geen idee, laten we het uitzoeken in de eerste ronde!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waar zittten de lurven en de kladden eigenlijk?
Had ik ook niet verwachtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Vrij veel Alpha nog, had ik niet van je verwacht!
Hoe kom je aan dat blokkenschema? Wil 'm zelf ook alvast even maken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:53 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn planning:
[ afbeelding ]
Ik moet nog lastige keuzes maken...
http://static.lowlands.nl/media/blokkenschema.pdfquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat blokkenschema? Wil 'm zelf ook alvast even maken.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://static.lowlands.nl/media/blokkenschema.pdf
Bijzonder goed inderdaad. Aanrader. Voor android heb ik hem.quote:
Troe.quote:Op het festival zelf krijg je toch zo'n boekje mee!
In de X-Rayquote:
Oh het is niet dat ik een hekel heb aan de Foo Fighters, maar Wilco is een sublieme live act. Wel op een totaal andere manier dan FF.quote:Ik snap het gebrek aan enthousiasme over de Foo Fighters niet zo hier. Waren vorig jaar op Pinkpop echt meesterlijk. Geweldige show, veel interactie met 't publiek, muzikaal strak.
Huh? Welke acts op donderdag ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:16 schreef Paardindewei het volgende:
Ik hoop dat de hekken dit jaar op tijd opengaan zodat ik de eerste act niet hoef te missen. Vorig jaar was ik ruim op tijd aanwezig maar het duurde een eeuwigheid bij de bandjes tent
quote:Dankje voor je mail. Het klopt dat de festivalpoorten afgelopen jaar erg laat open gingen: later dan de bedoeling was zelfs. Dit had te maken met de gebeurtenissen op Pukkelpop waardoor wij ook wat vertraging in onze opbouw opliepen. Daardoor hebben veel mensen de eerste acts niet kunnen zien. We gaan ervan uit dat we komend jaar weer op de geplande tijd op kunnen en dan heeft iedereen voldoende tijd om bij de eerste act aanwezig te zijn.
Ik heb die offciele van LL en soortgelijke nu al een paar keer gehad, en elke keer ben ik na de eerste crash/accu leeg het al weer zat...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bijzonder goed inderdaad. Aanrader. Voor android heb ik hem.
Was donderdag vorig jaar geen ramp? Aardig wat bliksem en storm?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toch alleen maar op zondag 1 of 2 korte stortbuien gehad?
Volgens mij niet, die dag was het ook best wel mooi weer.quote:Op zondag 29 juli 2012 08:19 schreef iAvani het volgende:
[..]
Was donderdag vorig jaar geen ramp? Aardig wat bliksem en storm?
Dat was de dag dat de tenten van Pukkelpop wegvlogen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |