Ik? Nee.. Tattoos en piercings zijn ordinair.quote:
Inderdaad, tattoo's zijn echt voor van die sjonniesquote:Op zondag 29 juli 2012 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik? Nee.. Tattoos en piercings zijn ordinair.
je deed een poging en faalde... Hard!quote:Op zondag 29 juli 2012 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde hem niet doden, dus gaf ik hem tijd om te ontsnappen.
Als ik wil dan dood ik hem met mijn zwaard he
Rquote:
Omdat ik slangen vies vind. Aardig man, dit.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens.
Ga maar weer terug naar PUB.
Nee hoor, ik heb er geen moeite mee om de kleintjes aan te pakken.quote:
PUB? Kleintje om aan te pakken?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens.
Ga maar weer terug naar PUB.
Kleintje wat?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:14 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er geen moeite mee om de kleintjes aan te pakken.
[..]
PUB? Kleintje om aan te pakken?
Ja. Maar geen idee hoe oud ze is. Ze gedroeg zich in ieder geval als een kleuter.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik associeer PUB met kleine/jonge mensen. Dat is toch dat puberforum?
En dat omdat ik slangen vies vind. Frustraties.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Maar geen idee hoe oud ze is. Ze gedroeg zich in ieder geval als een kleuter.
Wie?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Maar geen idee hoe oud ze is. Ze gedroeg zich in ieder geval als een kleuter.
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga eens naar een lekkere vent staren. En daarmee bedoel ik overduidelijk roy niet.![]()
Adios
Je moest eens weten.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:20 schreef Volgut het volgende:
[..]
En dat omdat ik slangen vies vind. Frustraties.
Volgut.quote:
Statham of ik, dat verschil is bijna niet te zien.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga eens naar een lekkere vent staren. En daarmee bedoel ik overduidelijk roy niet.![]()
Adios
Als jij lief bent voor slangen, dan zijn slangen lief voor jou. En zoniet:quote:Op zondag 29 juli 2012 00:20 schreef Volgut het volgende:
[..]
En dat omdat ik slangen vies vind. Frustraties.
Jij bedoelde als vrouwen lief zijn voor je slang dan ben jij dat ook voor hen toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:23 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij lief bent voor slangen, dan zijn slangen lief voor jou. En zoniet:
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Statham of ik, dat verschil is bijna niet te zien.
Helft van zijn moves heb ik hem geleerd.
Het is dat ik het druk heb met andere dingen anders zou hij mijn stunt double zijn en ik de ster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |