SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 1% gewijzigd door Kamikazie op 28-07-2012 20:31:29 ]
Een Marokkaan in Friesland? Assaidi dus?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:22 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, zo'n vieze marokkaan loopt hier langs en trekt aan de boom in onze voortuin. Hij heeft zich te gedragen hier die gastarbeider.
Zeg er wat van dan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:22 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, zo'n vieze marokkaan loopt hier langs en trekt aan de boom in onze voortuin. Hij heeft zich te gedragen hier die gastarbeider.
Ja gedaan maar hij kon het niet horen omdat er dubbel glas tussen zit.quote:
Gewoon met een knuppel je tuin inrennen alsof je doorgedraaid bentquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja gedaan maar hij kon het niet horen omdat er dubbel glas tussen zit.
Haha ik wist niet dat ze in Friesland al dubbel glas hadden!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja gedaan maar hij kon het niet horen omdat er dubbel glas tussen zit.
Knuppel ligt op zolder en Marokkanen hebben messen en die wil ik niet tussen de ribbenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon met een knuppel je tuin inrennen alsof je doorgedraaid bent
Vergeet de stream niet
In het noorden welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha ik wist niet dat ze in Friesland al dubbel glas hadden!
Nee, vertel meer ome Toefjes!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:26 schreef Toefjes het volgende:
Kamikazie, ben je je bewust van de verantwoording die een TT met zich meebrengt?
Handicapquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Voor de mensen die alleen zeggen dat ik tegen kutteams speel; zojuist 3-0 gewonnen van 100 chem team met 5 IF's
Goed zo! Dit zal ze leren die haters die haten op GJE!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Voor de mensen die alleen zeggen dat ik tegen kutteams speel; zojuist 3-0 gewonnen van 100 chem team met 5 IF's
Kom tegen mij?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ba en Cisse zijn wel een stel beren
Beuken IF Ogbonna en Chiellini van de bal
Het gaat nu lekker, dus nu even nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kom tegen mij? [ afbeelding ] Zonder stream.
Dan moet je juist tegen hemquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het gaat nu lekker, dus nu even niet
Dan hoop ik dat ik je online tegenkom.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het gaat nu lekker, dus nu even niet
Voorlopig niet, want ik ben te gierig om 1k te betalen voor contracten, en ze gaan allemaal weg voor 1kquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik je online tegenkom.
Koop bronze packs danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voorlopig niet, want ik ben te gierig om 1k te betalen voor contracten, en ze gaan allemaal weg voor 1k
Schiet niet op voor goudjes hèquote:
Als je gewoon dagelijks je bronze packs openmaakt en shiny spelers + fitness + shiny contracts en eventuele andere dingen verkoopt heb je zonder moeite dagelijks een leuke winst en altijd genoeg contracten..ook voor gouden spelers.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Schiet niet op voor goudjes hè
4 wedstrijden in 1 pakje maximaal, voor 400c
Voor 3x zoveel heb ik veel meer contract
Daar ben ik mee gestopt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je gewoon dagelijks je bronze packs openmaakt en shiny spelers + fitness + shiny contracts en eventuele andere dingen verkoopt heb je zonder moeite dagelijks een leuke winst en altijd genoeg contracten..ook voor gouden spelers.
Maar dat is je al 1000 keer verteld.
harhar hij stond 2-0 voor en ik kwam terug met 2-2. daarna hij rood met Rooniequote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:38 schreef Rijst het volgende:
Mensen die IF van Persie nog kopen
Daar moet ik nu tegen en Rooney
Dan wordt hij toch duurder, want er komen minder op de markt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:41 schreef vandermar het volgende:
Taiwo gaat uit packs, hij verhuist naar Kiev
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan wordt hij toch duurder, want er komen minder op de markt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt mij inderdaad een perfecte speler om te pricefixen dan
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Jerome - Agbonlahorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie weet een leuke dubbellink spitsenduo, het liefst silver of silver/gold
Rodgers - TOTY Henryquote:
Jovetiv-mounirquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoezo kost dat tijd dan..je zit genoeg uren per dag achter je computer..even tussendoor wat dingen aanklikken en je bent klaar..paar minuten per dag..meer is het niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt.
Had 50k in 2 dagen ofzo, maar zonde om er nog tijd in te steken als FIFA 13 al zo dichtbij is
Valt tegen hoor, was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo kost dat tijd dan..je zit genoeg uren per dag achter je computer..even tussendoor wat dingen aanklikken en je bent klaar..paar minuten per dag..meer is het niet.
Als je alles met CE gaat proberen te verkopen wel, maar als je het alleen doet voor contracten en wat bonuscoins dan is het kinderlijk eenvoudig..zo doe ik het zelf al heel lang.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, was het maar zo'n feest
Casta - Kabirquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Laat ze lekker gaanquote:
Hij moet gewoon niet met kanker schelden tegen mij.quote:
maak je niet zo druk man, het is rijst maarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet met kanker schelden tegen mij.
Ja dan nog? Al is het een mongool, gewoon niet met kanker tegen mij schelden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maak je niet zo druk man, het is rijst maar
Of anders?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dan nog? Al is het een mongool, gewoon niet met kanker tegen mij schelden.
Wat wil je doen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dan nog? Al is het een mongool, gewoon niet met kanker tegen mij schelden.
Hoezo, kankeren was toch ABN?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet met kanker schelden tegen mij.
Heskeyquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
Ik heb totaal geen inspiratie
Er zijn verschillende spelers waar ik een team mee wil alleen dan wordt het team weer zo standaarden ik weet niet welke formatie ik wil gebruiken
Eigenlijk wil ik iets met long shot takers!
In een andere context, ja.quote:
Oh, dus als het persoonlijk tegen jou is mag het weer niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
In een andere context, ja.
Niet 'opkankeren'
Maar ze zitten hier allemaal op elkaar te 'kankeren'. Dan wel.
Lezen is ook moeilijk..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, dus als het persoonlijk tegen jou is mag het weer niet.
jepquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die IF Didavi moet de UP worden neem ik aan?
Ach, vind het in elke contex flauwekul om het te gebruiken. Als je het niet leuk vindt, wees er dan consequent in.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lezen is ook moeilijk..
Ik zeg : opkankeren is geen ABN omdat je er mee scheld.
Maar als je het niet als een scheldwoord gebruikt, is het ook niet beledigend endergelijke.
Kan, maar ik hoorde het woord 'kankeren' op tv, en zei dat tegen mijn vader (2/3 jaar terug) en hij zei : kankeren is een normaal Nederlands woord.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, vind het in elke contex flauwekul om het te gebruiken. Als je het niet leuk vindt, wees er dan consequent in.
Afijn. On topic: Lukaku
ALs het een IF , UP of transfer is verliezen ze geen contracten. Als ze geblesseerd raken in de wedstrijd kunnen ze volgende wedstrijd gewoon weer op de bank zitten. Een atrribute kaart blijft staan. Wist je toch wel?quote:
Alleen van die attributekaartjes.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ALs het een IF , UP of transfer is verliezen ze geen contracten. Als ze geblesseerd raken in de wedstrijd kunnen ze volgende wedstrijd gewoon weer op de bank zitten. Een atrribute kaart blijft staan. Wist je toch wel?
armspieren, beenkracht, en alles op alles. Niks dopingquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
Doping, hoe kan een 16 jarige in die laatste 100 meter zo dik winnen?
Zal om die attribute kaarten te doen zijn geweestquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alleen van die attributekaartjes.
Maarja dan nog is het een lulsmoes_
Wel, kijk dat verschil dan. Normaal verzuren mensen maar deze niet, deze gaat zelfde snelheid door terwijl dat nergens op slaat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
armspieren, beenkracht, en alles op alles. Niks doping
Krcht en spieren zijn lang niet optimaal op je 16e.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
armspieren, beenkracht, en alles op alles. Niks doping
Wel als je doping gebruiktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Krcht en spieren zijn lang niet optimaal op je 16e.
Echt geen doping man.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel, kijk dat verschil dan. Normaal verzuren mensen maar deze niet, deze gaat zelfde snelheid door terwijl dat nergens op slaat.
een japanse vrouw volgens mij. Japan weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:24 schreef GuRBuH het volgende:
Was het een Afrikaan? Dan issie wss 28 ofzo..
1 pot nat allemaalquote:
Tegen zoveel wijsheid kan ik niet opquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Echt geen doping man.
@toefjes
Bij haar misschien wel, bij die jappanners, Chinezen etc gaat het allemaal anders.
Niet zo neerbuigend opaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tegen zoveel wijsheid kan ik niet op
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Die Chinese kinderen worden in een laboratorium gekweekt joh.
Je weet wat ze zeggen, 1 jaar wijsheid in Eindhoven staat gelijk aan 20 jaar wijsheid in de rest van NL. Er gaan daar altijd veel lampjes branden dus die zitten bomvol met kennis!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tegen zoveel wijsheid kan ik niet op
sorryquote:
Drogba CAM, de rest BPLquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:33 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1626120
Wie heeft orginele ideeën dus niet Luiz achterin![]()
Beetje origineelquote:
wel orgineel, maar heb je de naam van de squad niet gezienquote:
Nee niet gezien. Dit is mijn team en daar moet je het mee doen. Gr gr.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wel orgineel, maar heb je de naam van de squad niet gezien?
ah oke, bedankt in iedergeval.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee niet gezien. Dit is mijn team en daar moet je het mee doen. Gr gr.
lol ja gg. Ik lette er niet echt op maar vond Kent echt veel ergerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef GuRBuH het volgende:
GG Rijst. Ben ik nu ook een kuntainer?Die botsing tussen Tardelli en jou keeper
ben je er verkracht?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Sjonge, ging vandaag voor het eerst naar Rotterdam, wat een.... Stad
Sowieso doping. Zij is 16 jaar en dan al bijna zo snel als een volwassen man zwemmen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef DutchSL het volgende:
Die Chinese die goud won zwom bijna net zo snel als Lochte in de laatste 100m, bizar.
fypquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Sjonge, ging vandaag voor het eerst naar Rotterdam, wat een.... kutStad
quote:A 50- something year old white woman arrived at her seat on a crowded flight and immediately didn't want the seat. The seat was next to a black man. Disgusted, the woman immediately summoned the flight attendant and demanded a new seat. The woman said "I cannot sit here next to this black man." The fight attendant said "Let me see if I can find another seat." After checking, the flight attendant returned and stated "Ma'am, there are no more seats in economy, but I will check with the captain and see if there is something in first class." About 10 minutes went by and the flight attendant returned and stated "The captain has confirmed that there are no more seats in economy, but there is one in first class. It is our company policy to never move a person from economy to first class, but being that it would be some sort of scandal to force a person to sit next to an UNPLEASANT person, the captain agreed to make the switch to first class." Before the woman could say anything, the attendant gestured to the black man and said, "Therefore sir, if you would so kindly retrieve your personal items, we would like to move you to the comfort of first class as the captain doesn't want you to sit next to an unpleasant person." Passengers in the seats nearby began to applause while some gave a standing ovation.
Veldhuis en Dekker verzaakten vies hard. Heemskerk en Kromowidjojo moesten ongeveer 2 seconden totaal herstellen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:55 schreef poker4lifee het volgende:
zonde, te erge comeback nodig op het eind. niet meer te doen
Lekker voor haarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hopelijk was het een lange vlucht voor die vrouw.
iddquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Veldhuis en Dekker verzaakten vies hard. Heemskerk en Kromowidjojo moesten ongeveer 2 seconden totaal herstellen.
Had ik ookquote:
Geen 1.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
Doumbia , Ya konan en Traore.
WIe van die 3 zou het beste op CAM kunnen?
Er moet een keuze gemaakt wordenquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen 1.
Drogba maar zijn passing is ook best brak
Drogba kan niet, want ik ga het dan afmaken met een Russische competitie.quote:
Vos wordt 2e, daar kan je vergif op innemenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef DutchSL het volgende:
Epic fail van Dekker en Veldhuis.![]()
Kromowidjojo wel heel goed, die gaat voor individueel goud dan maar.
Als Vos morgen niet wint krijg je een grote negatieve flow in de media en Vos is wel favoriet, maar dat ook waar maken in een wielerkoers is zo ontzettend moeilijk (zie ook Cavendish vandaag).
Veel plezierquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:04 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga me koffer enzo even inpakken, douchen endergelijke.
Ik zeg jullie vaarwel, tot over 2 weken!
quote:
quote:, tot over 2 weken!
Ik kom jullie s'avonds nog wel even vervelen!quote:
S'avonds op je vakantie op FOK! zitten terwijl je beugelbekkies kan regelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik kom jullie s'avonds nog wel even vervelen!
Dit jaar helaas geen vakantie voor mij omdat ik geen geld hebquote:
Ik regel geen beugelbekkies. Zijn meestal <15 en die zijn meer van jouw lengte. Als de badkamer bezet is, kan ik even op ipadquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
S'avonds op je vakantie op FOK! zitten terwijl je beugelbekkies kan regelen.
Maar wel een iPad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit jaar helaas geen vakantie voor mij omdat ik geen geld heb
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar wel een iPad.
ik had trouwens een aanbieding gezien voor je, bij de Dixons.
9,6k airmiles + 380 euro voor een iPad 3
Ligt eraan waar je heen gaat natuurlijk, en wat je allemaal van plan bent te gaan doen daarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:10 schreef vandermar het volgende:
[..]geen idee of wij nog airmiles hebben
Maar een vakantie is wel wat duurder dan dat hé en ik moet nog boeken kopen
Te oud voor me. Ik heb ze liever jonger. Die zijn meestal kklekker.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik regel geen beugelbekkies. Zijn meestal <15 en die zijn meer van jouw lengte. Als de badkamer bezet is, kan ik even op ipad
jonger dan 15, pedoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Te oud voor me. Ik heb ze liever jonger. Die zijn meestal kklekker.
Hij is het wel waardquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:11 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik nog niet gezien
DIe zijn lekker nauw jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Te oud voor me. Ik heb ze liever jonger. Die zijn meestal kklekker.
Vorig jaar was ik Vlieland en dat was al vrij prijzigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je heen gaat natuurlijk, en wat je allemaal van plan bent te gaan doen daar
Ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
jonger dan 15, pedo
Je motto is zeker : Hoe dichter bij de 0, hoe strakker bij de lul
Waarom heb je dan niet gewerkt dit jaar? Je hebt de meeste posts in deze reeks..die tijd had je dan toch beter kunnen bestedenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit jaar helaas geen vakantie voor mij omdat ik geen geld heb
Achteraf gezien wel ja maar ik wilde mijn best doen op school en dacht dat school veel meer tijd zou kostenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan niet gewerkt dit jaar? Je hebt de meeste posts in deze reeks..die tijd had je dan toch beter kunnen besteden
Ik zie jou hem wel als CM of CDM gebruiken jaquote:
Ik heb hem op CFquote:
Maar je had die shit nog niet gehaald toch? Met je open boek tentamens enzo?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Achteraf gezien wel ja maar ik wilde mijn best doen op school en dacht dat school veel meer tijd zou kosten
Meerkeuze tentamens heb ik niet gehaald maar de moeilijkere open vragen tentamens welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar je had die shit nog niet gehaald toch? Met je open boek tentamens enzo?
Central forwardquote:
central forwardquote:
Cock fucker?quote:
Ik zeg toch alleen dat Fernandez 14k waard is?quote:
als CM heb je het overquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zeg toch alleen dat Fernandez 14k waard is?
Nou dat leek er anders niet op. En dat is die zeker niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zeg toch alleen dat Fernandez 14k waard is?
Hij is echt een held bij mijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou dat leek er anders niet op. En dat is die zeker niet.
You won't regret itquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke, dan koop ik hem ook even voor 14k
Is het die kerel met zijn ladyboy?quote:
Zoeen komt zometeen wel ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is het die kerel met zijn ladyboy?
Met de Ipad 2 kan je ook airmiles inruilen en die is dan 310. Dan neem ik eerder de Ipad 2quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar wel een iPad.
ik had trouwens een aanbieding gezien voor je, bij de Dixons.
9,6k airmiles + 380 euro voor een iPad 3
Ik twijfel om zo'n iPad te halen, maar ik weet niet wat ik ermee zou moeten doenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met de Ipad 2 kan je ook airmiles inruilen en die is dan 310. Dan neem ik eerder de Ipad 2
Hipster en je vader betaaldquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik twijfel om zo'n iPad te halen, maar ik weet niet wat ik ermee zou moeten doen
Heb al een iPhone namelijk
Films op bed kijkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik twijfel om zo'n iPad te halen, maar ik weet niet wat ik ermee zou moeten doen
Ja, dat doe ik allemaal nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Films op bed kijkenlaptop is minder handig daarmee, dan kan ik ook films naar de tv streamen wat ik niet met mijn laptop kan, ik neem hem mee naar school om korte aantekeningen te maken bij sheets. Lekker gamen tijdens colleges
Ipad voor school om aantekeningen te makenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Films op bed kijkenlaptop is minder handig daarmee, dan kan ik ook films naar de tv streamen wat ik niet met mijn laptop kan, ik neem hem mee naar school om korte aantekeningen te maken bij sheets. Lekker gamen tijdens colleges
Ja want dan moet je heel veel typen enzo.....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ipad voor school om aantekeningen te maken
Waarom wil je er dan 1? Zonde van je vaders geld.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die was vorige weekquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is het die kerel met zijn ladyboy?
Daarvoor ga je toch geen ipad kopen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want dan moet je heel veel typen enzo.....
Een laptop die na 2 minuten leeg is, lekker handigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daarvoor ga je toch geen ipad kopen?Neem dan gewoon je laptop mee of pen en papier.
Dan moet je je accu vervangen, droplul.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een laptop die na 2 minuten leeg is, lekker handigaantekeningen niet direct bij de sheets maken, lekker handig
Neequote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan moet je je accu vervangen, droplul.
ze hebben toch gewoon stopcontacten in de lokalen manquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een laptop die na 2 minuten leeg is, lekker handigaantekeningen niet direct bij de sheets maken, lekker handig
In collegezalen moet je dan net mazzel hebben dat je bij een stopcontact zitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ze hebben toch gewoon stopcontacten in de lokalen man
In die collegezalen met 80 man is het geen doen om dat draad helemaal naar achteren te werkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ze hebben toch gewoon stopcontacten in de lokalen man
Als jij zo'n ding wilt kopen prima. Ik vind het gewoon geldverspilling. En al helemaal als je spelletjes ermee wilt spelen op schoolquote:
ah wij zaten 95% van de tijd gewoon in klaslokalen, bijna nooit in zo'n collegezaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
In die collegezalen met 80 man is het geen doen om dat draad helemaal naar achteren te werken
Bedankt voor je mening en ga nu maar weer koffie bekers op facebook zetten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als jij zo'n ding wilt kopen prima. Ik vind het gewoon geldverspilling. En al helemaal als je spelletjes ermee wilt spelen op schoolJe bent 21 man.
Daarnaast lach je hipstertjes uit bij de starbucks terwijl je zelf net zo erg bent.
11 inch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
voor 950 mag je mijn 11 inch alienware wel kopen, die redt het de hele schooldag wel op de accu.
Kan je eventueel nog mw2 spelen tijdens de les.
Ja mijn duimen zijn te dik voor een BB.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening en ga nu maar weer koffie bekers op facebook zetten.
Zegt iemand met een blackberry en die nog een telefoon erbij moet om alleen mee te FOK!ken en whatsappen.
Je kan toch prikken met je voedselstokken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja mijn duimen zijn te dik voor een BB.
HHHAHAHA zelden zo gelachen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan toch prikken met je voedselstokken?
specs van dat ding;quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
11 inch?
Wat zijn de specs van dat ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem wel al 2 jaar ofzo.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
specs van dat ding;Echt geen 950 euries waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem wel al 2 jaar ofzo.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
aankoopprijs was een stuk meerquote:
Ja toenquote:
Hoeveel zou ik er nu nog voor kunnen krijgen denk je?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja toen
Nu kan je dat shaken voor zo'n bedrag
1,2 ghz i7 man
fffuuuquote:
Reken maar niet op een vetpot, ik kan dat niet zo zeggen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoeveel zou ik er nu nog voor kunnen krijgen denk je?
Was echt zonde zoveel voor zo'n ding betalen, pokerde alleen een beetje tijdens de les af en toe. Gamede er niet op en maakte sowieso nooit aantekeningen
Niet eens beatsquote:
thx. hmm 500 lijkt er nog wel int e zitten maarja, kan hem dan beter houden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Reken maar niet op een vetpot, ik kan dat niet zo zeggen.
Tik je typenummer eens in op eBay ofzo, krijg je wel een indicatie van de prijs.
De specs stellen iig weinig meer voor voor recente games
Ik heb bij mij in de klas ook dat soort tuig zittenquote:
Voor hoeveel kocht je hem?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx. hmm 500 lijkt er nog wel int e zitten maarja, kan hem dan beter houden.
Ach ze doen niemand kwaad alleen zijn ze wel kkgay.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb bij mij in de klas ook dat soort tuig zitteneen daar van is nog wel aardig maar anderen
iets minder dan 11quote:
Ja true maar als je met een project bij ze zitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach ze doen niemand kwaad alleen zijn ze wel kkgay.
Het leukste is nog dat mensen fakking hard patsen met neppe beatsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach ze doen niemand kwaad alleen zijn ze wel kkgay.
Damn man, je hebt gewoon betaald voor het mooie dekseltje en de naamquote:
vriend van me kocht laatst die koptelefoon voor meer dan 300, nou dan zou ik toch liever met neppe lopenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het leukste is nog dat mensen fakking hard patsen met neppe beats
Ja, maar sommigen ontkennen dat ze nep zijn, terwijl je weet van wie ze gekocht zijn en dus nep zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vriend van me kocht laatst die koptelefoon voor meer dan 300, nou dan zou ik toch liever met neppe lopen
Nepnegerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:50 schreef Rijst het volgende:
Ik zou die Beats ook wel willen kopen als ze voor <100 waren.
dat is dan wel weer triestquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar sommigen ontkennen dat ze nep zijn, terwijl je weet van wie ze gekocht zijn en dus nep zijn
alienware m11x r2.quote:
ja echt wtfquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:50 schreef Thorb het volgende:
Kijken jullie London Late Night, die benen
Ziet er wel vet uitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat is dan wel weer triest
[..]
alienware m11x r2.
Lekker veel squatenquote:
ja ding is ook wel chill hoorquote:
ga yakuza 3 eens kopenquote:
Heb je het gespeeld? Echt m'n favoriete ps3 spellenquote:
Haha, hoelang is Isner, 2 meter 10 ofzo? Er was altijd nog een lange Amerikaan dacht ik maar dat kan ook Isner zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
Rochus tegen Isner was vanmiddag bij de Olympische Spelen
[ afbeelding ]
Heb er weinig tussen zittenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:54 schreef Rijst het volgende:
Ik ga denk ik inbreken bij GJE en al zijn PS3 spellen stelen.
Heb de demo gespeeld, soort van tekken maar dan met random gasten die je aanvallen ipv 1 opponentquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Heb je het gespeeld? Echt m'n favoriete ps3 spellen
dat hoort erbij ja, maar het is een soort avonturenspel en alles draait om het bazenverhaalquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb er weinig tussen zitten
[..]
Heb de demo gespeeld, soort van tekken maar dan met random gasten die je aanvallen ipv 1 opponent
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
Rochus tegen Isner was vanmiddag bij de Olympische Spelen
[ afbeelding ]
2.06 vs 1.65quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, hoelang is Isner, 2 meter 10 ofzo? Er was altijd nog een lange Amerikaan dacht ik maar dat kan ook Isner zijn
quote:
Jezus, die is weinig waardquote:
Inderdaad, heb nu 2 Toty's en 1 IF van deze TOTW > samen 18k. Maak wel wat verlies al heb ik nu mijn clubs vol met squadfitnes, prijzen moeten even stijgen.quote:
Die Oostenrijkse RWB is volgens mij nog minder waard, het slaat trouwens nergens op dat hij RWB is want hij speelde op CDM in 3-5-2quote:
Ze zijn zo willekeurig in het handhaven van posities waar ze speelden..gaat echt nergens over.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Oostenrijkse RWB is volgens mij nog minder waard, het slaat trouwens nergens op dat hij RWB is want hij speelde op CDM in 3-5-2
Prijzen zijn niet meer zo spectaculair geloof ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:13 schreef bombmannl het volgende:
Is het slim denk je als ik me 4-1-2-1-2 MLS team verkoop, en dat team na het MLS toernooi terugkopen. De prijzen zakken na het toernooi toch weer??? Dikke winst dan.
http://nl.soccerway.com/m(...)ston-dynamo/1245038/quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zijn zo willekeurig in het handhaven van posities waar ze speelden..gaat echt nergens over.
Dit jaar het meest kut dat Mirallas LW werd en Kandji ook..als die respectievelijk RW en spits waren dan was het zo gruwelijk..
O ok, jammer. Maar heb net het toernooi gewonnen dus kan me team verkopen. 41212 gaan als warme broodjes..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Prijzen zijn niet meer zo spectaculair geloof ik
Ook The Ruins op staan?quote:
Duurder dan jouw keeper in ieder gevalquote:
Creepy film manquote:
Freaky shit ja. Best knap dat je een film over planten zo spannend kan makenquote:
Welke is van jou?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:25 schreef TJV het volgende:
Iemand een CF Robinho ruilen tegen een CAM Robinho?
Zo gemaakt maar toch zo grappigquote:
CFquote:
Ik zat ook al te refreshenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
http://nl.soccerway.com/m(...)ston-dynamo/1245038/
Carr gescoord ipv Kandji![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |