quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:09 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben net terug van mijn vakantie naar Kroatie.
Heel stom heb ik daar zo'n 4 keer mijn 3g 5 minuutjes aangezet op wat berichten op whatsapp binnen te halen (ik wist dat dit duur was maar ik dacht; ach die paar euro..)
Nu keek ik op mijn rekening en zag ik dat die 345,70 was.. ik schrok me de 1#%@!
Provider is VODAFONE
Ik hoorde van een vriend van er een datalimiet van 50 euro geld. Maar ik geloof dat dit NET NIET in Kroatie geldt.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Heb ik het maar gewoon te betalen of kan ik hier op de een of andere manier nog een klacht voor indienen of onderuit komen? Ik vind het echt niet normaal!
Ik gok zomaar met filmpjes en foto's erbij..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef Salatrel het volgende:
bij 8,95 per mb zou je ruim 38mb verstookt moeten hebben... dat is echt wel meer dan een paar whatsappberichtjes
Klagen bij wie?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:29 schreef TwenteFC het volgende:
Je kan altijd gaan lopen klagen, nee heb je, ja kan je krijgen.
Maar ik weet bijna wel zeker dat je kan gaan lappen.
je toegangspunt hernoemen.. gewoon duttnait als APN er in zetten en hij gaat je echt niet op internet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:51 schreef SuperImposed het volgende:
mensen lopen makkelijk af te geven op TS maar op mijn mobiel bijvoorbeeld kan je de dataconnection niet uitzetten, hij heeft dus tijdens mijn vakantie sowieso een aantal kilobyte verstookt waar ik niks aan kan doen, heel irritant en benieuwt wat het me kost
Welke mobiel heb je danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:51 schreef SuperImposed het volgende:
mensen lopen makkelijk af te geven op TS maar op mijn mobiel bijvoorbeeld kan je de dataconnection niet uitzetten, hij heeft dus tijdens mijn vakantie sowieso een aantal kilobyte verstookt waar ik niks aan kan doen, heel irritant en benieuwt wat het me kost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |