FTFY!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil het, maar 22 euro
Oh, dat gebeurt hier echt nooitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die komen gewoon standaard opdagen. Komen ook af en toe aanwapperen op de fiets.
Volgens mij kun je die prima zelf maken :-)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.etsy.com/listi(...)facet=mario+earrings
10 euro, hmz
Het zijn fietsoudjes. Met electrische fietsen tegenwoordig, dus het gaat weer makkelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, dat gebeurt hier echt nooit
Maar is ook 30 km fietsen ongeveer, dus als er dan niemand thuis is is het ook weer zo zonde van de kilometers trappen
Ik niet, en fimo is best duurquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Volgens mij kun je die prima zelf maken :-)
Ik wel en misschien heb im zelfs die kleuren nog in huis. Zal morgen eens kijken hoe moeilijk zoiets isquote:
oh ja, da's waar... in hun ANWB jassen zeker?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn fietsoudjes. Met electrische fietsen tegenwoordig, dus het gaat weer makkelijk.
* BBQ-kip bestelling voor ketting ervan doorgeeftquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik wel en misschien heb im zelfs die kleuren nog in huis. Zal morgen eens kijken hoe moeilijk zoiets is
Uhm, geen idee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, da's waar... in hun ANWB jassen zeker?
Ik heb nergens last vanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kunnen jullie even kijken of jullie iets kunnen typen in Google? dan weet ik of het iets persoonlijks is
omgquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik wel en misschien heb im zelfs die kleuren nog in huis. Zal morgen eens kijken hoe moeilijk zoiets is
GOOGLE HAAT MIJquote:
Lijkt me het meest voor de hand liggende.quote:
Ook zo'n plant maar dan aan je ketting?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip bestelling voor ketting ervan doorgeeft![]()
spees?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees: het is persoonlijk tegen jou gericht
oh, zie het nu pasquote:
hehehe, lijkt me wel lachen!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ook zo'n plant maar dan aan je ketting?ik ga ff gucken ok?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, zie het nu pas![]()
Wel lomp dat ik bij haat van google aan iemand direct denk dat het tegen Spees gericht is, ookal is het Schagelnaartje d'r post![]()
![]()
quote:Het spijt me:
Zo simpel, drie woorden
Die ik eens wil delen
Met jou en voor ons allebei
De jaren die konden
De wonden niet helen
Dus luister en praat weer met mij
refrain:
Het spijt me, vergeef me
Anders kan ik het niet zeggen
En valt vanalles uit te leggen
Nog zo'n lange weg te gaan
Het spijt me, vergeef me
Ik kan het echt niet anders uiten
Ik wil dit hoofdstuk nu eens sluiten
Je bent te ver van mij vandaan
Het spijt me, het spijt me zo
Maak jij het goed vanavond
Zo simpel, drie woorden
'k Ben jou niet vergeten
Ik wil dat 't weer goed zal gaan
Het leven wordt korter
Je moet 't nu weten
Ik reik je m'n hand, pak 'm aan
refrain
Maak jij het goed vanavond
Je kunt blijven of verlaten
Bevriezen of verwarmen
Het begint met even praten
Elkaar even weer omarmen
Je kunt twisten of beminnen
Je kunt vechten of vergeven
Het moet ergens eens beginnen
Mag ik jou mijn liefde geven
refrain
Komt 't weer goed vanavond
ik heb geen whatsapp van jou?quote:
lief!quote:
Nee jonge, heul echt uit een winkel!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lief!
(tenzij stiekem geplukt uit iemands tuin)
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee jonge, heul echt uit een winkel!
(hij had ze uit m'n eigen tuin kunnen plukken. Zou wel humor zijn
)
nu wel!quote:
volgens mij staat dat mens in haar broek te sassen van het lachenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest lachen om dat blije hoofd
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Album per ongeluk gewist.... hendig!
Kan ik alle bijschriften weer opnieuw zitten tikken
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Album per ongeluk gewist.... hendig!
Kan ik alle bijschriften weer opnieuw zitten tikken
Ik ookquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben ook zo'n mongool he...
De boel ging langzaam, ik dacht dattie craste, klikte ergens op en alles was weg...
Wat zei ik ook alweer gisteren over dat ik me zo oud voelde
IK WORD OUD!![]()
![]()
![]()
ik was al lezend langzaam aan het scrollen en dacht dat het laatste woord vagina zou zijnquote:
Die zou nog beter zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik was al lezend langzaam aan het scrollen en dacht dat het laatste woord vagina zou zijn
Dan dezequote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Gezongen door de dame met de engelenstem
[ afbeelding ]
IK GA NIET KLIKKEN, ALS IK KLIK KRIJG IK EEN SPONTANE OORBLOEDING!!!!quote:
NU ZIT DIE WEER IN M'N HOOFD. ZONDER TE LUISTEREN.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Even als bejaarde Kip een vraag... zien jullie een nieuw album op mijn feestboek?
Ah, da's mooi!quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Even als bejaarde Kip een vraag... zien jullie een nieuw album op mijn feestboek?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
IK GA NIET KLIKKEN, ALS IK KLIK KRIJG IK EEN SPONTANE OORBLOEDING!!!!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
NU ZIT DIE WEER IN M'N HOOFD. ZONDER TE LUISTEREN.
was dat over die vakantieliefdes ofzo? ik zapte daar vijf mins langs en dacht eerstquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:48 schreef PriemGirl het volgende:
sbs6... ik heb een schaamtegevoel voor die mensen... Seriously![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ok en dan op dit nummer binnenkomen
Je groeitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had de mario oorbellen al in mijn winkelmandje geklikt tot ik me aan het bedenken was wanneer ik die ooit zou aandoen... Ik kan ze niet naar werk aandoen dus euh... never?Heb em maar weer dicht geklikt
Wat goed van jequote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had de mario oorbellen al in mijn winkelmandje geklikt tot ik me aan het bedenken was wanneer ik die ooit zou aandoen... Ik kan ze niet naar werk aandoen dus euh... never?Heb em maar weer dicht geklikt
Jaoh exotische liefdesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
was dat over die vakantieliefdes ofzo? ik zapte daar vijf mins langs en dacht eersten toen
en nou is t weg
Progressiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:54 schreef PriemGirl het volgende:
Met veel moeitequote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met veel moeiteHeb al 3 dagen jumpsuits in mijn winkelwagen geklikt... En weer weg geklikt
1x had cif mijn laptop zelfs even gepakt en zag ie alle sites met jumpsuits open.. Hij zei maar niks en keek enkel even met een scheef oog
Ewquote:
En over een week ga je jezelf belonen voor al het wegklikken door een jumpsuit te kopen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met veel moeiteHeb al 3 dagen jumpsuits in mijn winkelwagen geklikt... En weer weg geklikt
1x had cif mijn laptop zelfs even gepakt en zag ie alle sites met jumpsuits open.. Hij zei maar niks en keek enkel even met een scheef oog
Nagellak-sticker-faalquote:
nailpatches van de Hema, met een errrrg negatieve revieuwquote:
omdat veel open hebben staan of omdat jumpsuits?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ik zag iets van een homo die aan t cammen was en daarna een irritant wijf en toen dacht ik weg hierquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaoh exotische liefdesHet is zo triest eik
![]()
En behoorlijk
idd
Of beidequote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
omdat veel open hebben staan of omdat jumpsuits?
Had ik na het etenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat een genot, een perfect rijpe nectarine die heerlijk smaakt![]()
![]()
Echt.... zo extreem lekker!quote:
Juh las het net idd..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nailpatches van de Hema, met een errrrg negatieve revieuw
Omdat ik weer op webshops zatquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
omdat veel open hebben staan of omdat jumpsuits?
Jupquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zag iets van een homo die aan t cammen was en daarna een irritant wijf en toen dacht ik weg hier
Die nude lippen van Lipglans vond ik trouwens heel lelijk uitzien op tvquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja en Lipglans die het een ontzettende eer vinden om in RTL Boulevard te zitten![]()
![]()
.
Maar het een eer vinden om op RTL boulevard te komen...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die nude lippen van Lipglans vond ik trouwens heel lelijk uitzien op tv
JE BENT GEWOON JALOERS!!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar het een eer vinden om op RTL boulevard te komen...
Ik zou me de tyfus schamen
Vanuit hun standpunt snap ik het wel, is gewoon (positieve) aandacht voor hun website, dus meer bezoekers etc.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ja wtf was dat met die trouwjurk dan? dat snapte ik niet? gana ze gelijk trouwen zodra hij er is ofzo?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Juh las het net idd..
[..]
Omdat ik weer op webshops zat
[..]
Jup30 jaar verschil en jongetje doet make-up aan..... dus....
En zij in haar trouwjurk op luchthaven........ Duuuusssssssss
KLOPT! IK WIL OOK IN DE PRIVE VOOR MENSEN DIE TE DOM ZIJN OM TE LEZEN!quote:
Nude lippen nu is hetzelfde als donkere lipliner van de jaren '90. Sommige mensen denken dat het tof is, totdat je het later terug ziet en denkt:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die nude lippen van Lipglans vond ik trouwens heel lelijk uitzien op tv
ja maar schaar zeurt gewoon op alles wat ook maar met die twee te maken heeft ...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou ook behoorlijk trots zijnJe komt toch op tv bij een programma die behoorlijk populair is imho. Hoe sucky ik het programma ook vind
maar goed; vlg mij heb ik het wel vaker gezegd dat ik hun baan wel zou hebben... Even naar ny voor een promo... of verplicht op reis of alles gratisch krijgen...
Nee ze was 4 maand geleden daar getrouwd met hem... maar toen moest het allemaal 'snel'; dus nu wou ze het opnieuw vieren... door hem daar op te wachten in de jurk.............quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja wtf was dat met die trouwjurk dan? dat snapte ik niet? gana ze gelijk trouwen zodra hij er is ofzo?
Truequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar schaar zeurt gewoon alles wat ook maar met die twee te maken heeft ...
die 2 hebben t gewoon goed voor elkaar en ze doen wat ze leuk vinden en ze wordne er zo alleen maar steeds bekender mee, natuurlijk zijn ze dan trots op dat ze op tv komenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar schaar zeurt gewoon op alles wat ook maar met die twee te maken heeft ...
dafuqquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ze was 4 maand geleden daar getrouwd met hem... maar toen moest het allemaal 'snel'; dus nu wou ze het opnieuw vieren... door hem daar op te wachten in de jurk.............En toen ging haar nichtje viool beginnen spelen toen ie binnenkwam.
cif zei meteen: Ik zou mij doodschamen als je daar zo zou staan
doe normaal manquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar serieus, ik word er best verdrietig van dat er mensen zijn die het een eer vinden om in een programma als RTL boulevard te komen![]()
En ze voeren me ook gewoon teveel zooi omover te doen...
ik zou het wel 2 dagen in de week willen doen ofzo en dan 2 of 3 dagen per week daarnaast een nuttige baan waarin ik ook echt iets nuttigs doe.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou ook behoorlijk trots zijnJe komt toch op tv bij een programma die behoorlijk populair is imho. Hoe sucky ik het programma ook vind
maar goed; vlg mij heb ik het wel vaker gezegd dat ik hun baan wel zou hebben... Even naar ny voor een promo... of verplicht op reis of alles gratisch krijgen...
Ik las:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ze was 4 maand geleden daar getrouwd met hem... maar toen moest het allemaal 'snel'; dus nu wou ze het opnieuw vieren... door hem daar op te wachten in de jurk.............En toen ging haar nichtje viool beginnen spelen toen ie binnenkwam.
cif zei meteen: Ik zou mij doodschamen als je daar zo zou staan
kom je op het vliegveld ana, staat die vrouw daar, sla je dr doodquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik las:
cif zei meteen: Ik zou je doodslaan als je daar zo zou staan
![]()
![]()
Dan kijk je niet genoeg slechte tv.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Trots zijn dat je op tv komt![]()
Trots zijn dat je op RTL boulevard komt![]()
Dat staat nog los van wat ik van hen vind, dat staat meer voor dat ik RTL boulevard het domste programma op aarde vind.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik las:
cif zei meteen: Ik zou je doodslaan als je daar zo zou staan
![]()
![]()
Badr Hari zou 't doen!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kom je op het vliegveld ana, staat die vrouw daar, sla je dr dood
DAS PAS TELEVISIE
promotie is promotie, het is goed voor hun werk, dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Trots zijn dat je op tv komt![]()
Trots zijn dat je op RTL boulevard komt![]()
Dat staat nog los van wat ik van hen vind, dat staat meer voor dat ik RTL boulevard het domste programma op aarde vind.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kijk je niet genoeg slechte tv.
Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kijk je niet genoeg slechte tv.
klootviool?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan klopt die viool muziek trouwens wel weer!!!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ah laat schaar bloggers bashen op haar verjaardag
nee die chick speelde viool op dat vliegveld maar t was zo triest dat t niet echt op een blije ontmoeting leekquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klootviool?
(ik snap 'm niet? of speelt die mocro ook viool?)
En Lipglans leek ook veul dikker dan op al haar foto'squote:
quote:
Een bos bloemen van Fredquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
schaar heb je nog leuke dingen voor je verjaardag gehad?
wie wat waar?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
Mag ik de nagelbedden van dat hemapatchtestmeiske hebben plz? Kthxbai.
Zij heeft wel verdomd mooie nagels jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
Mag ik de nagelbedden van dat hemapatchtestmeiske hebben plz? Kthxbai.
Je kan het wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK ZEI IETS POSITIEFS OVER IETS DAT OP DE SITE VAN LIPGLANS STAAT![]()
![]()
![]()
![]()
NEINZquote:
Truste chickquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:18 schreef PriemGirl het volgende:
Bleh... extreme hoofdpijn en tinteling in mijn tong ineens..... teken dat ik maar naar bed moe
oh op die fiets.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee die chick speelde viool op dat vliegveld maar t was zo triest dat t niet echt op een blije ontmoeting leek
maar als hij dr neermept dan past t precies
klinkt goed!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:18 schreef PriemGirl het volgende:
Bleh... extreme hoofdpijn en tinteling in mijn tong ineens..... teken dat ik maar naar bed moe
Goeden matigen tv.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh op die fiets.
Ik heb overigens wel een keer een Jambers-achtig programma gezien (Jambers![]()
![]()
) waarbij een boer samen met zijn 2 spuuglelijke zoons een chickie uit de Filipijnen ging halen. Soort van kopen dus.
Die trouwden dan direct vanuit het vliegtuig (dus in jurk gingen ze het vliegtuig in). En bij die vader wilde ze een half jaar later naar haar zogenaamd zieke zoontje toe in de Filipijnen, dus had hij haar ticket betaald en wat extra geld meegegeven en toen kwam ze niet meer terug
![]()
![]()
![]()
En toen kocht hij maar een nieuwe
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh op die fiets.
![]()
) waarbij een boer samen met zijn 2 spuuglelijke zoons een chickie uit de Filipijnen ging halen. Soort van kopen dus.
Die trouwden dan direct vanuit het vliegtuig (dus in jurk gingen ze het vliegtuig in). En bij die vader wilde ze een half jaar later naar haar zogenaamd zieke zoontje toe in de Filipijnen, dus had hij haar ticket betaald en wat extra geld meegegeven en toen kwam ze niet meer terug
![]()
![]()
![]()
Zoiets kan ik me ook nog herinnerenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh op die fiets.
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij lag net ook gewoon bij Fred op de bank...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg dat hij terug naar de kennel gaat!
WATquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij lag net ook gewoon bij Fred op de bank...
Hij wisselt me in![]()
![]()
Knoflook is toch juist goed voor alles?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT
IS
DEZE!!!
en dat op je verjaardag
of heb je misschien knoflook gegeten?
niet gezien, maar kan me er iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef megamandy het volgende:
Ook die documentaire van Louis Theroux in Thailand
HIJ VINDT ME TE OUD!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT
IS
DEZE!!!
en dat op je verjaardag
of heb je misschien knoflook gegeten?
dat sowiesoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Knoflook is toch juist goed voor alles?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HIJ VINDT ME TE OUD!![]()
![]()
![]()
![]()
O nee hij ligt bij Fred
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
I WANNA KNOW WHAT LOVE ISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
zit in mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Naja was ook een Engelse man die daar woonde en dus een relatiebureau had daar. En die had volgens mij ook al 5 vrouwen gehad sinds hij daar woondequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niet gezien, maar kan me er iets bij voorstellen![]()
Wel goeie docu's zijn dat, die van Louis
Mental image.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat sowieso
maar soms komt kat op mijn buik liggen maar als ik echt veel knoflook op heb zie je zijn gezicht zuur kijken en gaat hij weg
bleh, enge mannenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja was ook een Engelse man die daar woonde en dus een relatiebureau had daar. En die had volgens mij ook al 5 vrouwen gehad sinds hij daar woonde
En een andere man die daar heen kwam had problemen om zich in te houden als hij kwaad werd en dat werd niet verteld aan al die meisjes, zulke dingen
Jukebox met Het Spijt Me, Why Tell Me Why en dat in m'n hoofd.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat sowieso
maar soms komt kat op mijn buik liggen maar als ik echt veel knoflook op heb zie je zijn gezicht zuur kijken en gaat hij weg
Deze klassieker niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jukebox met Het Spijt Me, Why Tell Me Why en dat in m'n hoofd.
Die was nog niet voorbijgekomen.quote:
Und dieses?quote:
met Spaanse (dacht ik, ik zat niet op te letten) ondertitelingquote:
Verjaardagssexquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeej, het gelul over sport op TV is voorbij![]()
Ik kruip even bij Fred op de bank![]()
geen matrozen op Suomenlinna geschaakt?quote:
Nee helaasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen matrozen op Suomenlinna geschaakt?
had je het er anders misschien wel mee kunnen doen? (als in : leuk genoeg, maar ook of je eraan toe bent enzo)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee helaasDe jongen achter de bar vroeg wel of ik een plek had om te slapen, daar had ik natuurlijk op moeten inhaken maar zei al te snel jaja hier in het hostel
Geen idee, daarom heb ik verder dan ook maar niets ermee gedaan. Was echt wel een leuke jongen. En aan de ene kant ben ik eigenlijk wel helemaal klaar met mijn ex. Majaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
had je het er anders misschien wel mee kunnen doen? (als in : leuk genoeg, maar ook of je eraan toe bent enzo)
Nou ja, je moet maar zo denken, beter nu even iets te chill dan te overhaast bezig zijn en spijt krijgen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen idee, daarom heb ik verder dan ook maar niets ermee gedaan. Was echt wel een leuke jongen. En aan de ene kant ben ik eigenlijk wel helemaal klaar met mijn ex. Majageen idee.
Maar dan komt ook weer de kant van mij omhoog dat ik alles overdenk waardoor ik twijfel. Iets wat de Indiaan ook verteld met het handlezen![]()
das een ding dat zeker isquote:
En anders verhuis ik naar Berlijn om daar iemand te zoekenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou ja, je moet maar zo denken, beter nu even iets te chill dan te overhaast bezig zijn en spijt krijgen.
Je bent echt een leuke meid, er komt wel weer een leuke vent op je pad
(of leuke vrouw als je daar ook op valt)
ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
En anders verhuis ik naar Berlijn om daar iemand te zoeken
Nostalgiequote:
Ja die kan ik helemaal meepratenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nostalgie
Ik zit te dubben of ik nog zal gaan tekenen/schilderen... heb nog teveel energie in met name mijn hoofd zitten... maar is toch ook al laat, arggg
Die clutch?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Mandy ik heb dat leuk tasje gekocht (die met die doodskoppen)
Joahquote:Op zondag 29 juli 2012 00:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die clutch?ik ben jaloers! Bij ons kwam die steeds niet opnieuw binnen
Ja en dan krijg ik geen personeelskortingquote:Op zondag 29 juli 2012 00:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Joahhij is echt mooi, je kan hem via internet nog bestellen toch?
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en dan krijg ik geen personeelskortingMoet misschien maar eens mailen naar het hoofdkantoor
Ik ga het gewoon doen ookquote:Op zondag 29 juli 2012 00:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die kan ik helemaal meepraten![]()
En gewoon doenAls je naar bed ligt ga je ook nog nadenken als je nog steeds energie in je lijf hebt. Of lezen
Moet je morgen terug en gaan winkelen voor MMquote:Op zondag 29 juli 2012 00:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]hij was hier in Den Haag wel met korting al in de winkel
Ik vermoed van wel ja, hallo ik ben MM en ik werk ook bij sacha, ik kom helemaal uit limburg om hier de clutch te halenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet je morgen terug en gaan winkelen voor MM
Welke wil jij en die vind ik best gaafquote:Op zondag 29 juli 2012 00:18 schreef megamandy het volgende:
Nu ga ik even de webshop checkenDenk dat jij een andere clutch gekocht hebt dan die wat ik wil
En nu zie ik deze schoenen
[ afbeelding ]mhehe
Die zijn nice.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:19 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh en deze wilde ik ook passen en die hebben ze schijnbaar nu ook binnenNice
Dezequote:Op zondag 29 juli 2012 00:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Welke wil jij en die vind ik best gaaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die is nog steeds niet afgeprijsd zie ik.吴 曼 迪
30 of die miep achter de kassa heeft t gewoon verkeerd gedaanquote:
Ja die kost ¤59,95quote:Op zondag 29 juli 2012 00:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
30 of die miep achter de kassa heeft t gewoon verkeerd gedaan
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die kost ¤59,95daarom wilde ik hem eerst ook niet
godver
Jonge jij hebt hem dalijk nog goedkoper dan mijquote:
nee ik denk dat ze hem met die andere verward heeft dan je hebt ook nog een andere versie met lakleer eronderquote:Op zondag 29 juli 2012 00:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jonge jij hebt hem dalijk nog goedkoper dan mij
https://www.sacha.nl/shop(...)shoofd-clutch/2x9370 jep op de webshop heeft hij gewoon nog dezelfde prijs, of was er nog een of andere actie? Want daar gooien ze je ook mee kapot de laatste tijd
Of ze heeft het verkeerd aangeslagen
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Handclutches met korting..... oh ohhhohhhoohhhhoooooohoooooooo
* BBQ-kip op "opslaan als" kliktquote:
Ja precies en die is goedkoper want geen studsquote:Op zondag 29 juli 2012 00:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
nee ik denk dat ze hem met die andere verward heeft dan je hebt ook nog een andere versie met lakleer eronder
Die ligt al in de prullenbak, want ik kon hem ook niet terug brengen zei ze, want opruimingquote:Op zondag 29 juli 2012 00:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja precies en die is goedkoper want geen studsmoet je anders op de bon kijken of het wel het goede artikelnummer is, 2.9370 is dus die wat jij hebt, ooh maar die andere zie ik niet meer op de webshop staan.
Oeh wat lelijk
[ afbeelding ]
Welke prijs dacht je dan dat hij was toen je ging afrekenen? Of stond daar geen prijs bij?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Die ligt al in de prullenbak, want ik kon hem ook niet terug brengen zei ze, want opruiming
Ik denk dat echt dat ze die andere aangeslagen heeft
Dat is echt geen opruiming denk ik neequote:Op zondag 29 juli 2012 00:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Die ligt al in de prullenbak, want ik kon hem ook niet terug brengen zei ze, want opruiming
Ik denk dat echt dat ze die andere aangeslagen heeft
Ik had eerst die andere (30) en toen zag ik deze en toen had ik zoiets van GIEV!!! maar dr stond wel 60 op t kaartjequote:Op zondag 29 juli 2012 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Welke prijs dacht je dan dat hij was toen je ging afrekenen? Of stond daar geen prijs bij?
Ja echt! gewoon 30 euro kortingquote:Op zondag 29 juli 2012 00:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is echt geen opruiming denk ik neeWat een doos.
Lucky you
ah, dan zal het vast een foutje van haar zijn. Dom van haar, mooi mazzel voor jouquote:Op zondag 29 juli 2012 00:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik had eerst die andere (30) en toen zag ik deze en toen had ik zoiets van GIEV!!! maar dr stond wel 60 op t kaartje
* BBQ-kip zit onderweg op de route en zet alvast de koffie aan voor MMquote:Op zondag 29 juli 2012 00:38 schreef megamandy het volgende:
Die andere was eerst ook duurder dus die is dan inderdaad in de sale als die nu nog maar ¤30 was
* megamandy neemt trein naar Den Haag
Naah, schijnbaar is het dus echt duur om studs te laten zetten. Een collegaatje van mij zit op een mbo studie richting mode-weet-ik-veel en die had dat ook op school gehad. We hebben inderdaad ook schoenen die precies hetzelfde model hebben, maar de "gewone" kosten 70 en diezelfde met studs zijn 80.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Kostprijs is natuurlijk 1,50 ofzo, maar goed, waarvan niet, en 30 euro is al minder dan 60
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:38 schreef megamandy het volgende:
Die andere was eerst ook duurder dus die is dan inderdaad in de sale als die nu nog maar ¤30 was
* megamandy neemt trein naar Den Haag
Omnomnom, oja want die winkel is nu natuurlijk dichtquote:Op zondag 29 juli 2012 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip zit onderweg op de route en zet alvast de koffie aan voor MM
Ja die zijn zo cutequote:Op zondag 29 juli 2012 00:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]en dan maar hopen dat je dezelfde muts hebt
O en deze dr bij gekocht
[ afbeelding ]
Ja zo fijn! vind het altijd zo leukquote:Op zondag 29 juli 2012 00:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die zijn zo cute
Lekker veel studs en rock en alles dit najaar
ik weet er ook geen kut van hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 00:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naah, schijnbaar is het dus echt duur om studs te laten zetten. Een collegaatje van mij zit op een mbo studie richting mode-weet-ik-veel en die had dat ook op school gehad. We hebben inderdaad ook schoenen die precies hetzelfde model hebben, maar de "gewone" kosten 70 en diezelfde met studs zijn 80.
morgen om 12 uur (of zelf 10 uur?) open, kun je nog een tukje doen hieroquote:Op zondag 29 juli 2012 00:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omnomnom, oja want die winkel is nu natuurlijk dicht
Den Haag centrum is om 12 uur open geloof ik kan ze ook nog uitslapenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
morgen om 12 uur (of zelf 10 uur?) open, kun je nog een tukje doen hiero
Jep heb eenzelfde ketting wat wij in de winkel hebben voor 13 of 15 euro op ebay vanuit hongkong gezien voor een paar dollar inc. verzendkostenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet er ook geen kut van hoor
Maar het wordt natuurlijk gewoon door Taiwanese kindjes in elkaar gefiedeld, zoals elk ander product, en voor veel meer verkocht. Niet dat mij dat boeit hoor, geld moet rollen en economie endezo
Nicequote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
morgen om 12 uur (of zelf 10 uur?) open, kun je nog een tukje doen hiero
kijk, wat wil je nog meer!quote:Op zondag 29 juli 2012 00:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Den Haag centrum is om 12 uur open geloof ik kan ze ook nog uitslapen
Zoveel goedkoperquote:Op zondag 29 juli 2012 00:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep heb eenzelfde ketting wat wij in de winkel hebben voor 13 of 15 euro op ebay vanuit hongkong gezien voor een paar dollar inc. verzendkosten![]()
Heb bij diezelfde verkoper een andere ketting gekocht en de kwaliteit is gewoon hetzelfdeVorige week ging ook een ketting in de sale voor ¤2,50 en daar moeten ze dan eigenlijk ook nog winst op maken.
mag ik dan ook bij jou slapenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kijk, wat wil je nog meer!
En ik heb vers brood en eitjes en koffie in huis, dus ik kan nog ontbijt voor d'r maken ook!
I said a hip hop the hip.... etcquote:Op zondag 29 juli 2012 00:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Rock komt in de mode? Ik word hip jonge.
alleen als jij morgen ook naar de Sacho moetquote:Op zondag 29 juli 2012 00:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
mag ik dan ook bij jou slapen
Ik heb ook oldschool adidas?quote:
Tuurlijk vind wel een redenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
alleen als jij morgen ook naar de Sacho moet
ik maak het goed met je, momentjequote:Op zondag 29 juli 2012 00:45 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Noesss! kip! nou heb ik deze weer in mijn hoofd
Ik ook, inclusief foute zwembadclipquote:Op zondag 29 juli 2012 00:45 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Noesss! kip! nou heb ik deze weer in mijn hoofd
gij held!quote:
....met van die zakken aan de zijkant.quote:
Heb jij ook tuinbroeken gedragen?quote:
Jaquote:Op zondag 29 juli 2012 00:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb jij ook tuinbroeken gedragen?
Of slobsokken?
Of trainingsbroekenstoffen truien in pasteltinten?
quote:
Tuinbroekenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb jij ook tuinbroeken gedragen?
Of slobsokken?
Of trainingsbroekenstoffen truien in pasteltinten?
heeeeeeeeeeeeeeeerlijk, kwam vanochtend langs op de radio, heb keihard mee staan schreeuwen en springenquote:
whehehehe, en daar dan duur geld voor neerleggenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:49 schreef megamandy het volgende:
Aah deze ketting!
http://www.ebay.com/itm/A(...)&hash=item336f7d12f9
Daar dus $1,89met verzending.
mijn pa had een keer de slobsokken van mijn zusje aangetrokken (per ongeluk) en terwijl hij in vergadering zat dacht hij steeds "wat een klotesokken, die dingen zitten voor geen meter, de hiel zit midden op mijn voet en de rest lubbert naar beneden"quote:Op zondag 29 juli 2012 00:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Tuinbroeken![]()
slobsokken nee
trainingsbroek stoffen ja
Ja ik ga alleen nog kettingen vanuit China kopenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehe, en daar dan duur geld voor neerleggen
ja, die halen het ook daar vandaanquote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik ga alleen nog kettingen vanuit China kopenDan is zelfs de Primark duur
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn pa had een keer de slobsokken van mijn zusje aangetrokken (per ongeluk) en terwijl hij in vergadering zat dacht hij steeds "wat een klotesokken, die dingen zitten voor geen meter, de hiel zit midden op mijn voet en de rest lubbert naar beneden"
Bwehehehequote:Op zondag 29 juli 2012 00:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn pa had een keer de slobsokken van mijn zusje aangetrokken (per ongeluk) en terwijl hij in vergadering zat dacht hij steeds "wat een klotesokken, die dingen zitten voor geen meter, de hiel zit midden op mijn voet en de rest lubbert naar beneden"
Fijn.... maar niet heus.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:57 schreef megamandy het volgende:
Dussssik zit hier met jullie te praten en ik hoor opeens weer iets tsjilpen. En volgens mij had Huubke dus weer een muis
En nu wil hij niet naar binnen komen, zag wel al een dooie muis in de tuin liggen maar hij zat ergens anders.
Op mijn kamer lagen ook al allemaal veren toen ik gister terugkwam
Echt erg vind ik het niet en muizen laat hij heel, maar al die veren zijn zo lastig opruimen. Nu wilde hij dus ook niet naar binnen, heb hem opeens toch opgepakt gekregen en dan moet ik weer snel de deur dichtmaken voordat hij weer naar buiten gaat.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Fijn.... maar niet heus.
De kat van mijn moeder had ook eens een dooie muis onder de bank gelegd
katten cadeautjesquote:Op zondag 29 juli 2012 00:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt erg vind ik het niet en muizen laat hij heel, maar al die veren zijn zo lastig opruimen. Nu wilde hij dus ook niet naar binnen, heb hem opeens toch opgepakt gekregen en dan moet ik weer snel de deur dichtmaken voordat hij weer naar buiten gaat.
Volgens mij zit hij nu naar buiten te staren
Lekker slapen IJsquote:
+1quote:
Waarom twijfel je dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn schets op papier is af, en ik twijfel of ik het al op het schilderwerk zal tekenen nu
Hahaha, nee, nog niet gezien, maar ik zag net een soortgelijk patroon langskomen in een ketting op Ebayquote:Op zondag 29 juli 2012 01:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden jullie deze al gezien? Bart en Lisa Simpson
[..]
Waarom twijfel je dan?
dat onschuldige hoofd ookquote:
"your punishment for leaving me alone so longquote:
Mhmm ja in dit licht schiet het ook niet zo op natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 01:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahaha, nee, nog niet gezien, maar ik zag net een soortgelijk patroon langskomen in een ketting op Ebay
Ik twijfel omdat ik de laatste verflaag (laklaag) verneuk als ik mis zit met mijn potlood. Je krijgt het wel redelijk weg, maar niet geheel.
Denk hetquote:Op zondag 29 juli 2012 01:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"your punishment for leaving me alone so long"
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |