Met dat wurmpje kwam je nog niet eens in de buurt van mijn nek, al wilde je graagquote:Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik mijn andere zwaard niet in je nek geslingerd heb
Mja, dan is de kans groter dat ie zn eigen vingers eraf hakt.. denk niet dat dat de bedoeling isquote:Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet'ie maar een echte regelen he?
Dit klinkt als een uitdagingquote:Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met dat wurmpje kwam je nog niet eens in de buurt van mijn nek, al wilde je graag
Buikpijn. Uitlachen is veel werk welquote:
En hard ookquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Buikpijn. Uitlachen is veel werk wel
Nou, als je een vrouwtje wil worden, vooral proberenquote:
Zo'n zwaard is een verlengde van mijn arm, die beheersing is foutloosquote:Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, dan is de kans groter dat ie zn eigen vingers eraf hakt.. denk niet dat dat de bedoeling is
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, dan is de kans groter dat ie zn eigen vingers eraf hakt.. denk niet dat dat de bedoeling is
quote:
Je kent roy's spasmes?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]Je SNIJDT met zo'n ding, je hakt niet. Tenzij je hem wilt slopen. Maar dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn....
Het was geen chocotaart..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
oh relax. waar?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
ben ik te lui om in te gaan pakken, en mag ik morgen naar een huisje gaan kijken
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het was geen chocotaart..Die hadden ze nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nijmegen, vlak naast dukenburgquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
ok dan.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nijmegen, vlak naast dukenburg![]()
Ja, die is hyperheid herself <3
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Ik zal een keer een taart voor je bakken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik zie dr niet zoveel.. als ik er ben zit ze of voor de ramen, of op dr eigen kamertjequote:
zonder cyaankaliquote:Op zondag 29 juli 2012 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal een keer een taart voor je bakken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |