Typisch Vino ook om zoiets te doenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:38 schreef Leatherface het volgende:
Dat zou bruut zijn als Vino zijn afscheidsrace wint.
Ja.quote:
Slim.quote:
Echt he.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:39 schreef timmmmm het volgende:
Vino, zal wel weer pillen geslikt hebben dan, net als in de tour die jaren terug
Vind ik prima hoor, maar niet Cav of Wigginsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zou wel hilarisch zijn als Sky alsnog wint.
Ssstttttquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:41 schreef LudoSanders het volgende:
Schiet hij dadelijk weer uit zijn pedaal.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel leuk voor alledopingjagers bij het IOC, de dopekoning als een van de eerste gouden medaillewinnaars
Duitse neef van Leo van Vlietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:41 schreef Columbiafan het volgende:
Wie is die bondscoach van de Duitsers, types als Degenkol worden hier gewoon keihard genaaid :s
Verder Uran![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zag al een evelopje met dollarsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die heeft nu een aanbod van de President
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:42 schreef Caland het volgende:
Rol van de Nederlanders weer snel uitgespeeld zo.
Over enkele minuten het goud voor Nederland.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:42 schreef marcodej het volgende:
Eerste medaille voor Belgie. Snick voor brons.
Het gaat Uran of Vino wordenquote:
k zie hetquote:
Dan moet ie verdomme wat ondernemenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:44 schreef Pedroso het volgende:
Ze gaan het redden, jammer. Boom nog goed volgens mij.
De fuck, Nederland rijdt een wereldwedstrijd.quote:
Laat hem lekker trollen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
De fuck, Nederland rijdt een wereldwedstrijd.
Tsja, die andere 30 ook. Ze zitten er niet, dat is wielrennen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Boom had hier makkelijk bij kunnen zitten
Jeugdige onbezonnenheid?quote:
Gelukkig heb je meer verstand van... uhmm waar heb je eigenlijk wel verstand van?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:42 schreef Karelnoord het volgende:
LLS gaat dit duidelijk winnen. No doubt.
tja wat heb je daar aan...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:46 schreef Dos37 het volgende:
Nederland geweldig gedaan, Terpstra ook heeft het gepresteerd om niet één keer zelfs op TV te komen
Die zat gevangen, Boom en Gesink zaten vooraan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:46 schreef Dos37 het volgende:
Nederland geweldig gedaan, Terpstra ook heeft het gepresteerd om niet één keer zelfs op TV te komen
Oh hahaha goeie man! Wat een sukkel is die karelnoord! Higihihihihoheohah kom we gaan hem uitlachen! hihihihahahquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van... uhmm waar heb je eigenlijk wel verstand van?
Een levenlang oliedollars voor Uran.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een oerdom manoeuvre tegen Vino.
Geloven we daarin?
echt he :p ik zit hier teleurgesteld te zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:47 schreef TUFKAL het volgende:
Hoe kunnen mensen blij zijn met de fietsende apotheek Vino?
Ik snap er ook niets vanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:47 schreef TUFKAL het volgende:
Hoe kunnen mensen blij zijn met de fietsende apotheek Vino?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:47 schreef marcodej het volgende:
Kristoff brons.
Ik snap het rijden van Boom niet.
Boom had met Vino en Uran mee moeten zitten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:47 schreef Pedroso het volgende:
Boom toch niet zo goed. Zou geen medaille gehaald hebben, ook als ze nog samen waren. Gesink een prima koers gereden.
Hij zit notabene nog rechts vooraan in het peloton...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:46 schreef Dos37 het volgende:
Laat Gesink al het werk doen, maar kon vervolgens niets meer, dat was vaag ja...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:47 schreef marcodej het volgende:
Kristoff brons.
Ik snap het rijden van Boom niet.
Ja, maar dat geldt voor nog wel 15 mensen in de kopgroep (Chavanel, LLS etc)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Boom had met Vino en Uran mee moeten zitten.
Het was inderdaad wel héél slap.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind Vino cool en ik gun het hem.
Maar ik geloof niet in een blunder van Uran, echt niet. Net dan, tegen uitgerekend die renner. Nee.
Alles heeft zijn prijsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:48 schreef marcodej het volgende:
Je gaat toch geen Olympische titel verkopen, als Uran zijnde?
Daar geloof ik ook niet in nee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:48 schreef marcodej het volgende:
Gesink was stukken sterkerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:47 schreef Pedroso het volgende:
Boom toch niet zo goed. Zou geen medaille gehaald hebben, ook als ze nog samen waren. Gesink een prima koers gereden.
Nederland heeft een uitstekende wegrit gereden, punt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:48 schreef Eenskijken het volgende:
nederland faalt weer keihard.
uran faalt nog harder
vino, mwah, leuk voor hem maar vind de finish wel een deceptie.
Je gaat Luik-Bastenaken-Luik toch ook niet verkopen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:48 schreef marcodej het volgende:
Ik heb geen onderhandelingen gezien. Denk dat het echt een blunder wasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind Vino cool en ik gun het hem.
Maar ik geloof niet in een blunder van Uran, echt niet. Net dan, tegen uitgerekend die renner. Nee.
Inderdaad. Viel niet meer van te verwachten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nederland heeft een uitstekende wegrit gereden, punt.
Eerder dan de OS, denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je gaat Luik-Bastenaken-Luik toch ook niet verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |