Dat zou je nog eeens kunnen verbazenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:02 schreef hunter2011 het volgende:
Ben echt benieuwd hoeveel mensen straks hebben gekeken.
Heeft Nederland percentage-gewijs veel kampers en tokkies?
Nee... nog een ander programma.. De rechter hand van Peter rrrrrr... laat zien hoe toeristen in het buitenland worden opgelicht. Origineel programma heet Scamcity als ik me herinnerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maar dan wel met onze Rob Geus, die bang is voor bacteriën
'ik ben een chick magnet'quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maar dan wel met onze Rob Geus, die bang is voor bacteriën
Doe eens een schatting?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zou je nog eeens kunnen verbazen
Wanneer komt dat programma van Rob eigenlijk, dat nieuwe?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
'ik ben een chick magnet'
*willekeurige verzonnen naam* 'ja die kok ken ik wel, ben regelmatig in zijn keuken geweest'
Die bedoel je?
De Hazesjes waren wel superlief samen in dit programma.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet lachen, om die Kazan dude![]()
[ afbeelding ]
en de mensen met een mentale retardatie.. ook een grote groep waarschijnlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:02 schreef hunter2011 het volgende:
Ben echt benieuwd hoeveel mensen straks hebben gekeken.
Heeft Nederland percentage-gewijs veel kampers en tokkies?
Oh die, ja klopt. Ook gejat ja, dacht ik ook meteen. Nouja misschien is het wel goed in elkaar gezet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee... nog een ander programma.. De rechter hand van Peter rrrrrr... laat zien hoe toeristen in het buitenland worden opgelicht. Origineel programma heet Scamcity als ik me herinner
Pff als je de avond uitzit zie je er vast zestien keer reclame van!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wanneer komt dat programma van Rob eigenlijk, dat nieuwe?
Die zijn ook altijd superlief met moeke, lekker met zijn drieën in bed slapen enzo, ik kan het niet handelenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
De Hazesjes waren wel superlief samen in dit programma.
Mannen zijn gewoon tokkies, verklaart een hoop!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:03 schreef iBenny het volgende:
Dus hier zijn al die mannelijke zangers die The Voice niet heeft
Thanks, had ik overheen gelezenquote:
De dames in dit topic komen wel aan hun trekken vanavondquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:03 schreef iBenny het volgende:
Dus hier zijn al die mannelijke zangers die The Voice niet heeft
Oef. oef.... ik twijfel zet ik laag in of hoog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |