan het volgende:
Maar hoelaat moeten die andere vrouwen nou dan?
Ik ga voor zwemmenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oke thanx hopelijk kunnen we die wel live zien.
Weet je, het valt in dezelfde categorie als badminton.. het is leuk en aardig maar iedereen weet dat je het lachertje van alle sporten bent. Leuk voor op vakantie maar het hoort gewoon niet thuis op de OSquote:Op zondag 29 juli 2012 15:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
De lijnen liggen echt niet los hoor. Staan gewoon strak. Voor de rest ben ik het volstrekt met je oneens, maar dat kan. Prachtige sport om te zien.
Het is volgens mij best wel een vet zware sport om daar zo in dat zand rond te moeten rnenen met vallen en opstaan... Een beetje meer respect is wel gepast ..quote:Op zondag 29 juli 2012 17:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Weet je, het valt in dezelfde categorie als badminton.. het is leuk en aardig maar iedereen weet dat je het lachertje van alle sporten bent. Leuk voor op vakantie maar het hoort gewoon niet thuis op de OS
Badminton vind ik anderes, dat zijn alleen maar chinezen en chinezen die voor Europese landen spelen en vind ik ook wel een lachertje.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Weet je, het valt in dezelfde categorie als badminton.. het is leuk en aardig maar iedereen weet dat je het lachertje van alle sporten bent. Leuk voor op vakantie maar het hoort gewoon niet thuis op de OS
Badminton niet dan? Sporten als badminton, squash (ok niet olympisch), beachvolleybal...zijn misschien wel de allerzwaarste sportenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is volgens mij best wel een vet zware sport om daar zo in dat zand rond te moeten rnenen met vallen en opstaan... Een beetje meer respect is wel gepast ..
Dacht laat ik het eens gaan printscreenen, verliezen ze ook nog!quote:Op zondag 29 juli 2012 14:13 schreef tong80 het volgende:
Dit doet me niet veel. Rare sport. Olympisch geworden door een op korte broekjes geilende bobo.
Als hun service beter draait zou het nog kunnen. Ze hebben dit gewonnen desondanks de 9 servicefouten.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:54 schreef Szura het volgende:
"The way they're playing, there could be a long way into this competition"
Sure
Nee echt niet. Daar is hun niveau veel te matig voor, hoe leuk deze zege ook was. Ze horen niet eens bij de subtop.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:57 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Als hun service beter draait zou het nog kunnen. Ze hebben dit gewonnen desondanks de 9 servicefouten.
Waarom loopt mijn stream achter?quote:
Meppelink en Van Gestel spelen ook pas een half jaar met elkaar. Wat ze in die korte tijd samen gepresteerd hebben is eigenlijk al ongelooflijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dit gaan ze niet winnen, maar dat was ook niet ingecalculeerd natuurlijk. De Brazilianen zijn veel beter en veel meer ervaren. Je ziet dat Meppelink al een paar keer slaat naar waar de Brazilianen verdedigen. Dat is gewoon niet goed.
Een jaar, sinds Klagenfurt vorig jaar. Ik ken de geschiedenisquote:Op zondag 29 juli 2012 21:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Meppelink en Van Gestel spelen ook pas een half jaar met elkaar. Wat ze in die korte tijd samen gepresteerd hebben is eigenlijk al ongelooflijk.
Pas serieus sinds een dik half jaar toch? Tenminste, ze begonnen dit jaar pas als vast duo.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Een jaar, sinds Klagenfurt vorig jaar. Ik ken de geschiedenis
Nee, echt sinds Klagenfurt vorig jaar. Dus een jaar en een week.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pas serieus sinds een dik half jaar toch? Tenminste, ze begonnen dit jaar pas als vast duo.
Sterke serviceserie van Van Gestel nu trouwens.
Okido.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nee, echt sinds Klagenfurt vorig jaar. Dus een jaar en een week.
Absoluut. Dit was zeker beter.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
De tweede set was goed genoeg om vertrouwen te krijgen voor de volgende wedstrijden in ieder geval!
Die Argentijnsen kunnen er ook niet veel vanquote:Op zondag 29 juli 2012 22:37 schreef Szura het volgende:
Kessy en Ross winnen wel in de poule van Keizer/Van Iersel
2-0 tegen de Argentijnsen
Wel 18 punten in de 2e setquote:Op zondag 29 juli 2012 22:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die Argentijnsen kunnen er ook niet veel van
En dan gaan de vrouwen ook in van die surfshorts spelen?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:39 schreef chufi het volgende:
Hoorde net dat die korte broekjes verplicht zijn ... Maximaal 7 cm
Maar wordt vrijgegeven , na de OS
Jammer dat Sport1 pas vanaf 15.30 gaat uitzenden.quote:[b]Op [/url] ]
Morgenmiddag weer dat Spaanse duo dat van Van Iersel/Keizer won tegen de Argentijnen.
Wanneer krijg je die en wat zijn de gevolgen?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:13 schreef Guard het volgende:
Zwitsers winnen een thriller, met zelfs een gele kaart op het eind...
Wat een match![]()
![]()
Was prostesteren ja, het fijne weet ik er niet van, want stream zonder commentaar, en zo veel weet ik nu ook weer niet van de regels.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wanneer krijg je die en wat zijn de gevolgen?
Ik gok op te heftig protesteren en een strafpunt?
Klopt, bij te heftig protest volgt een gele kaart en dus automatisch het verlies van een punt.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Was prostesteren ja, het fijne weet ik er niet van, want stream zonder commentaar, en zo veel weet ik nu ook weer niet van de regels.
Hmmm kijk je even wat hockey zijn die Polen stiekem al klaarquote:Op maandag 30 juli 2012 23:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, bij te heftig protest volgt een gele kaart en dus automatisch het verlies van een punt.
Fijalek en Prudel staan te winnen trouwens van Gibb en Rosenthal
En in de studio Redgrave en Louganis. Da's wat anders dan een gestopte hockeyster en een geweerschieter.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:19 schreef Szura het volgende:
McEnroe nu op de BBC
Tijd voor May en Walsh
De dames zijn eraan begonnenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:33 schreef Nober het volgende:
Morgenmiddag weer dat Spaanse duo dat van Van Iersel/Keizer won tegen de Argentijnen.
Bij verlies sowieso uitgeschakeld toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:43 schreef Guard het volgende:
En Spaanse dames winnen 2-0, als Keizer & van Iersel kunnen winnen vanavond nog volop kansen.
Ja kloptquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij verlies sowieso uitgeschakeld toch?
Dat was sarcastische,quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is pas net begonnenServicefouten komen veel meer voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |