abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114764596
hoi iedereen :)!,

ik zit echt met een niet leuke situatie en vroeg me af of iemand me misschien advies kon geven.

Ik heb 3 jaar een relatie met mijn vriend, we hebben veel meegemaakt maar zijn altijd weer eruit gekomen, en ook nu hoop ik dat dat het geval is! We hebben een goede relatie alleen soms gaat het even mis met ruzie maar dat komt in de meeste goede relaties voor.

Nou is dit gebeurd:
Deze week heb ik heel erg me best gedaan voor hem ik heb cadeautjes voor hem gekocht, ik had gisteravond een leuk etentje met kaarsjes geregeld maar hij praat amper meer tegen me en doet afstandelijk terwijl hij normaal altijd wel praat, kortom ik merk aan zijn gedrag dat hij gewoon anders doet...

Ik heb deze week al verschillende keren op een normale manier gevraagd wat er aan de hand is en of het misschien met mij te maken had of iets anders maar hij reageerde alleen nee er is niks. maar het knaagde heel erg aan me omdat hij amper meer praatte en hij zei me steeds af... wat hij normaal dus nooit doet... nu heb ik het nog eens gevraagd en gisteravond hebben we ruzie gehad... Hij had me die dagen daarvoor 3 keer afgezegd en toen heb ik me nog ingehouden maar gister kon ik dat niet meer ik had een etentje geregeld met kaarsjes en weer zei hij me op het allerlaatste moment af.. Ik baalde zo erg dat ik gewoon boos werd en wou weten wat er aan de hand was na lang door vragen zei hij ik praat amper meer met je omdat je me alleen maar strest. Waarop ik antwoordde jah vind je het logisch dat ik stress je doet opeens zo raar tegen me... Daarna heeft hij nog wel gepraat maar dat was echt droog en op een gegeven moment dacht ik ik stop het maar want zo is er alleen maar ruzie... Nu heb ik hem nog op ping maar hij zegt niks meer tegen me en ik ook niet tegen hem.

Mijn grote vraag is nu wat moet ik doen want ik ben best wel verdrietig door deze week en vooral boos maar het enige wat ik wil is dat het eigenlijk goed komt omdat ik weet hoe lief hij kan zijn...

Kunnen jullie me helpen???

Alvast bedankt! x

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2012 14:37:17 (Alinea's.) ]
pi_114764706
alinea's bitte
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_114764751
Misschien is zijn motor stuk?
Ik denk dat je er maar beter mee kunt kappen trouwens... Hij gaat 0.0 aandacht van je leuk vinden, anders zou hij niet zo vaag doen en alles afzeggen.
Rustig aan.
pi_114764807
Hij wil van je af.
pi_114764842
Klinkt alsof hij aan de relatie twijfelt en het wil uitmaken. Steeds afzeggen wanneer je vriendin dit soort dingen voor je heeft gedaan? Ik weet niet of zijn 'afstand' terecht is, of je hem daadwerkelijk onzinnige stress bezorgt, maar dit klinkt niet goed.
pi_114764878
Waarom had hij die 3x nou afgezegd dan?
Rustig aan.
pi_114764906
Als je net zo praat als typt, dan lijkt het me vrij lastig om daartussen te komen. Ik snap wel dat hij daarvan gestresst raakt.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:00:59 #8
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_114764918
Ga naar hem toe en praat erover.

Is er geen aanleiding geweest waarom hij zoveel afstand neemt? Is er iets gebeurd?
Hebben jullie ruzie gehad?
All she wants and needs is just a little taste..
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:02:30 #9
279357 Wa3ra
You break it, You buy it.
pi_114764970
Klinkt niet echt leuk, ik denk dat hij afstand neemt omdat hij niet meer verder wilt.

En dat jij er erdrietig van word kan ik me voorstellen, toch denk ik dat je minder verdriet zult hebben ( uiteindelijk) als je het afkapt als dat je maar om hem heen blijft hangen en hoop op wat aandacht.
Meervoud van lef, is leven.
pi_114764998
quote:
0s.gif
Op zaterdag 28 juli 2012 14:56 schreef Scorpie het volgende:
Hij wil van je af.
pi_114765111
Gun hem rust? Kennelijk weet hij zelf nog niet wat hij wil en heeft hij ff geen gezeur aan zijn kop nodig...
dag
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:07:55 #12
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_114765123
quote:
0s.gif
Op zaterdag 28 juli 2012 14:56 schreef Scorpie het volgende:
Hij wil van je af.
Wel zeer kinderachtig om dat op zo'n manier te doen na een relatie van 3 jaar.
All she wants and needs is just a little taste..
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:14:08 #13
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_114765304
quote:
0s.gif
Op zaterdag 28 juli 2012 15:07 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Wel zeer kinderachtig om dat op zo'n manier te doen na een relatie van 3 jaar.
TS komt ook over als een kind, dus zo gek is dat niet.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  zondag 29 juli 2012 @ 23:15:17 #14
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_114826566
Wat een aannames in de reacties. Misschien heeft je vriend problemen op het werk of school. Misschien heeft hij een dipje, kan van alles zijn. Zoals eerder is gezegd werkt praten alleen, maar dan wel als hij erook zin in heeft. Anders krijg je toch niks uit hem.
pi_114826843
quote:
0s.gif
Op zaterdag 28 juli 2012 14:54 schreef kingtoppie het volgende:
Misschien is zijn motor stuk?
Yup.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_114827129
hebben jullie hiervoor heel veel tijd met elkaar gespendeerd?
pi_114991493
quote:
0s.gif
Op zondag 29 juli 2012 23:24 schreef afrikaantje het volgende:
hebben jullie hiervoor heel veel tijd met elkaar gespendeerd?
Dat kan een goede reden zijn!
pi_115348005
Ach, zodra de partner dat gaat doen. Dan is het zo over, of ze hebben een ander en/of ze willen niet meer verder. ( maar dat is wat ik persoonlijk heb meegemaakt, jouw vriend kan natuurlijks anders in elkaar zitten )
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:36:35 #19
380170 mijgame
Do you even lift?
pi_115375998
Ik denk niet dat hij van je af wil, ik denk dat hij tijd voor zichzelf nodig heeft. Of misschien wilt hij een bepaalde aandacht, en weet hij niet hoe hij het moet zeggen.
Nigger tongue my anus.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 17:51:50 #20
370039 Morera
more more more
pi_115428352
Hij had/heeft waarschijnlijk 1 of ander probleem aan zijn hoofd. Omdat hij anders deed -> in zichzelf gekeerd met zijn probleem, werd dat jouw probleem.

Omdat jij toen in zijn ogen voor extra stress ging zorgen, ben je een storende factor tijdens het oplossen van zijn probleem geworden. Nu geeft hij aan dat hij zo doet omdat je hem stresst.

Ik zou hem vertellen dat je zo deed omdat je afstand voelde. Verder zou ik ook vertellen dat je het idee hebt dat hij het ergens moeilijk mee heeft en dat hij op je steun en begrip kan rekenen. Daarna zou ik even uit zijn nek gaan.

Heel waarschijnlijk komt hij dan vanzelf vertellen waar hij nou eigenlijk echt mee zat. Dat zal waarschijnlijk iets met zijn werk, studie, goede vriend, gezondheid of familie zijn. Hoogstwaarschijnlijk heeft het niets met jou te maken en ben jij gaande weg pas een tweede probleem geworden.

Daarom zegt hij waarschijnlijk steeds af. Hij wil je wel zien maar associeert jou op dit moment met 'nog meer gezeur' . Geef hem zijn ruimte en toon even begrip, dan kan je op een ander moment als deze situatie is opgelost, gaan praten over hoe hij jou in dit soort situaties laat voelen en of daar iets aan te veranderen valt.

Ik ken hem natuurlijk niet en ik ken jou natuurlijk niet. Het is slechts wat zo in mij opkwam als plausibele mogelijkheid. Succes TS ^O^
pi_115438995
Arme vriend, jij bent zo'n vreselijk type vriendin die overal kaarsjes neerzet en dan verplicht romantisch wil doen. Je kijkt vast ook Sex and the City met hem en hij moet ook met je winkelen. :'(
pi_115440458
TS: Wat denk jij zelf dat hij bedoeld kan hebben met ''je bezorgt me stress''?

Waar gingen jullie andere ruzies over? Hoe vaak hebben jullie ruzie? Hoe lossen jullie dit op?

Hebben jullie het onlangs gehad over de toekomst? Samenwonen o.i.d.?
pi_115441103
quote:
0s.gif
Op zaterdag 11 augustus 2012 22:01 schreef Veela het volgende:
Arme vriend, jij bent zo'n vreselijk type vriendin die overal kaarsjes neerzet en dan verplicht romantisch wil doen. Je kijkt vast ook Sex and the City met hem en hij moet ook met je winkelen. :'(
Nee jij bent zo'n kalf dat dat niet doet. Is nog veel erger.
Als mijn vriendinnetje dat doet dan vind ik dat erg lief :)
pi_115441130
Maar hoe is het nu met TS?
pi_115441164
Als hij helemaal geen affectie meer toont, lijkt me het gedaan.
"Ownership represents nothing more than a power-relationship—the ability to control." - Vail
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop