Komt wel goed schatjequote:Op zondag 29 juli 2012 11:01 schreef kree het volgende:
[..]
lol maak me maar jaloers, ik wil ook meisje.
Waarom is het nou allemaal zo lastig
Deze man begrijpt hetquote:Op zondag 29 juli 2012 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is toch altijd een normale tijd voor seks
Nou ja als ik lekker lig te slapen, moet je mij niet wakker maken om half 6quote:Op zondag 29 juli 2012 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe je wakker gemaakt wordt natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja als ik lekker lig te slapen, moet je mij niet wakker maken om half 6
Dat ben je zo vergeten als je eenmaal ligt te genietenquote:Op zondag 29 juli 2012 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja als ik lekker lig te slapen, moet je mij niet wakker maken om half 6
Ik ben echt niet te genieten hoor als iemand mij voor 8 uur wakker maaktquote:Op zondag 29 juli 2012 11:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe je wakker gemaakt wordt natuurlijk
Ja he, wanneer kom je tuinieren?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
Vanmiddag naar Step Up 4
En heel misschien daarna nog naar Batman
Maar nu eerst onkruid verwijderen
Nou ja eigenlijk moet ik niet zeuren, die tuin van Royco is 100.000 keer erger
En deze al aangeschaft?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je agent orange jerrycan reeds ingekocht?
Wat een kleurenfestijnquote:Op zondag 29 juli 2012 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En deze al aangeschaft?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
tja misschien ik heb het niet meegemaakt in ieder geval.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Half 6 is toch een normale tijd voor seks?
Zeker als je net terugkomt van het stappen ofzo
Ik wil ook seksquote:Op zondag 29 juli 2012 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen.quote:
Eigenlijk heb ik ze nooit horen seksen, die pool zal wel net zo hopeloos zijn als mij ofzoquote:Op zondag 29 juli 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ow kree.....
http://frontpage.fok.nl/c(...)ks-van-de-buren.html
quote:
Je mist ons nu al he?quote:
Snap ik..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |