abonnement Unibet Coolblue
pi_114771040
Baase 8-)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 17:40:41 #27
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_114771291
:o
pi_114772175
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 17:11 schreef TheArt het volgende:
Baase is nu in finale op challenger en ATP-niveau nu 10-0 :D Nog geen finale verloren _O_
Een echte eindbaas _O_
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_114773853
quote:
"Dit is fantastisch", klonk Haase dolblij na zijn tweede titel in Kitzbühel.

"Prolongatie van een titel dat doen toch vooral de grote namen, uit de topvijf, bij Grand Slams of de andere grotere toernooien. Ik hoor nu in zo'n rijtje thuis. Dat is wel een prestatie om trots op te zijn."
Daar ging zijn ego _O- je wint een klein toernooitje en hij voelt zich een grote
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_114774042
Ja las het, weer roooowbin ten voeten uit :') :') wat heb ik een hekel aan die vent zeg :r
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114775177
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:11 schreef Norrage het volgende:
Ja las het, weer roooowbin ten voeten uit :') :') wat heb ik een hekel aan die vent zeg :r
Echt weer he :')

Maar verder toch weer knap van Baase _O_ en nu nog even de OS winnen. :+
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_114775506
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 16:37 schreef Reya het volgende:
Kohli verslaan in de finale is gewoon een sterke prestatie. hij gaat ver nu vast in de eerste ronde uit op de spelen, maar dat zal hem vermoedelijk niet veel meer kunnen schelen.
Hij heeft goed getraind toch. En Gasquet is gewoon een goede speler, daar win je niet makkelijk van.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_114775608
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:04 schreef Morthill het volgende:

[..]

Daar ging zijn ego _O- je wint een klein toernooitje en hij voelt zich een grote
ik denk dat haase bedoelt dat ie nu in het rijtje komt van spelers die een atp titel met succes konden verdedigen...niet dat hij nu tot de grote spelers behoort.
pi_114775893
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:07 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

ik denk dat haase bedoelt dat ie nu in het rijtje komt van spelers die een atp titel met succes konden verdedigen...niet dat hij nu tot de grote spelers behoort.
Dat ie in zo'n rijtje komt is voor hem een reden om zichzelf tot de grote namen te scharen, dat zegt hij
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_114776448
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:17 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat ie in zo'n rijtje komt is voor hem een reden om zichzelf tot de grote namen te scharen, dat zegt hij
Dat is wat jij leest of wellicht wilt lezen.
Hij zegt alleen dat een atp prolongeren vooral voor de grotere is weggelegd. Of hij zichzelf nu tot de grote schaart, valt uit dat stukje niet op te maken.
pi_114776862
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:36 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Dat is wat jij leest of wellicht wilt lezen.
Hij zegt alleen dat een atp prolongeren vooral voor de grotere is weggelegd. Of hij zichzelf nu tot de grote schaart, valt uit dat stukje niet op te maken.
Jawel, precies wat hij zegt. Hij vindt wat hij heeft gedaan een waanzinnige prestatie dat alleen de groten kunnen. Hij schaart zichzelf dus onder de groten.

En zelfs al zou hij dit niet serieus bedoeld hebben, het feit dat hij uberhaupt keer op keer dit soort dingen zegt is een Roowbin :') waard
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114776876
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:36 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Dat is wat jij leest of wellicht wilt lezen.
Hij zegt alleen dat een atp prolongeren vooral voor de grotere is weggelegd. Of hij zichzelf nu tot de grote schaart, valt uit dat stukje niet op te maken.
Een ATP-titel prolongeren is alleen voor de groten weggelegd.
Haase heeft net een titel geprolongeerd.

Alleen A's doen X
B doet X
dus B=A.

Het is simpele logica :')
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_114776948
Lul :')
pi_114777089
Kohlschreiber zegt af voor de spelen. Had al de hele week last van z'n voet en in de finale was het nog erger. Dat zet de overwinning van Robin wel in perspectief.
pi_114777276
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:54 schreef F.M.D. het volgende:
Kohlschreiber zegt af voor de spelen. Had al de hele week last van z'n voet en in de finale was het nog erger. Dat zet de overwinning van Robin wel in perspectief.
wtf _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114779938
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:54 schreef F.M.D. het volgende:
Kohlschreiber zegt af voor de spelen. Had al de hele week last van z'n voet en in de finale was het nog erger. Dat zet de overwinning van Robin wel in perspectief.
Ik heb er helemaal niets van gezien hoor.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_114780597
quote:
Dat klinkt al als een betere reactie dan die quote hierboven, gelukkig. Sowieso vind ik hem stiekem altijd wel goed overkomen in interviews. Wel slimme jongen :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114780750
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:13 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat klinkt al als een betere reactie dan die quote hierboven, gelukkig
Idd :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_114781804
Haha, wat is dit dan?! :D

En morgen al aan de bak in Londen toch?
Jack does it in real time...
  zondag 29 juli 2012 @ 00:12:13 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114786026
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:47 schreef Norrage het volgende:

[..]

Jawel, precies wat hij zegt. Hij vindt wat hij heeft gedaan een waanzinnige prestatie dat alleen de groten kunnen. Hij schaart zichzelf dus onder de groten.
Hij zegt niet alleen, maar dat vooral de grotere dat doen. Is toch een verschil.

quote:
En zelfs al zou hij dit niet serieus bedoeld hebben, het feit dat hij uberhaupt keer op keer dit soort dingen zegt is een Roowbin :') waard
Het is inderdaad wel een vreemd mannetje. Ik heb ook niet zo veel met hem, maar dit is toch wel weer knap :)

Waar komt de roowbin eigenlijk vandaan (de dubbele o en w in de naam) :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 29 juli 2012 @ 00:18:17 #47
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114786286
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:13 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat klinkt al als een betere reactie dan die quote hierboven, gelukkig. Sowieso vind ik hem stiekem altijd wel goed overkomen in interviews. Wel slimme jongen :)
Het is ook geen domme jongen, maar wel een aparte :P
Als ik hem hoor praten dan heb ik altijd het idee dat hij zichzelf veel te serieus neemt ofzo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114786422
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 00:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hij zegt niet alleen, maar dat vooral de grotere dat doen. Is toch een verschil.

[..]

Het is inderdaad wel een vreemd mannetje. Ik heb ook niet zo veel met hem, maar dit is toch wel weer knap :)

Waar komt de roowbin eigenlijk vandaan (de dubbele o en w in de naam) :?
Een of andere baas, Nober geloof ik, die al op roowbin haatte (en hem steeds zo noemde) nog voordat dat "in" werd :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 29 juli 2012 @ 01:10:55 #49
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_114788513
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:38 schreef DeeBee het volgende:
Haha, wat is dit dan?! :D

En morgen al aan de bak in Londen toch?
Nee, Looownden.
pi_114788559
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 01:10 schreef Zelva het volgende:

[..]

Nee, Looownden.
op de ooowlympische spelen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')