quote:
Dat weet ik, daarom.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben zo goed als kaal lieve schat
hobbyistquote:
Vind het wel lekker werken, ene scherm filmpje kijken en andere scherm FOK!enquote:Op zondag 29 juli 2012 01:01 schreef Dimens het volgende:
Ik heb een hekel aal twee schermen. Ik heb een tijdje met twee schermen gewerkt maar heb die monitor uiteindelijk maar weggedaan. Wat kloten werkt dat zeg.
Eckte fotobaas gespotquote:Op zondag 29 juli 2012 01:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk allemaal weggooien. Dan ben je je footgraaf titel niet waard.
geilquote:
Van Dobben balletje of een kaassoufflé?quote:
Ik zet een film op en ga op mijn MacBook op bed FOK!ken.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind het wel lekker werken, ene scherm filmpje kijken en andere scherm FOK!en
of met 1 itunes ander scherm FOK!
kaassouffléquote:Op zondag 29 juli 2012 01:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Van Dobben balletje of een kaassoufflé?
Met de App store werkt alles zo lekker makkelijkquote:Op zondag 29 juli 2012 01:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik koop vrijwel niets aan software zolang ik het niet voor commercieel doeleinde gebruik.
ah webdesigneindbaar is er ook weer.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik koop vrijwel al mijn software behalve van Adobe omdat ik het te slecht vind om er geld aan uit te geven
Op een paar users na hoop ik van niet.quote:
Van die fotografen die 1 seconde een foto maken en dan 90293024 uur gaan bewerkenquote:
Oerbeerquote:
Oké daar koop ik meestal wel. ¤0,79 is toch niets.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:03 schreef n8n het volgende:
[..]
Met de App store werkt alles zo lekker makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |