Ik heb wel hotquote:Op zondag 29 juli 2012 00:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ikke heb die met kaassmaak. Wel Salsa mild, want die hot vind ik een beetje té hot.
Vraag aan Danny 900 euries. Of is het gewoon onder de toonbank aka. internet download?quote:
CS5 hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Nee, ik hoef echt niet het nieuwste van het nieuwste. Als ik niet mobiel hoefde te zijn werkte ik nu nog op een iMac uit 2008quote:Op zondag 29 juli 2012 00:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
alle Apple fans zijn zo hè?
CS5 vind ik het lekkerst werken, terwijl ik ook CS5.5 en CS6 heb gebruikt.
dus nu heb ik CS5
dat is toch al een gifquote:Op zondag 29 juli 2012 00:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
http://assets.sbnation.co(...)em_hari_3_medium.gif
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
CS5 hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Koop allesch swa..quote:Op zondag 29 juli 2012 00:59 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Vraag aan Danny 900 euries. Of is het gewoon onder de toonbank aka. internet download?
Respect Gquote:Op zondag 29 juli 2012 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb wel hotSweet chili pepper moet ook gewoon met hot salsa, anders smaakt het gek.
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
CS5 hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hieperdepiepquote:
De interface, voor het eerst een update sinds versie 7, dat is 8(?) jaar geleden ofzoquote:Op zondag 29 juli 2012 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb nog CS5 maar zie nog niet in waarom ik zou upgraden.
Ik ben geen applefanboy maar roll wel zoquote:Op zondag 29 juli 2012 00:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
alle Apple fans zijn zo hè?
CS5 vind ik het lekkerst werken, terwijl ik ook CS5.5 en CS6 heb gebruikt.
dus nu heb ik CS5
ja maar ik wil hem op fok doenquote:
Misschien binnenkort maar eens even kijken of ik het ga kopen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:59 schreef n8n het volgende:
[..]
De interface, voor het eerst een update sinds versie 7, dat is 8(?) jaar geleden ofzo
maar ik ben net aan deze gewendquote:Op zondag 29 juli 2012 00:59 schreef n8n het volgende:
[..]
De interface, voor het eerst een update sinds versie 7, dat is 8(?) jaar geleden ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |