SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2012 02:10:13 ]
Zonde ja. In Zoetermeer heb je toch wel zo'n baan?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:50 schreef Jovatov het volgende:
Leuk ja! Alleen geen Nederlandse inbreng dit jaar
Klopt.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:51 schreef Neroje het volgende:
[..]
Zonde ja. In Zoetermeer heb je toch wel zo'n baan?
Klopt, ben er een aantal maal geweest. Gaaf om te doen. Een maat van mij is er wel bijna verzopen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:51 schreef Neroje het volgende:
[..]
Zonde ja. In Zoetermeer heb je toch wel zo'n baan?
Bouten heeft wel geprobeerd zich te kwalificeren. Niet gehaald.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Klopt.
In Peking hadden we nog twee Nederlanders, Robert Bouten en Ariane Herde, maar die zijn schijnbaar daarna gestopt.
Ah jammer, zo goed volg ik het niet. Maar zag geen resultaten op wikipedia meer na 2008quote:Op zondag 29 juli 2012 14:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bouten heeft wel geprobeerd zich te kwalificeren. Niet gehaald.
Bron: robertbouten.nlquote:Beijing was heel ver weg en kwam op het laatste moment toch dichtbij. London was deze keer dichtbij en is nu opeens héél ver weg. Gisteren was dé dag om de laatste mogelijkheid op de Spelen te komen te verzilveren en dat is niet gelukt. In twee strafseconden kwam mijn wereld van de afgelopen vier jaar samen en die brak daarna voor me uiteen. Hoe erg ik en velen met mij ook gedacht hebben dat ik het zou halen, topsport kent geen garanties.
Ik ben vooral héél leeg; fysiek en mentaal, en kan de woorden hier maar moeilijk op het scherm laten vloeien...
Het is niet voorbij, het leven is niet voorbij, maar een belangrijke periode is hiermee wel afgelopen. Een periode waar veel mensen in mij geloofd en mij gesteund hebben waarvoor vanuit mij eeuwige dank uitgaat. Daarvoor vooral heel veel dank aan:
- Mijn begeleiders voor al die uren dat we samen gezweet hebben om beter te worden.
- Mijn sponsoren die uberhaubt het héle traject mogelijk gemaakt hebben.
- Mijn naasten die zoveel geduld gehad hebben.
En mijn felicitaties aan Eoin Rheinisch (IRL) en Dinko Mulic (CRO) met hun kwalificatie voor de Olympische Spelen.
Dit betekend niet dat ik nu de kano uit stap. In juni heb ik twee World Cups op het programma staan. Daarna zal ik nog eens goed naar mijn schouder moeten laten kijken -i.v.m. eventuele operatie- en goed overwegen met welke balans ik in de kano blijf zitten.
Neuh, Martikan, die Slowaak...quote:
Zag er nogal onbesuisd uit. Heel driftig.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:21 schreef Neroje het volgende:
[..]
Neuh, Martikan, die Slowaak...
En die Brit werd 2e in Beijing, nu 13e
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |