nja, die kikker eet de spin toch wel op.quote:
Ik hou ze apartquote:Op zondag 29 juli 2012 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, die kikker eet de spin toch wel op.
wil je 1000¤ hebben?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Elvis.. Mijn held
euhm.. zei je wat??
Ja, want inktquote:
Ik gooi die kikker bij die spin erinquote:
quote:
moet je roy even heel lief aankijken, misschien heb je wel geluk en is hij in een vrijgevige bui.quote:
niet meer vrees ikquote:Op zondag 29 juli 2012 14:44 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je roy even heel lief aankijken, misschien heb je wel geluk en is hij in een vrijgevige bui.
En eenden dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Blaffende honden op tv. Mijn hond wordt helemaal gek opeens.
Het kreng is 11, dit heeft ze nog nooit gedaan
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:44 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je roy even heel lief aankijken, misschien heb je wel geluk en is hij in een vrijgevige bui.
Nope.quote:
Nee, maar nadat we zn weekend zo enorm verpest hebben gunt ie me niks goeds meer vrees ikquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.
Paarden vindt ze ook niet zo leuk ontdekte ik toen er van de week een paard en wagen door de straat kwam
Ik gun je al het goeds hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar nadat we zn weekend zo enorm verpest hebben gunt ie me niks goeds meer vrees ik
Moet toch goed voor haar en zijn ego zijn dat zij de beste is, zou ik zeggen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef dawg het volgende:
Man vraagt de beste hoer in de tent en ziet zijn vrouw verschijnen
haha, hoezo wtf-moment.
ik geloof er niks van.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar nadat we zn weekend zo enorm verpest hebben gunt ie me niks goeds meer vrees ik
Goed gif, goed mes, goed graf enz?quote:
zo kun je het ook bekijken ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet toch goed voor haar en zijn ego zijn dat zij de beste is, zou ik zeggen.
Sure.. ik zou je bijna nog geloven ookquote:
Nja, hij kan er gratis van genieten en dan wil ie ervoor gaan betalen ook nogquote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef dawg het volgende:
Man vraagt de beste hoer in de tent en ziet zijn vrouw verschijnen
haha, hoezo wtf-moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |