Ok, okquote:Op zondag 29 juli 2012 00:55 schreef Greys het volgende:
Het wordt zonder SC (van harte welkom in het SC topic hier in F&F uiteraard!) dus ik heb je TT even aangepast. En ik zal dit topic linken aan je vorige!
Goed ideequote:Op zondag 29 juli 2012 00:57 schreef Greys het volgende:
Zo, gelinkt. Misschien kan je nog in een paar regels een samenvatting van je vorige topic bovenin je openingspost zetten? Wat ze ongeveer in het vorige topic kunnen teruglezen zeg maar, in het kort?
Deze maand dus verhuisd, en er achter dat er een paar muisjes in m'n keuken/woonkamer wonen/woonden.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:57 schreef Greys het volgende:
Zo, gelinkt. Misschien kan je nog in een paar regels een samenvatting van je vorige topic bovenin je openingspost zetten? Wat ze ongeveer in het vorige topic kunnen teruglezen zeg maar, in het kort?
Jij bent uiteindelijk vast slimmer dan Kees, en die gaat dan ook fijn op vakantiequote:Op zondag 29 juli 2012 01:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Deze maand dus verhuisd, en er achter dat er een paar muisjes in m'n keuken/woonkamer wonen/woonden.
Henk (muis 1) is gevangen met een bakje, wat vogelzaadjes en brood er onder, een plastic theelepeltje en een visdraadje. Via een tijdelijk verblijf in een aquarium heeft hij een mooi nieuw huisje in een parkje gevonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bert (muis 2) is vannacht in een muisvriendelijk valletje gelopen, en heb ik vandaag een mooi vakantieplekje aan het water gegund.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kees (muis 3) heeft zich onder het bakje vandaan weten te wurmen wat eerder Henk nog wel te machtig was, dus die zit weer in de keuken/woonkamer en heeft de deportatie nog even af weten te wenden
Eens even kijken waar m'n camera is gebleven.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:06 schreef mootie het volgende:
Waar is de foto van Kees, die had je toch al gemaakt?
Heb je deel 1 gelezen?quote:
Ja hequote:Op zondag 29 juli 2012 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je deel 1 gelezen?Er staat een close up foto van Henk (
) in, die is echt cute.
Maar euh, de muis die je nu ziet, weet je wel zeker dat het elke keer Kees is? Voor hetzelfde geld zijn het Rietje, Greet en Kees, afwisselend.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Eens even kijken waar m'n camera is gebleven.
Eens even het valletje controleren gelijk. Ik zit nu even niet meer beneden ivm langzaam draadloos, dus ik heb hem ook al even niet meer gezien.
Ik ga morgen deel 1 even lezen op mijn gemakquote:Op zondag 29 juli 2012 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je deel 1 gelezen?Er staat een close up foto van Henk (
) in, die is echt cute.
Aaaahquote:Op zondag 29 juli 2012 01:12 schreef Greys het volgende:
Waarom zou Bert verdronken zijn?
En Henk nog even in de herhalingOmdat het kan.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:13 schreef senesta het volgende:
Je was echt net te snel anders had ik hem gequote
Ik hoop toch van nietquote:Op zondag 29 juli 2012 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar euh, de muis die je nu ziet, weet je wel zeker dat het elke keer Kees is? Voor hetzelfde geld zijn het Rietje, Greet en Kees, afwisselend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |