Is een heroïne junk die zich goed voelt na een shot een gelukkig persoon? Principe is hetzelfde; met iets bezig zijn om van bepaalde gevoelens af te willen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:04 schreef Id_do_her het volgende:
Omdat je het vorige zat bent en bij de nieuwe hetzelfde gevoel vrij komt, en dat maakte iemand schijnbaar gelukkig.
Ja, want een heroïneverslaafde is hetzelfde als iemand die wat spullen koopt van zijn eigen geld om zichzelf blij te maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:33 schreef Canillas het volgende:
[..]
Is een heroïne junk die zich goed voelt na een shot een gelukkig persoon? Principe is hetzelfde; met iets bezig zijn om van bepaalde gevoelens af te willen.
Als je iets constant moet herhalen voor een bepaald gevoel kun je dan stellen dat dat gelukkig maakt?
Ik kan het niet weten, maar ik geloof dit niet. Ik geloof niet dat welke heroïneverslaafde dan ook, gelukkig is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, want een heroïneverslaafde is hetzelfde als iemand die wat spullen koopt van zijn eigen geld om zichzelf blij te maken.
Geef mij rust en tijd... En ik ben gelukkig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:34 schreef SilentHunterNL het volgende:
Nee niet gelukkig. ook nooit geweest. Kut jeugd gehad en is niet veel beter geworden. Enige keer dat ik wel soort van gelukkig was, was toen ik nog met mijn ex samen was. Verder boeit t leven me ook vrij weinig
Je zou het john frusciante en anthony kiedis willen vragen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kan het niet weten, maar ik geloof dit niet. Ik geloof niet dat welke heroïneverslaafde dan ook, gelukkig is.
Hoe komt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:39 schreef marcb1974 het volgende:
Niet eens een beetje de laatste tijd.
Leuke UIquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef mij rust en tijd... En ik ben gelukkig.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:43 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Leuke UI![]()
.
"You see this!? This means that your not welcome here! Fuckin jew"
Gezondheid kut -> rest van het leven en dromen komt tot stilstand (als het al geen noodstop is).quote:
Tijd om een nieuwe weg in te slaan dan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezondheid kut -> rest van het leven en dromen komt tot stilstand (als het al geen noodstop is).
Maakt iemand die spullen koopt om zichzelf blij te maken zichzelf echt blij of koopt die spullen om tijdelijk afgeleid te zijn van het gevoel van eigenlijk niet blij te zijn?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:59 schreef Id_do_her het volgende:
Ja, want een heroïneverslaafde is hetzelfde als iemand die wat spullen koopt van zijn eigen geld om zichzelf blij te maken.
Dat moet je aan die mensen vragen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:30 schreef Canillas het volgende:
[..]
Maakt iemand die spullen koopt om zichzelf blij te maken zichzelf echt blij of koopt die spullen om tijdelijk afgeleid te zijn van het gevoel van eigenlijk niet blij te zijn?
Daarom zei ik het ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kan het niet weten, maar ik geloof dit niet. Ik geloof niet dat welke heroïneverslaafde dan ook, gelukkig is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |