Zat al klaar net achter de Sky-train!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
Nog een kleine 50 km. Ik verwacht nog wel een aanval van Terpstra.
Jep zonder commentaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:52 schreef Bismarck het volgende:
Klopt het dat de NOS stream zonder commentaar is? Ik hoor alleen geluid uit de koers (voornamelijk juichend publiek).
Je moet de Ned-1 stream hebben, das de bovenste.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:52 schreef Bismarck het volgende:
Klopt het dat de NOS stream zonder commentaar is? Ik hoor alleen geluid uit de koers (voornamelijk juichend publiek).
De Nederland 1-feed is met commentaar, de wielrennen-feed is zonder commentaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:52 schreef Bismarck het volgende:
Zeker!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:52 schreef BlaZ het volgende:
Terpstra samen met Boonen, dat zou een mooie aanval zijn
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:54 schreef Wrijfhout het volgende:
Cancelarra demarreerd straks gewoon met 1.5 MegaWatt en rijd dan gewoon met een tempotje van 1 MW naar de finish
we proberen het nog, kan je niet zeggen van je landgenootjesquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
we proberen het nog, kan je niet zeggen van je landgenootjes
Zonder water mag ook. 14.gifquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zal mezelf opsluiten in een kooi als een Nederlander Goud pakt in het wielrennen en dat voor 48uur lang met alleen water
quote:
Informatie mag helaas niet. Geheel in de geest van 1896 of zoiets vast, de wegen van het IOC zijn ondoorgrondelijk!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Weer plots helemaal andere landen, niemand weet waar ze vandaan komen.
Gevaarlijke uitspraak; Vos maakt morgen een goede kans.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zal mezelf opsluiten in een kooi als een Nederlander Goud pakt in het wielrennen en dat voor 48uur lang met alleen water
Tellen vrouwen ook?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat hoeven we niet nog een keer op tv, mensen in een Gouden Kooi, dat kennen we al in Nederland...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |