SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Tap tap tap![]()
Jailbreaken is niet echt ombouwen vind ik zelf.
Enige toevoeging is een app.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Jongens en meisjes....lief zijn voor elkaar.
Ik heb nu op 4 iphones whatsapp gezet. Probleem opgelost!Eskimo Joe![]()
Ik las dat je er Nintendo games op kon zetten, dat zou voor mij de enige reden zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jailbreaken is niet echt ombouwen vind ik zelf.
Enige toevoeging is een app.
Tap tap tap![]()
Je kan er alles mee wat je je kan bedenkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las dat je er Nintendo games op kon zetten, dat zou voor mij de enige reden zijn
Gameboy emulator, playstation emulators, nintento emulators.
Bedenk het en het is erOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ben over jailbreken zwaar ontevreden altijd. Ik heb wel eens een jailbroken ipod geleend, kut. alleen te grierig om te betalen voor apps.
Jailbroken iphone. >. Nog slechtere batterijduur en veel onstabieler.
Ipad>voegt niks toe, maar je hebt wel de nadelen ervan.
Mijn Mening![]()
Nee jailbreaken is niks voor mij. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Ligt eraan wat je er allemaal mee doetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:39 schreef AppleOcean het volgende:
Ik ben over jailbreken zwaar ontevreden altijd. Ik heb wel eens een jailbroken ipod geleend, kut. alleen te grierig om te betalen voor apps.
Jailbroken iphone. >. Nog slechtere batterijduur en veel onstabieler.
Ipad>voegt niks toe, maar je hebt wel de nadelen ervan.
Mijn Mening![]()
Nee jailbreaken is niks voor mij.
Ik heb van beide geen last
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
dan geef ik liever een giftcard.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:53 schreef kikoooooo het volgende:
Je kunt ook apps Kado geven aan anderen, mensen. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Geen behoefte aan jailbreaken alleen de TomTom app is duur.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Was in een bepaalde situatie, lees even terug andersquote:iOS 6 zit het ingebouwd hèquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geen behoefte aan jailbreaken alleen de TomTom app is duur.
Mijn ipad haalt de accu zonder jailbreak net een dag. Dan laad ik hem snachts op. Ipod en iphone waren niet van mij maar die crashten steedsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je er allemaal mee doet
Ik heb van beide geen last.
| Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Hmm, mijn ipad kan echt dagen meegaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:06 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Mijn ipad haalt de accu zonder jailbreak net een dag. Dan laad ik hem snachts op. Ipod en iphone waren niet van mij maar die crashten steeds.
Kon de mijne vroeger ook. Ik gebruik hem nu eigenlijk altijd. Ook is hij gewoon een 2e beeldscherm als ik computer, dus dat kost nog meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, mijn ipad kan echt dagen meegaan | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Benieuwd wanneer ik mijn Taktik-hoes binnenkrijg...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Één van de Iphones (3gs) bij ons thuis heeft een zwakke wifi ontvangst, waar de andere (ook 3gs) op de 1ste etage volle signaal sterkte hebben heeft één last van wegvallen van het signaal.
Het enige verschil is dat het een 3gs 8gb versie is waar de anderen 16gb versies zijn. Telefoons zijn origineel en draaien op 5.1.1.
Iemand bekend met dit probleem.Eskimo Joe![]()
Maatje van me had dit ook, die kon op een gegeven moment helemaal geen wifi meer bereiken. Na een iTunes herstel werkte alles weerquote:Op zondag 29 juli 2012 09:38 schreef Mercan het volgende:
Één van de Iphones (3gs) bij ons thuis heeft een zwakke wifi ontvangst, waar de andere (ook 3gs) op de 1ste etage volle signaal sterkte hebben heeft één last van wegvallen van het signaal.
Het enige verschil is dat het een 3gs 8gb versie is waar de anderen 16gb versies zijn. Telefoons zijn origineel en draaien op 5.1.1.
Iemand bekend met dit probleem.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Wij ook man. Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Benieuwd wanneer ik mijn Taktik-hoes binnenkrijg...![]()
Hartelijk bedankt voor je toevoeging aan dit topic.quote: | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Heb nu deze om mn 4s. Fijne hoes.
Filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb nu deze om mn 4s. Fijne hoes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Filmpje.64 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of heb je hem ergens anders weg ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: