Ditquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had gehoopt op wat Hazes meuk, maar als ik 10 keer Bauer-tralalalala krijg, dan ben ik over 10 minuten klaar
Meuk of tralalala, da's 1 pot natquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had gehoopt op wat Hazes meuk, maar als ik 10 keer Bauer-tralalalala krijg, dan ben ik over 10 minuten klaar
karaokequote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Lutte het volgende:
Ik woon tegenover een uiterst suggestieve kroeg, dus in het weekend is dit mijn slaapmuziek. Vaak karaoke dus de kwaliteit komt ook overeen.
Oh jij voelt je helemaal thuisquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Lutte het volgende:
Ik woon tegenover een uiterst suggestieve kroeg, dus in het weekend is dit mijn slaapmuziek. Vaak karaoke dus de kwaliteit komt ook overeen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Lutte het volgende:
Nee hoor, tralalalalalala is 99% van de tijd happy-joy-joyquote:
Beter happy dan die smartlappenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, tralalalalalala is 99% van de tijd happy-joy-joy
Soms denk ik wel eens dat je ontvoerd bent en als baby in een mandje daar bent gedropt, het past zo niet bij jou, denk ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Lutte het volgende:
Nou ja die deelnemer die ik ken woont hier een paar straten vandaan, dus ik zit wel een beetje in het milieu jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat je ontvoerd bent en als baby in een mandje daar bent gedropt, het past zo niet bij jou, denk ik
Deze zou ik zo boeken als bruin cafe.quote:
Zo erg is het toch niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Dre is echt serieus over zijn carrière op tv, anders had toch niet dit kapsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |