SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah fuck it, ik ga het er gewoon op tekenen, mijn schets is immers fucking briljantWel een foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
als 'ie klaar is gooi ik die wel op de FBquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als 'ie klaar is gooi ik die wel op de FB
yepquote:Op zondag 29 juli 2012 01:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]o wacht zijn wij wel vriendjes dan?
Niet dat ik weet ik zou niet durvenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep
(tenzij je mij eruit geknikkerd hebt)
Ik gooi hem in ieder geval niet hier, omdat mijn naam en huisnummer erop staan en het dan wel erg herkenbaar wordt
Muggen van die zoem beesten die prikken?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
2 muggen vermoord, de 3e is ontsnapt
Ja, welke anders?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Muggen van die zoem beesten die prikken?
Ik noem ze altijd neefjes namelijkquote:
Slaap lekker!quote:
Trsuten Mandy, veel plezier met je katten cadeautjesquote:
Nee dat word dan neef of neefke als ie jonger is dan jezelfquote:Op zondag 29 juli 2012 01:23 schreef BBQ-kip het volgende:
En wat is neefjes dan in het Fries? Of noemen jullie die weer muggen?
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:23 schreef BBQ-kip het volgende:
En wat is neefjes dan in het Fries? Of noemen jullie die weer muggen?
Dankjequote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Trsuten Mandy, veel plezier met je katten cadeautjes
hehehe, ok dan, lijkt me verwarrendquote:Op zondag 29 juli 2012 01:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee dat word dan neef of neefke als ie jonger is dan jezelf
Oh dear.. da's niet tofquote:
Ik mis alleen de kids en de kadden en hontenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe, ok dan, lijkt me verwarrend
Bord zoals ie nu is staat nu op de FB, je moet wel even de foto openen anders zie je maar de helft. Kut feestboek
hehehehe, die haben wir nichtquote:Op zondag 29 juli 2012 01:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik mis alleen de kids en de kadden en honten
Ga die dan eens maken en je haar afknippen en geen make up meer en de heule dag in slobber kleding lopen!quote:Op zondag 29 juli 2012 01:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, die haben wir nicht
Ach ja, ik vind het leuk en het past allemaal wel bij mijn Zweedse naam vind ik
Dus ķķk de hartjes en zulks
mijn haar is al kortquote:Op zondag 29 juli 2012 01:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ga die dan eens maken en je haar afknippen en geen make up meer en de heule dag in slobber kleding lopen!![]()
Maar dat is inderdaad wel typisch uit die streek toch met hartjes en bloementjes enzo
Nog korter met stekels enzo!quote:Op zondag 29 juli 2012 01:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn haar is al kort![]()
en mijn make up zal ik er zo afhalen mevrouw![]()
![]()
![]()
en slobber kleding ga ik morgen direct kopen, als ik klaar ben met de was en het ontbijt maken voor mijn man en zijn voeten heb gemasseerd en de boodschappen gekocht zijn![]()
![]()
![]()
anders krijg ik altijd slaag![]()
Yep, klopt, naam met dat draadstaalspul komt daar ook vandaan
En de rest van de inspiratie was ook vanuit die streek (zuid Zweden)
Allerlei kleuren kunnen, rood, groen, blauw.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nog korter met stekels enzo!
En goed zo anders ben je toch echt geen goede vrouw hoor en dan heeft je man groot gelijk!
Leuk bedacht ook, en dan de rest blauw ofzo (is toch ook iets uit zweden blauw enzo met bloemetjes en hartjes?)
Lekker slapen Kip ik ga dr ook in, en ben benieuwd naar het eind resultaatquote:Op zondag 29 juli 2012 01:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, tijd om te gaan slapen, beide schetsjes staan erop, kan ik morgenavond lekker gaan schilderen
Slaap lekker meiden!
En nu zit je achter Fok en straks is het 5 uur en te laat om nog ergens aan te beginnenquote:Op zondag 29 juli 2012 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh ! Uitslapers !
Heb maar eens een klus-lijstje gemaakt van wat ik moet doen vandaag....... En toen heb ik die maar aan de kant geschoven en een bak koffie gepakt![]()
Wel herkenbaar; maar nope. Aangezien fok doods was ben ik toch maar meteen begonnen. Boven al alles opgeruimd; gestofd en gestofzuigd. Was zit er in. Nu beginnen met badkamer en zo dweilenquote:Op zondag 29 juli 2012 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En nu zit je achter Fok en straks is het 5 uur en te laat om nog ergens aan te beginnen![]()
Liever zat ik gewoon in de tuin in de zon lekker te niksenquote:Op zondag 29 juli 2012 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel herkenbaar; maar nope. Aangezien fok doods was ben ik toch maar meteen begonnen. Boven al alles opgeruimd; gestofd en gestofzuigd. Was zit er in. Nu beginnen met badkamer en zo dweilen
Van het tuinieren gister?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb best veel spieren. Ik voel ze ook allemaal
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ahhh ook al zo goei busyquote:Op zondag 29 juli 2012 12:24 schreef Debsterr het volgende:
Kwasten gewassen, bed verschoond, was in de wasmachine.. nu met een kop thee en druiven blogposts maken.
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Zekers doodquote:
Hendigquote:Op zondag 29 juli 2012 12:40 schreef Mss het volgende:
Ik heb vandaag een verplicht familiebezoekje. Dus ik extra vroeg bij mijn vriend vertrokken om op tijd thuis te zijn. Ze zouden er rond de middag zijn, en bellen als ze op CS waren. Vanaf CS is het nog een half uur naar hier, en ik heb nog niks van ze gehoord.
Yes! Blogpost voor vanavond staat klaarquote:Op zondag 29 juli 2012 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Vooral de spieren waar je niet van wist dat je ze had zijn altijd interessant
Morgen zal het nog erger zijn
[..]
Ahhh ook al zo goei busy
Ik moet ook weer beginnen met bloggenNaja.. moet..
We weten allebei dat het een verplichting is en dat we er geen zin in hebben. We spreken het allemaal niet uit, want diegene die het uitspreekt heeft het gedaan. En niemand zal ooit toegeven dat het een verplichting is. Lang leve de schone schijn. Gotta love Limburgquote:
Pfffff behoorlijk irritant ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef Mss het volgende:
[..]
We weten allebei dat het een verplichting is en dat we er geen zin in hebben. We spreken het allemaal niet uit, want diegene die het uitspreekt heeft het gedaan. En niemand zal ooit toegeven dat het een verplichting is. Lang leve de schone schijn. Gotta love Limburg.
Welke zijn onderwegquote:Op zondag 29 juli 2012 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
tweede a england pakketje is ook geshipped
die paarse is binnen en ik heb die rode shimmer besteld ook al heb ik er al teveel, kon die toch niet laten liggenquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes! Blogpost voor vanavond staat klaar. En ik heb vast die van Loqi voor morgen bekeken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu al?quote:
OMG gebraden duifquote:Op zondag 29 juli 2012 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Onze nieuwe tuin grenst aan een duiventil. Hoe hoe all day long!!
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Onze nieuwe tuin grenst aan een duiventil. Hoe hoe all day long!!
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:08 schreef Mss het volgende:
Ze vroegen toen ze al half buiten stonden of ik meewilde naar de stad. Nee dankje.
Maar serieus, van die platte nagels zijn zo lelijkquote:
* SpaceInvaders schopt Debsquote:Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef Debsterr het volgende:
ANNY The Answer Is Love![]()
![]()
. En toevallig gister ook Crazy Shot gekocht, die bewaar ik dus mooi tot Triple Black Diamond binnenkomt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |