Whutquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:32 schreef TheArt het volgende:
Die laatste 100 van Ye was SNELLER dan die van Lochte
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Flikker eens op. Het is geen wielrennen.
Zijn de makers van het zelfverzonnen landje er ook achter waar UTI (wat ze op de muur hebben geplakt/geschilderd) in het Engels voor staat?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is de organisatie eindelijk achter hun zelfverzonnen landje gekomen?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:32 schreef TheArt het volgende:
Ook niet in het wielrentopic.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is gewoon een hele andere sport, en zulke dingen gebeuren in het zwemmen gewoon makkelijk. Tuurlijk zijn er dopinggevallen maar zo'n reactie vind ik niet in een zwemtopic horen.
Of heel goed, of niet meer. Als je zo jong bent kan je ook vroeg kapot zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:33 schreef JohnDDD het volgende:
Als die Ye nu zo zwemt, hoe zwemt ze dan over 2, 4 of 6 jaar?
Aan de andere kant vind ik het wel een beetje verdacht. We gaan het zien.
Dat is wel heel snel, maar volgens mij ging Lochte op het einde niet meer 100%? Hij leek zich wat in te houden op het laatste baantje.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:32 schreef TheArt het volgende:
In het wielrennen wordt ook bij iedere bijzondere prestatie meteen "epo" en "doping" geroepen.quote:
Klopt. Maar het gebeurt wel helaas. Maar laat aub dit topic er dan buiten.quote:
Dat vind ik echt te makkelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is gewoon een hele andere sport, en zulke dingen gebeuren in het zwemmen gewoon makkelijk. Tuurlijk zijn er dopinggevallen maar zo'n reactie vind ik niet in een zwemtopic horen.
Dan nog, bizar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:34 schreef TheArt het volgende:
Oh wacht net niet. Lochte zwom 58,65, Ye 58,68
Over een kwartiertje de Nederlandse dames.quote:
Is toch onvoorstelbaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:34 schreef TheArt het volgende:
Oh wacht net niet. Lochte zwom 58,65, Ye 58,68
Ik rekende eerst een tiende verkeerd.
Dan ben je te laat hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over een kwartiertje de Nederlandse dames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |