Typisch een Greet!quote:Op zondag 29 juli 2012 01:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
Dames, Heren... Kees!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas dus weer vrij. Wel herkenbaar, met z'n scheve neus
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:22 schreef Greys het volgende:
Kees kijkt wel uit om te verhuizen, die had een kaasplankje met verschillende soorten in zijn tijdelijk verblijf zie ik
quote:
TS is gewoon baas. Dat leer je in dit topic.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje ben jij nou zo goed of zijn jouw muizen zo dom? Ik had mn huisje vol staan met valletjes, ze deden er niets mee en jij vangt ze binnen een dag!
Allebeiquote:Op zondag 29 juli 2012 01:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje ben jij nou zo goed of zijn jouw muizen zo dom? Ik had mn huisje vol staan met valletjes, ze deden er niets mee en jij vangt ze binnen een dag!
Ik dacht effe dat Henk weer terug was. Maar je hebt gelijk over die neusquote:Op zondag 29 juli 2012 01:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
Dames, Heren... Kees!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat krijg ik er voor?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:16 schreef Marie30 het volgende:
TS![]()
Mag de volgende Marie heten?Omdat ik de fipo in het eerste topic had
![]()
Doe ik ookquote:Op zondag 29 juli 2012 02:18 schreef Marie30 het volgende:
Oh en trouwens, ik zet zelfs spinnen buiten...
Waarschijnlijk niet zo veel, want het valletje is nu nog leeg, en ik ben vandaag groot deel van de dag weg dus die andere opstelling gaat hem ook niet wordenquote:Op zondag 29 juli 2012 10:41 schreef kijkmij het volgende:
Goedemorgen muizenvriendjes. Ben benieuwd hoeveel van die beestjes er nog gered gaan worden.![]()
![]()
Ik ga vanmiddag trouwens op kraamvisite. Ik krijg misschien wel beschuit met muisjes
Tegen spinnen ben ik net zo vriendelijk als tegen muizen.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Doe ik ook
Ik heb ook geen zin in restjes spin aan objecten
'Kleine muisjes hebben kleine wensjes / beschuitjes met gestampte mensjes'quote:Op zondag 29 juli 2012 10:41 schreef kijkmij het volgende:
Goedemorgen muizenvriendjes. Ben benieuwd hoeveel van die beestjes er nog gered gaan worden.![]()
![]()
Ik ga vanmiddag trouwens op kraamvisite. Ik krijg misschien wel beschuit met muisjes
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:23 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wat krijg ik er voor?
Nee hoor, 't is goed, na kees komt marie op bezoek
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zomaar is er vandaag heul de dag niets in m'n valletje gelopen terwijl ik weg was
Wat zat er voor kaas in?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zomaar is er vandaag heul de dag niets in m'n valletje gelopen terwijl ik weg was
En dat net nu opsporing verzocht een zomerstop heeftquote:Op zondag 29 juli 2012 01:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
Dames, Heren... Kees!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb er de afgelopen uren ook geen gezien/gehoord terwijl ik daar zat. Misschien toch wel geschrokken van steeds die vallen. Zitten ze nu bij de burenquote:
Een soort rare cheddarachtige blokjes? Maakt dat uit dan? :pquote:
Oh noesquote:Op zondag 29 juli 2012 23:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dat net nu opsporing verzocht een zomerstop heeft![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |