Oude Olympische helden dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:36 schreef DeeBee het volgende:
Ook Ada Kok, Gesink (daar is 'ie!) en Terpstra aan tafel.
was ook mijn gedachten, wat een schril contrast met de reactie van de dames estafette ploeg die wel zilver winnen.quote:
quote:
Zijn voor mijn privécollectie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:40 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
[..]
Zijn voor mijn privécollectie.
FB link dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
Gesink kwam niet voor de medailles hier..
Waarom heb ik het gevoel dat ze dat gevoel ook echt hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
meedoen is belangrijker dan winnen
Waar kwam ie dan voor? Om warm te rijden voor de ronde van Schiermonnikoog?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
Gesink kwam niet voor de medailles hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |