abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114756309
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_114756321
Ik zit mobiel dus kan de laatste posts niet quoten. Maar het gaat over om de as tijgeren, avondflessen, hangerige baby's en tandjesleed (what's new eigenlijk ;))
pi_114756358
wat sneu dat Danne zoveel last van tandjes had vannacht. :*
pi_114756430
aah wat sneu van de tandjes Nirak! :*

Hier ook alleen nog gedraai om de as.
Rowan is nu 8 maanden en 3 weken.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 09:33:56 #5
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114756505
Inderdaad Nirak, we gaan gewoon weer terug naar rond 22, want zo word mijn nacht wel erg kort! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_114756669
Hier een baby van 9 maanden die al langs tafel en bank loopt... En dat is niet handig, want hij kan fysiek al veel, maar is in zijn hoofd pas 9 maanden.. Geen oorzaak gevolg en snapt nog niet dat dingen niet mogen.. Dus loop er heel de dag achteraan, en hij achter mij. Dus een boterham smeren doe ik met een baby aan mn been, stofzuigen ook, en zo nog wel meer :') echt, het is helemaaaaaaal niet erg datze alleen nog maar om de as draaien ;)
pi_114756703
nou ja, ik denk dat Midas dan wel zwaar gefrustreerd zou worden hoor. DIe begint nu al een beetje te piepen als hij naar zijn speeltje wil maar het niet lukt. Dus een frusti baby lijkt me ook niet alles eigenlijk. Maar te snel is het ook niet nee :N
pi_114756859
D is een maand of 2 heel erg frusty geweest, nu hij zo mobiel is gaat het weer stukken beter :)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 10:08:44 #9
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_114756980
Nirak, ik herken me volledig in je post. Draakje is 7,5 maand en tijgert nu als een Speedy Gonzales door de kamer, maar begrijpt nog niet dat als ze weer op d'r rug wil draaien, de vloertegels harder zijn dan haar foamtegels of d'r boxkleed. En dat d'r kinderstoel niet aan de kant gaat als zij eraan komt. En dat je niet ONDER de box moet kruipen want dan bezorg je mama een hartverzakking :') .
En ook zij is een tijd echt mega gefrustreerd geweest. Ze wilde gewoon geen baby zijn, zo kwam het over. Nu ze 'vooruit' kan is het al minder gelukkig, maar ik merk wel dat als ik wat snel door de kamer loop en ze kan me niet bijhouden, dan is het huilen.

Dus ik leef met jullie mee Nirak, Faithz en D. :* !

Susie, je experiment gisteravond is dus niet gelukt -O- ?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 12:11:00 #10
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114759389
Ik sluit mij ook volledig aan bij Nirak hoor! Hier ook een kleef-aan-baby en ook supersnel overal komen... Maar ook dat heeft weer zijn charmes O+
Zo, heb even een berg spullen ingeslagen voor de vakantie, volgens mij wel klaar nu...en anders vast daar ook wel te koop, maar toch he? :P
Billendoekjes en pampers trouwens in de aanbieding bij Kruidvat.
pi_114760444
Ooh, tandjesleed :* .

Mijn ventje had gisteren om 18 een voeding, en bleef toen maar slapen. Om 7 uur vanochtend heb ik hem maar eens uit zijn bed geplukt omdat ik echt op ontploffen stond :o .
  zaterdag 28 juli 2012 @ 16:05:10 #12
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114767005
Wow, Bleie, dat is lang zeg!

Anouk klapt in haar handjes O+
  zaterdag 28 juli 2012 @ 16:37:36 #13
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_114768489
Wow Bleie! Echt lang geslapen :o ^O^

Ik zag net trouwens lieve foto's van S O+
en van Danne O+

Wij hebben een nachtje gelogeerd op een camping in Groningen, 2,5 uur in de auto maarja.....'t ging goed! Cristel heeft totaal niet gehuild oid, ook daar niet!
Alhoewel....alleen toen we gingen zwemmen, maar het water was te koud }:| Dus toen ff lekker met haar onder de douche gestaan, die was tenminste wel warm :P Ze vond het nog best wel lekker onder de douche!

Oh dames....Misschien handige tip voor degene die wel eens gaan shoppen in duitsland, fruit en groentehapjes zijn VEEL goedkoper hier! Bij de Müller had ik ze in de aanbieding voor 50/60 cent ofzo (grote potjes) En bij de duitse lidl 65 cent (bio milasan)

Oh en ik heb een tuitbeker gekocht...Met zachte tuit, eerst maar eens ff uitproberen...2,95 bij de DM ^O^
  zaterdag 28 juli 2012 @ 18:28:14 #14
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114772827
Oh ja, tuitbeker met zachte tuit en rietjesbeker. Die moet ik ook nog. Nou ja, volgende week maar even kopen.

We hebben vandaag de kinderwagen omgebouwd met de wandelwagen inzet. Midas heeft hem al uitgeprobeerd en hij vond het superleuk geloof ik. Ik moest even een paar keer slikken. Mijn kleine baby wordt groot! En nou gaat hij de wijde wereld inkijken in plaats van naar zijn mama :'(

en ja, ik ben extra sentimenteel door hormonen maar toch....

Vanmiddag trouwens ook nog even flink drama. Echt keihard huilen, aan zijn oren trekken en kwijlen. Tandjesleed, al was er niets te zien. Dentinox en koude bijtring deden pas na 30 minuten of zo hun werk. Was echt zoooo zielig :'( (wij zijn natuurlijk ook niks gewend qua huilen, maar toch)

Vanmiddag weer lekker geslapen en nu is hij vollop aan het kletsen en is er niks meer aan de hand :?
pi_114773420
Tandjesleed gaat op en af. Tandjes groeien in schokjes en trekken zich ook weer een stukje terug. Dus het kan heel goed dat het een half uur mega pijn doet (groeischokje) en daarna weer over is. Heel sneu voor midas :*

en Anouk klapt :) wat leuk!
Daar moet je natuurlijk wel klap eens in je handjes voor doen?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:11:07 #16
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114774018
Inderdaad Nirak, voor doen tot je handen zeer doen :D Ik doe het in ieder geval wel vaak met haar. En als je dan "handen in je zij" zingt, dan doe ik mijn handen in haar zij en ligt ze helemaal in een deuk O+
pi_114776573
Ah susie O+
pi_114781399
PureEvil is 4,5 maand niet wat vroeg voor een tuitbeker? Ze kan hem waarschijnlijk nog niet eens vast houden. Laat staan hoofd en beker in de juiste positie brengen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_114781987
Nirak en Danne O+ voor het tandjesleed
Nirak, dan isdanne motorisch idd heel snel.

Nts ook al zoeen snellerd.

Ik denk dat het niet uitmaakt of eenkindje iets vroegdoetof gemiddeld, de tijdvoordat je baby een nieuw kunstje beheerst komtersowieso wel wat frustratie, dat het niet zolukt.

Susie O+

Ik dacht gisteren dat de weersomslag ook een gemoedsveranderinghier teweegbracht. Hij lag zelfs in demiddag 10-15 minuten in de box zonder te mopperen, maar het bleek maar gedeeltelijk beter. Hij is wel erg aanhet focussen op dingen en steeds meer aan het communiceren. Vandaag leek het alsof hij de bloemetjes en patronen op onze tuinstoel kussens wildevastpakken, dus ook de hand-oog coordinatieis hij echt mee bezig.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zaterdag 28 juli 2012 @ 22:59:06 #20
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_114782804
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PureEvil is 4,5 maand niet wat vroeg voor een tuitbeker? Ze kan hem waarschijnlijk nog niet eens vast houden. Laat staan hoofd en beker in de juiste positie brengen.
Misschien wel wat vroeg ja, maar ze kan m dus WEL vasthouden, en ze kreeg er zelfs wat water uit ( en vervolgens trok ze een heel vies gezicht _O- ) En ze weet ook al dat je dr mee kan schudden ( en dat ie dan af en toe tegen je hoofd aankomt :X )
  zondag 29 juli 2012 @ 08:14:45 #21
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114793512
Aaah Susie, wat schattig! O+ Dat vraagt om een filmpje.

Bedankt voor de uitleg Nirak, dat verklaart al het een en ander.

Verder geen nieuws eigenlijk.
  zondag 29 juli 2012 @ 08:16:31 #22
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114793521
Euh ja, maar ben zelf ook aan het klappen he? :P
  zondag 29 juli 2012 @ 08:19:43 #23
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114793528
statief?
man?
buurvrouw?

wees creatief! :P
  zondag 29 juli 2012 @ 09:59:08 #24
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114794118
quote:
17s.gif Op zondag 29 juli 2012 08:19 schreef Kyara het volgende:
statief?
man?
buurvrouw?

wees creatief! :P
:D zal het eens proberen!
  † In Memoriam † zondag 29 juli 2012 @ 10:59:39 #25
309370 Nanadu
pi_114795159
ook weer eens een berichtje van mij. Ik lees wel mee, maar zelf posten lukt nog niet heel erg. Ik moet zeggen dat het mij allemaal veel energie kost deze eerste periode. Bram is op dit moment erg zoekende naar zijn ritme en iedere dag zitten er wel een paar slaapjes tussen die niet helemaal lekker gaan. Helaas is dit vaak in de avond of nacht :O Door het hele voortraject voor de bevalling is mijn energie niveau redelijk tot een nulpunt gedaald. Hij drinkt gelukkig wel super goed uit de fles, zelfs een beetje te goed :) Hij heeft erg behoefte aan meer voeding, maar van de kraamzorg begreep ik dat hij maar 450 ml mag op een dag. Dinsdag komt de wijkverpleegkundige langs voor een intake, dus dan zal ik er eens naar vragen. Ik ben wel erg blij dat mijn dochter zo goed omgaat met haar nieuwe broertje. Ze doet absoluut niet vervelend of jaloers en wil de hele tijd helpen en kusjes geven O+

:* voor al het tandjesleed

Tinu wat leuk dat je de ontwikkelingen ziet komen. Ik vind dat zelf zo'n leuke periode als ze de wereld om hun heen gaan ontdekken (ik kijk hier echt naar uit). Wel jammer dat zijn gemoedstoestand ook nog niet helemaal goed gaat :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')