Je maakt een grapje?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Jullie Fernandeskenners! Ik heb nog nooit Fernandes roze gezien.
Je wilde niet eens naast me lopen toen ik er een had.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Jullie Fernandeskenners! Ik heb nog nooit Fernandes roze gezien.
Jullie noemen cherry bouquet roze?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je maakt een grapje?In de supermarkt alleen roze, groene en gele verkrijgbaar geloof ik.
Jij vindt dat rood?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jullie noemen cherry bouquet roze?
Hoe anders?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jullie noemen cherry bouquet roze?
Rood is het ook niet helemal hè. Maar ik zou het geen roze noemen.quote:
Dinnie?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
ben ff dinnie ophalen, gaan vanavon dgezellig stappen!!
Veel plezierquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
ben ff dinnie ophalen, gaan vanavon dgezellig stappen!!
Wat lastig, wat lastig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rood is het ook niet helemal hè. Maar ik zou het geen roze noemen.
paars...?quote:
Dat weet ik. Je gaf hem aan mij toentertijd dacht ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij is wat zeldzamer, en de vloeistof die erinzit is overigens niet blauw.
Maar was jij niet een inboorling van ergens ver weg van de bewoonde wereld?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, het is vast een voor mij onbekend jargon dan.
Oeh, ga je flips hosselen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zullen we er samen een keer over filosoferen?
Je bent te jong denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, het is vast een voor mij onbekend jargon dan.
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
paars...?
ik vind t roze overduidelijk
maar ben wegtoedzzz
Puik plan maar dan wel onder het genot van dat roze/rode/whatever blikje fernandes.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zullen we er samen een keer over filosoferen?
Nee. Dat was groen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Je gaf hem aan mij toentertijd dacht ik.
Ja, bible belt dit dat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar was jij niet een inboorling van ergens ver weg van de bewoonde wereld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |