Gevaarlijke slangen zijn wel gevaarlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:23 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij lief bent voor slangen, dan zijn slangen lief voor jou. En zoniet:
Heb je er ooit wel eens een beet gehad?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:23 schreef Volgut het volgende:
[..]
Sorry hoor, vind slangen gewoon eng, nou zeg.
Nooit, vieze kronkelbeesten, eens een keer eentje geaaid in de dierentuin toen de angst nog niet heel erg groot was. Ik word nog liever geconfronteerd met een gevaarlijke leeuw en dat terwijl je dan zeker weet dat je doodgaat. Ik vind slangen gewoon vreselijk vies en eng, ik kan ze niet zien of ik krijg de rillingen al over mijn rug.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je er ooit wel eens een beet gehad?
Dat kan, en daar kun je vaak niks aan doen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:29 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nooit, vieze kronkelbeesten, eens een keer eentje geaaid in de dierentuin toen de angst nog niet heel erg groot was. Ik word nog liever geconfronteerd met een gevaarlijke leeuw en dat terwijl je dan zeker weet dat je doodgaat. Ik vind slangen gewoon vreselijk vies en eng, ik kan ze niet zien of ik krijg de rillingen al over mijn rug.
Gevaarlijke honden zijn ook gevaarlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 00:25 schreef Volgut het volgende:
[..]
Gevaarlijke slangen zijn wel gevaarlijk.
quote:
Goede morgen!!quote:Op zondag 29 juli 2012 08:20 schreef kree het volgende:
mogguh:)
zo lekker ben al vanaf half 6 wakker door die kut meeuwen hier.
Ga straks nog wel ff slapen
Schiet ze uit de lucht.quote:Op zondag 29 juli 2012 08:20 schreef kree het volgende:
mogguh:)
zo lekker ben al vanaf half 6 wakker door die kut meeuwen hier.
Ga straks nog wel ff slapen
zolang het geen kevers of agressieve wespen zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 08:22 schreef Samzz het volgende:
Slangen. Overigens alle reptielen, amfibieen, arachniden en insecten
.
Vind ik ook leukquote:Op zondag 29 juli 2012 08:23 schreef Evie het volgende:
[..]
zolang het geen kevers of agressieve wespen zijn
Nou zal je vertellen als ik een geweer had dan had ik ze helemaal aan flarden geschoten.quote:
puntjes plaatsenquote:Op zondag 29 juli 2012 08:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nou zal je vertellen als ik een geweer had dan had ik ze helemaal aan flarden geschoten.
Het is ook echt elke ochtend.
En dan moet je je een beetje de situatie voorstellen.
Zit natuurlijk op zo'n zolder kut kamertje en precies boven mn bed zit zo'n klap raam.
Moet open want anders wordt het te heet.
Zeg maar een meter naast dat raam nog een soort punt dak en daar zitten die graf beesten op vanaf dat het licht wordt.
Het is echt een tering herrie niet grappig meer gewoon.
Hehehequote:Op zondag 29 juli 2012 08:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nou zal je vertellen als ik een geweer had dan had ik ze helemaal aan flarden geschoten.
Het is ook echt elke ochtend.
En dan moet je je een beetje de situatie voorstellen.
Zit natuurlijk op zo'n zolder kut kamertje en precies boven mn bed zit zo'n klap raam.
Moet open want anders wordt het te heet.
Zeg maar een meter naast dat raam nog een soort punt dak en daar zitten die graf beesten op vanaf dat het licht wordt.
Het is echt een tering herrie niet grappig meer gewoon.
dat zou een idee zijn, maarja particuliere huur en mag er niet zelf verder aan kloten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |