Nogmaals roy, het gaat niet gebeurenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch zie ik dat nog wel gaan gebeuren
quote:
Nou, ik zag op het einde de tranen wel in zn ogen staanquote:Op zondag 29 juli 2012 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet alleen dat ik nu spierpijn bij de buikspieren heb omdat vooral ik en GvsE ons eigen rot hebben gelachen van het weekend.
Roy zat vooral te lachen als een boer met kiespijn
Ik was ook niet van plan om de vader te worden hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nogmaals roy, het gaat niet gebeuren
Das mooi. Ging m al helemaal niet wordenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om de vader te worden hoor
En over 2 weken doen we het nog eens dunnetjes overquote:Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, ik zag op het einde de tranen wel in zn ogen staan
ik bedoelde niet te zeggen dat je niet met jullie kunt lachen hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet alleen dat ik nu spierpijn bij de buikspieren heb omdat vooral ik en GvsE ons eigen rot hebben gelachen van het weekend.
Roy zat vooral te lachen als een boer met kiespijn
We hebben elkaar zelfs bij elkaars echte naam genoemdquote:Op zondag 29 juli 2012 14:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoelde niet te zeggen dat je niet met jullie kunt lachen hoor.
Oh ja, gladiool.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die firefly geval.
[..]
Hai dawg
[..]
Wonderbaarlijk inderdaad.
Roy zal dat niet met je eens zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 14:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoelde niet te zeggen dat je niet met jullie kunt lachen hoor.
Wat zeg jij van 29-8 tot 6-9?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En over 2 weken doen we het nog eens dunnetjes over
We waren niet welkom, de meet was verplaatst weet je nog?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En over 2 weken doen we het nog eens dunnetjes over
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We hebben elkaar zelfs bij elkaars echte naam genoemd![]()
Behalve Roy dan!! Zijn koosnaampjes waren: homo, mietje, watje, internetheld, buddha enzquote:Op zondag 29 juli 2012 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We hebben elkaar zelfs bij elkaars echte naam genoemd![]()
Ik durfde het haast ook niet enzoquote:
dat waren toch zn echte namen????quote:Op zondag 29 juli 2012 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve Roy dan!! Zijn koosnaampjes waren: homo, mietje, watje, internetheld, buddha enz
Geen idee of dat gaat lukkenquote:
nu ik erover nadenk ben jij de enige van deze reeks die mij ontmoet heeft.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik durfde het haast ook niet enzo
Mijn wraak komt nog welquote:Op zondag 29 juli 2012 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve Roy dan!! Zijn koosnaampjes waren: homo, mietje, watje, internetheld, buddha enz
Die knallen ook zo lekker hard als je erop springt!quote:Op zondag 29 juli 2012 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn deze zakjes toch interessant!
Geloof niet dat ik enige vorm van angst voel nuquote:
Dat is.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of dat gaat lukken![]()
Ik zit met kind en hond he
whehequote:Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik enige vorm van angst voel nu
Forum Opties | |
---|---|