Was dat donderdag? 12u is de camping nog niet open en sta je dus in de file van alle auto's en campers die naar het camperterrein of parkeerplaats moeten. Op een gegeven moment splitst deze groep auto's zich af van de kiss&ride route, maar voor de opening van het terrein (en de massale drukte van auto's die tegelijk komen) is er geen ontkomen aan om in de file te belanden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:43 schreef Zyron het volgende:
Weet iemand hoe het precies met de K+R zit?
vorig jaar werden we ook gebracht. We belandden toen in de file, zijn op de dijk uitgestapt en hebben, zojuist uitgemeten, nog 3,5km gelopen. Daar heb ik dit jaar minder zin in. Ik zie op de plattegrond van Lowlove via Google Maps/Earth dat de K+R bij Walibi zit, op de plek waar ik vorig jaar het terrein heb verlaten.
Hebben we het dan vorig jaar fout gedaan of moet je op de heenweg echt eerst file staan voor de K+R? We waren er toen omstreeks 12u overigens, op de Dijk. Ruim een uur gelopen, uur in de wachtrij. 15:00 stond het tentje en toen kwam de stortbui. (Y)
Fuck de K&R. Gewoon op donderdag bij Walibi ingang uitstappen en dat stukje lopen naar de ingang. Scheelt veel meters.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:52 schreef Breuls het volgende:
De K+R aan het begin is anders dan de K+R aan het einde. Althans, dat is wat ze altijd extra benadrukken op borden en in boekjes.
Jammer dat je er niet bij bent joh !quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:48 schreef friekin_ het volgende:
Overigens ben ik erg trots op mijn goede vriend Paul. Om 23.00u in de Bravo! Eindbaas!
Zet je vingers op een willekeurige tepel, beweeg je hand (vingers) 180 graden naar rechts danwel links. Et voilà!quote:
I noes. Andere keerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:11 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet bij bent joh !
Maar dan moet je wel flink op tijd zijn, toch? Heb ik ergens anders gelezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:03 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Fuck de K&R. Gewoon op donderdag bij Walibi ingang uitstappen en dat stukje lopen naar de ingang. Scheelt veel meters.
Wij zijn er meestal vrij vroeg en worden ook altijd op de dijk afgezet. Rotstuk lopen naar de ingang. Bij Walibi ingang uitstappen en dan oversteken naar de ingang (waar de bussen stoppen) is dus ook een mogelijkheid?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:55 schreef Zyron het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel flink op tijd zijn, toch? Heb ik ergens anders gelezen.
Vorig jaar waren we er idd rond 12u, toen was het nog 1 grote file.
Beetje late reactie, maar die zaterdagavond is voor mij hels. Of Monsters and Men, The Whitest Boy Alive, Skrillex en Santigold. Ik zou het allemaal wel willen zien, maar ik ben bang dat ik uit de laatste drie moet kiezen..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:10 schreef theodoor9 het volgende:
Gaat niemand naar the whitest boy alive? Wel apart trouwens, een dance act in De alpha en in De grolsch op zaterdagavond. blijft weinig over voor de mensen die niet van dance (weliswaar in hele brede zin) houden.
Inderdaad ik twijfel hier ook voor de combiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:08 schreef kciR het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar die zaterdagavond is voor mij hels. Of Monsters and Men, The Whitest Boy Alive, Skrillex en Santigold. Ik zou het allemaal wel willen zien, maar ik ben bang dat ik uit de laatste drie moet kiezen..
Wat moet ik daarbij verwachten, en nog meer goede tips kwa nummers (zoals ik al zei, ik ken alleen 1517)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:37 schreef frenkck het volgende:
Whitest Boy Alive is echt heel goed live (op basis van de vorige shows), dus daar zou ik zeker voor gaan.
Vorig jaar zette de taxi ons af op het terrein waar de bussen stoppen. Alles uitgeladen, en pas na 10 minuten werden we weggestuurd door wat terrein knechten. Dus toen alsnog op de dijk afgezetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon de dijk voorbij rijden, om Walibi heen en hopla u staat vooraan
Jawel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:19 schreef stbabylon het volgende:
K&R bestaat gewoon niet voor opening op donderdag.
Ja, en A gaat pas open als de parkeerplaats open gaat, dus praktisch gezien bestaat hij niet voor 13:30 (daarna maakt het mij allemaal geen kont meer uitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:36 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jawel.
Locatie A is de K&R bij aankomst, en locatie B is de K&R bij vertrek. Althans, het punt waarop je het terrein verlaat.
Je hebt alleen 3 (4) terreinen. Festivalterrein, campingterrein, wachtrij/parkeerplaatsterrein (en het stuk buiten het terrein, anders bekend als Flevoland/Nederland). Zodra het campingterrein open gaat, is het wachtrij/parkeerplaatsterrein niet meer zo boeiend nmmquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:39 schreef Breuls het volgende:
Nee, maar dat is logisch: als het terrein niet open is, is het niet open.
Laat je dan op station t'harde of lelystad afzetten. Neem daar een pendelbus.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:43 schreef Zyron het volgende:
Weet iemand hoe het precies met de K+R zit?
vorig jaar werden we ook gebracht. We belandden toen in de file, zijn op de dijk uitgestapt en hebben, zojuist uitgemeten, nog 3,5km gelopen. Daar heb ik dit jaar minder zin in. Ik zie op de plattegrond van Lowlove via Google Maps/Earth dat de K+R bij Walibi zit, op de plek waar ik vorig jaar het terrein heb verlaten.
Hebben we het dan vorig jaar fout gedaan of moet je op de heenweg echt eerst file staan voor de K+R? We waren er toen omstreeks 12u overigens, op de Dijk. Ruim een uur gelopen, uur in de wachtrij. 15:00 stond het tentje en toen kwam de stortbui. (Y)
Ik ga voor Of Monsters and Men en The Walkmen. Vooral die laatste is een favoriet van me, geweldige band.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Inderdaad ik twijfel hier ook voor de combi
The Whitest Boy Alive - Skrillex
Of Monsters And Men - The Walkmen
Ken ook maar 1 nummer van Whitest Boy Alive
Sta je absoluut weer vast op de dijk rond die tijd, wij vorig jaar iig wel vanaf richting Almere. Wellicht is omrijden via Elburg een idee. Mijn gevoel zegt dat die route iets sneller zal gaan, omdat ze de N309 denk niet vol willen laten lopen en daardoor een hogere doorstroming nodig is aan die kant.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:00 schreef Zyron het volgende:
Is ook een optie, maar nee, vind ik niet per sé handiger. Ik accepteer de file maar gewoon. ;] Uurtje of 13 er zijn en dan komt het vast goed.
Ja, alleen Santigold of The Walkmen krijg je er dan niet tussen :pquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef MaJo het volgende:
Ik wil zowel Of Monsters and Men, Whitest Boy Alive en Skrillex zien maar dat kan toch best? Hele set Of Monsters and Men zien in de India, dan klein stukje missen van Whitest Boy Alive in Grolsch maar wel tot het eind blijven en klein stukje van Skrilles missen in de Alpha. Kun je ze allemaal zien
For the Walkmen zou je Skrillex moeten skippen, voor Santigold The Whitest Boy Alive. Maar ik hoef zelf the Walkmen en Santigold toch niet te zienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef kciR het volgende:
[..]
Ja, alleen Santigold of The Walkmen krijg je er dan niet tussen :p
Van de muziekgestappo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
For the Walkmen zou je Skrillex moeten skippen, voor Santigold The Whitest Boy Alive. Maar ik hoef zelf the Walkmen en Santigold toch niet te zien
Ja Walkmen maakt fijne muziek imo. Maar toch heb ik hoge verwachtingen van Skrillex in de Alpha. Zal waarschijnlijk een last minute beslissing wordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
For the Walkmen zou je Skrillex moeten skippen, voor Santigold The Whitest Boy Alive. Maar ik hoef zelf the Walkmen en Santigold toch niet te zien
Dat ging vorig jaar prima ja, alleen stapten we (eerste keer Lowlands!) uit ergens op het omhooglopende stuk. We wisten niet beter.. ;]quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:30 schreef frenkck het volgende:
Vanuit Elburg vanaf de N309 gelijk de N306 naar Walibi op lijkt mij de snelste route op donderdagmiddag ja, vanuit Harderwijk/Almere laten ze de N306 lekker vollopen tot aan het Harderbos aan toe (of misschien nog wel verder), omdat doorstroming daar toch niet nodig is.
En de donderdagmiddag/avond/nacht missen. Zonde!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef Luni het volgende:
Wat een gedoe joh, gewoon vrijdagochtend heel vroeg aankomen, rij je zo door
Uh neequote:
Ik ken The Walkmen niet maar ik heb zo'n vermoeden dat ik het wel heel goed vind dus ik check het bewust niet want anders wordt de beslissing nog moeilijkerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja Walkmen maakt fijne muziek imo. Maar toch heb ik hoge verwachtingen van Skrillex in de Alpha. Zal waarschijnlijk een last minute beslissing worden
Want dan treden de coolste bands op?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En de donderdagmiddag/avond/nacht missen. Zonde!!!
Nope, maar toch is het donderdagavond een leuk feestje!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Want dan treden de coolste bands op?
Doordat er niks optreed, is er niks geen druk, en kun je lekker met z'n allen op de camping feest vierenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Want dan treden de coolste bands op?
De donderdag was vorig jaar mijn meest beschonken dagquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doordat er niks optreed, is er niks geen druk, en kun je lekker met z'n allen op de camping feest vieren
De donderdag is al jaren mijn meest beschonken dag. Eigen meegenomen berenburg. Soms wel 1,5 liter (plus een paar blikjes bier)... auw...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De donderdag was vorig jaar mijn meest beschonken dagDe tapjes gingen er goed in bij de 24 uurs tent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |