Ja, misschien niet. Ik vind het geen porem, hoe oud is hij, 18?quote:
heb je geen stekkerdoos?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:54 schreef Lutte het volgende:
Wel jammer dat ik tien meter van de tv zitOpladers argh.
Dries heeft best een lekkere zoon, alleen geen succes. Dus daar zou die zoon ook niet op mee kunnen liften.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dries Roelvink?
Of had die een dochter die dat zei?
Dries heeft een zoon Dave en die is in Spanje of zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dries Roelvink?
Of had die een dochter die dat zei?
Geen idee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, misschien niet. Ik vind het geen porem, hoe oud is hij, 18?
Zuid-Afrika en werkt daar als model of gigolo of zoietsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dries heeft een zoon Dave en die is in Spanje of zo.
Ik zie het nu pas. Loop iets achter...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Weet het niet zeker, maar lijkt er op, zeker met die bakkebaarden.
Kunnen we die dan nog even opzoeken, dan hebben we nog iets aan deze avondquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dries heeft best een lekkere zoon, alleen geen succes. Dus daar zou die zoon ook niet op mee kunnen liften.
daarom juist een stekkerdoosquote:
Hoe heet die andere gast ook alweer?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dries heeft best een lekkere zoon, alleen geen succes. Dus daar zou die zoon ook niet op mee kunnen liften.
Frans Duijts?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe heet die andere gast ook alweer?
Die van de reclame met slimme mensen
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we die dan nog even opzoeken, dan hebben we nog iets aan deze avond
Oh wacht, ik weet het al weer, lang en donker haar toch?
wat een glibberquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:57 schreef hunter2011 het volgende:
Ze moeten eigenlijk die vrouwen casten die allemaal een make-over hebben gekregen in Hotter Than My Daughter
Als wij dat roepen bij een wijf dan is het altijd dikke dramaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers meneer Berghuis
AAAAAAAAAAAAAAAHHHH ik ben blindquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:59 schreef amaranta het volgende:
Nou ja...de zoon van Droel of deze jongeheer... ik zou het wel weten
[ afbeelding ]
quote:
Daaroooomquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als wij dat roepen bij een wijf dan is het altijd dikke drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |