Kijk straks. Kijk nu naar een interview van Epke. Dan hoef ik straks niet naar de herhaling van het interview te kijken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:16 schreef Paxcon het volgende:
Hier rechts kun je het zien:
http://nos.nl/os2012/artikel/399790-zonderland-content-na-oefening.html
Toch mooi. Voor de mensen die de eerste 4 herhalingen hebben gemist.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
Ze hebben het pas een keer of 4 laten zien, verwacht vanavond ook nog wel een stuk of 3 herhalingen.
Dit, sowieso. Ook nog op het 6 uur journaal, het half 8 journaal en vanavond bij de talkshows. Ik zet in op een totaal van 12 herhalingen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
Ze hebben het pas een keer of 4 laten zien, verwacht vanavond ook nog wel een stuk of 3 herhalingen.
Acht uur journaal bedoel je denk ik. Die wordt vannacht herhaald. Dan kunnen we de herhaling van de herhaling van de oefening van Epke in de herhaling van het Acht uur journaal zien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:19 schreef Thas het volgende:
[..]
Dit, sowieso. Ook nog op het 6 uur journaal, het half 8 journaal en vanavond bij de talkshows. Ik zet in op een totaal van 12 herhalingen.
Ik kijk geen journaal meer tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Acht uur journaal bedoel je denk ik. Die wordt vannacht herhaald. Dan kunnen we de herhaling van de herhaling van de oefening van Epke in de herhaling van het Acht uur journaal zien.
Maak je geen zorgen. Wordt nog wel herhaald.quote:
Gezien ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zie het nu inderdaad, wat een prachtige beelden zeg. Nog nooit gezienquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gezien ?
Ik ontdek steeds weer nieuwe dingen.
Nu de tweede herhaling van het interview.
Shit net te laat. Wordt het nog een keer herhaald?quote:
Ik reken op Mart en zijn programma.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:09 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Shit net te laat. Wordt het nog een keer herhaald?
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 29 juli 2012 09:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb Epke ook gemist en nog steeds die oefening niet gezien
Hoe de fuck krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 29 juli 2012 09:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb Epke ook gemist en nog steeds die oefening niet gezien
Geen idee, ff de deur uit dingen in huis doen, ik heb wel nog heel wat van turnen gezien maar geen Epkequote:Op zondag 29 juli 2012 09:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar![]()
Het is echt niet te missen.
Thanks zonde van die nahup.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je dat voor elkaarHet is denk ik minstens 40x herhaald inmiddels.
Vooruit: http://nos.nl/os2012/vide(...)egin-zonderland.html
Daar heb je hem bij Martquote:Op zondag 29 juli 2012 09:20 schreef beantherio het volgende:
Je vervalt in herhaling tong.![]()
Het zal ongetwijfeld zo door de NOS worden uitgezonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |