Principe is heel simpel, je moet als eerste over de streep komen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:56 schreef kingmob het volgende:
Tijdrijden is ook iets interessanter voor de leek. Ik vind dat wegwielrennen een soort Cricket van hoeveel ik er van snap
Komt gewoon doordat het vrouwen zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:01 schreef kilon het volgende:
Toch lijken het vaker zwemmers te zijn die blij zijn met zilver dan andere sporters. Kan toeval zijn natuurlijk..
als je op goud rekent en ervoor getraind hebt, is zilver een teleurstellingquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:01 schreef reddevil1408 het volgende:
Je wint niet zo maar Goud, zilver of Brons.
Die meiden hebben vier jaar lang getriand, de finale gehaald en lagen naar 2 wissels 8e geloof ik.....
als je dan nog zo terug komt en Zilver pakt is een prachtige prestatie!
Als je de favoriet bent, want/daarnaast wereldkampioen, Olympisch kampioen en wereldrecordhouder bent, dan is zilver gewoon kut.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:01 schreef reddevil1408 het volgende:
Die meiden hebben vier jaar lang getriand, de finale gehaald en lagen naar 2 wissels 8e geloof ik.....
Kan je na gaan hoe dramatisch de eerste was en dus schandalig gepresteerd heeftquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:01 schreef reddevil1408 het volgende:
Zonder die anderen had ze ook geen zilver.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:02 schreef DeeBee het volgende:
Kromo had de rest echt ongeveer op hun bek willen timmeren volgens mij...
Die houdt zich duidelijk in ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:02 schreef DeeBee het volgende:
Kromo had de rest echt ongeveer op hun bek willen timmeren volgens mij...
Als ze niet huilt wordt het er niet veel beter op.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:03 schreef -Willempie- het volgende:
Huilen maakt je niet aantrekkelijker.
Dekker zwom naar vermogen (was niet goed natuurlijk), maar de twee dames in het midden hadden een tikkie harder gekund/gemoeten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Kan je na gaan hoe dramatisch de eerste was en dus schandalig gepresteerd heeft
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:03 schreef -Willempie- het volgende:
Huilen maakt je niet aantrekkelijker.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zonder die anderen had ze ook geen zilver.
Het was eigenlijk ook gewoon goed (sneller dan het WK), niet superbe. Australie was wel superbe.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:04 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ongelofelijk dat interview, '' het is eigenlijk gewoon goed '' , die KR schaamt zich diep van binnen voor haar teamgenoot denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |