Wel zeer kinderachtig om dat op zo'n manier te doen na een relatie van 3 jaar.quote:
TS komt ook over als een kind, dus zo gek is dat niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wel zeer kinderachtig om dat op zo'n manier te doen na een relatie van 3 jaar.
Yup.quote:
Dat kan een goede reden zijn!quote:Op zondag 29 juli 2012 23:24 schreef afrikaantje het volgende:
hebben jullie hiervoor heel veel tijd met elkaar gespendeerd?
Nee jij bent zo'n kalf dat dat niet doet. Is nog veel erger.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:01 schreef Veela het volgende:
Arme vriend, jij bent zo'n vreselijk type vriendin die overal kaarsjes neerzet en dan verplicht romantisch wil doen. Je kijkt vast ook Sex and the City met hem en hij moet ook met je winkelen.
Stockholm syndroomquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:31 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Nee jij bent zo'n kalf dat dat niet doet. Is nog veel erger.
Als mijn vriendinnetje dat doet dan vind ik dat erg lief
Iets liefs doen voor je doen is gelijk aan dat iemand zich aan je vastklampt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:40 schreef Veela het volgende:
Dat je het lief vindt als je vriendin zich aan je vastklampt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bindingsangstquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:40 schreef Veela het volgende:
Dat je het lief vindt als je vriendin zich aan je vastklampt.
Jij overtrekt het nu. Wat is er mis dat als je thuiskomt dat je vriendin kaarsjes aan heeft gedaan en het romantisch heeft gemaakt? Ik vind dat heel lief! Niks zoetsappig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:45 schreef Veela het volgende:
Kaarsjes enzo, dat is gewoon cliche zoetsappigheid. Net als perse aan Valentijnsdag willen doen en elke maand verkering vieren. Dat is iets voor 14jarigen, niet voor volwassenen.
Bedoelde je dat? in plaats van dat je haar een vreselijk type vindt omdat ze het romantisch wilde maken. Volgens mij kom jij beetje romantiek te kortquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:48 schreef Veela het volgende:
De TS komt anders extreem klampachtig over.
Wat je claimerig vindt is natuurlijk relatief. Het is maar net wat je zelf gewend bent en wat je eigen voorkeuren zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:51 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Bedoelde je dat? in plaats van dat je haar een vreselijk type vindt omdat ze het romantisch wilde maken. Volgens mij kom jij beetje romantiek te kort
Maar op basis van 1 kort stukje tekst baseer jij dat ze klampachtig is? Knap. Het komt op mij over alsof ze verdrietig is en zich geen raad weet omdat haar vriend waar ze van houdt een probleem heeft en dat ze er niet achter komt wat het is. Dat zou ik zelf ook niet fijn vinden en kan je nogal in de war brengen.
En dan is klampachtig nog niet eens een woord!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:51 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Bedoelde je dat? in plaats van dat je haar een vreselijk type vindt omdat ze het romantisch wilde maken. Volgens mij kom jij beetje romantiek te kort
Maar op basis van 1 kort stukje tekst baseer jij dat ze klampachtig is? Knap. Het komt op mij over alsof ze verdrietig is en zich geen raad weet omdat haar vriend waar ze van houdt een probleem heeft en dat ze er niet achter komt wat het is. Dat zou ik zelf ook niet fijn vinden en kan je nogal in de war brengen.
nee maar ik gebruik de woordkeus van de ander. Dan komt het duidelijker over wat je bedoeldquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan is klampachtig nog niet eens een woord!
Kaarsjes zijn leuk.
Dat snapte ik, de opmerking was ook niet zozeer voor jou bedoeld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:40 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
nee maar ik gebruik de woordkeus van de ander. Dan komt het duidelijker over wat je bedoeld
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:51 schreef Morera het volgende:
Hij had/heeft waarschijnlijk 1 of ander probleem aan zijn hoofd. Omdat hij anders deed -> in zichzelf gekeerd met zijn probleem, werd dat jouw probleem.
Omdat jij toen in zijn ogen voor extra stress ging zorgen, ben je een storende factor tijdens het oplossen van zijn probleem geworden. Nu geeft hij aan dat hij zo doet omdat je hem stresst.
Ik zou hem vertellen dat je zo deed omdat je afstand voelde. Verder zou ik ook vertellen dat je het idee hebt dat hij het ergens moeilijk mee heeft en dat hij op je steun en begrip kan rekenen. Daarna zou ik even uit zijn nek gaan.
Heel waarschijnlijk komt hij dan vanzelf vertellen waar hij nou eigenlijk echt mee zat. Dat zal waarschijnlijk iets met zijn werk, studie, goede vriend, gezondheid of familie zijn. Hoogstwaarschijnlijk heeft het niets met jou te maken en ben jij gaande weg pas een tweede probleem geworden.
Daarom zegt hij waarschijnlijk steeds af. Hij wil je wel zien maar associeert jou op dit moment met 'nog meer gezeur' . Geef hem zijn ruimte en toon even begrip, dan kan je op een ander moment als deze situatie is opgelost, gaan praten over hoe hij jou in dit soort situaties laat voelen en of daar iets aan te veranderen valt.
Ik ken hem natuurlijk niet en ik ken jou natuurlijk niet. Het is slechts wat zo in mij opkwam als plausibele mogelijkheid. Succes TS
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:45 schreef Veela het volgende:
Kaarsjes enzo, dat is gewoon cliche zoetsappigheid. Net als perse aan Valentijnsdag willen doen en elke maand verkering vieren. Dat is iets voor 14jarigen, niet voor volwassenen.
wat ben jij binnen 3 dagen een fucking irritante kutuser. Altijd maar afgeven op anderen, en nooit eens goed naar jezelf kijken (behalve in de spiegel want je bent toch zoooo mooi dat iedereen jaloers wordtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:48 schreef Veela het volgende:
De TS komt anders extreem klampachtig over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |