Nou nee ik snap dat niet inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2012 14:50 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Snap je dan niet dat hij daar doorheen moet zien (lees: het negeren) om te laten zien dat hij TS zo leuk vindt, dat hij haar gewoon moet hebben ondanks wat ze zegt?
En ik zie haar er ook voor aan om vervolgens te klagen als er op zo'n zelfde "spontane" manier iets gebeurd waar ze niet van gediend is.
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:49 schreef lieff5 het volgende:
Nope, veel mannen zijn makkelijk te bespelen zeg maar, bijv. ik doe iets fout maar uiteindelijk bespeel ik het zo dat ik het niet fout heb maar de anderterwijl we allebei weten wie echt fout is.
Oh, ja dan is het inderdaad wel even uhm erin duikenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die kerel dan he... Die je dan niet beklimt.
Kap daar dan mee verdommequote:Op zondag 29 juli 2012 14:53 schreef lieff5 het volgende:
Misschien heb ik idd een rare gedachtegangmaar vind toch echt dat mannen initiatief horen te nemen.
Je mag best zulke ouderwetse en generaliserende dwingende gedachtegangen hebben hoor, zolang je er geen probleem mee hebt dat vrouwen in de keuken horen te staan.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:53 schreef lieff5 het volgende:
Misschien heb ik idd een rare gedachtegangmaar vind toch echt dat mannen initiatief horen te nemen.
Niemand komt in mijn keukenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:54 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Je mag best zulke ouderwetse en generaliserende dwingende gedachtegangen hebben hoor, zolang je er geen probleem mee hebt dat vrouwen in de keuken horen te staan.
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je nog een nieuw fornuis geinstalleerd hebben of niet?
Dat doe ik zelf welquote:Op zondag 29 juli 2012 14:56 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Behalve de sterke loodgieter die het initiatief neemt om je afvoerbuis te ontstoppen!
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:56 schreef QEX het volgende:
Respect
Eerlijkheid
Liefde
Aandacht aan elkaar geven
Tolerantie
Interesse
Emoties delen.
Beklim zijn mount everest eens een keer dan..?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:56 schreef lieff5 het volgende:
Mwa, ben toch echt serieus eigenlijk![]()
Nee, dat zeg ik niet :p geef eigenlijk alleen maar aan dat ik weet dat ik een kuthouding heb to mannen, zo ook tegen hem. Maar weetje, gewoon mijn eigen schuld.
Ik ga hulp zoeken voor dit alles want ik weet dat dit gewoon nooit goed gaat komen. Dat ik alleen maar dieper wegzak door onzekerheid en het alleen maar erger wordt.
Kan niet he. Daarmee geef je als vrouw aan dat je niet zoveel waard bent. Is niet goed voor je trots.quote:
Eigenlijk hoor je dan ook maagd te blijven tot het huwelijkquote:Op zondag 29 juli 2012 14:53 schreef lieff5 het volgende:
Beter laat ze die kerel gewoon met rust kingtoppie. Hij verdient het niet om in zo'n wespennest van onredelijkheid te komen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:57 schreef kingtoppie het volgende:
Beklim zijn mount everest eens een keer dan..?
MIquote:Op zondag 29 juli 2012 14:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beklim zijn mount everest eens een keer dan..?
Je kan niet verwachten dat die berg je zelf naar de top brengt.
Jaquote:Op zondag 29 juli 2012 14:57 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Kan niet he. Daarmee geef je als vrouw aan dat je niet zoveel waard bent. Is niet goed voor je trots.
Och, wellicht fleurt die op van seks...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:58 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Beter laat ze die kerel gewoon met rust kingtoppie. Hij verdient het niet om in zo'n wespennest van onredelijkheid te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |