leg dat mes wegquote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel een enorme leegte in mijn leven momenteel
Ik heb jullie ook niet de goede messen gegeven hequote:Op zondag 29 juli 2012 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
niet dat je daarmee iets aan kan richten, want botter dan een boer XD
nee, dat botte zwaard van je danquote:Op zondag 29 juli 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb jullie ook niet de goede messen gegeven he
Ik ben het hele weekend geestelijk mishandeld door 2 niet nader te noemen damesquote:Op zondag 29 juli 2012 13:26 schreef Barbusse het volgende:
Wil ik eigenlijk wel weten waar het over gaat?
Roy kan het het beste uitleggen denk ik.. Hups en ik hebben voornamelijk dubbel gelegenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:26 schreef Barbusse het volgende:
Wil ik eigenlijk wel weten waar het over gaat?
Wil je er over praten?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend geestelijk mishandeld door 2 niet nader te noemen dames
Ook daar heb ik jullie niet de goede van gegeven he, dat is degene die ik gebruik om mee te trainenquote:
Ja, de 11e, de hele nacht wil ie erover 'praten'.. het liefst met jou. Hij durft niet meer bij mij en Hups in de buurt te komen en wij worden uit de kroeg geweerdquote:
Ik zal zorgen dat het biljart klaar staat voor jouquote:Op zondag 29 juli 2012 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, de 11e, de hele nacht wil ie erover 'praten'.. het liefst met jou. Hij durft niet meer bij mij en Hups in de buurt te komen en wij worden uit de kroeg geweerd
R.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend geestelijk mishandeld door 2 niet nader te noemen dames
Nee, die had jij al gereserveerdquote:Op zondag 29 juli 2012 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat het biljart klaar staat voor jou
Ja, met dat botte ding kwam ie dus niet zo verquote:
Misschien in je wildste dromen.. in het echies zeker nietquote:
Dan moet'ie maar een echte regelen he?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, met dat botte ding kwam ie dus niet zo ver
Wees maar blij dat ik mijn andere zwaard niet in je nek geslingerd hebquote:Op zondag 29 juli 2012 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, met dat botte ding kwam ie dus niet zo ver
Ga je nu ontkennen dat je me wil?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien in je wildste dromen.. in het echies zeker niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |