Wordt er niet geil van, maar het is een knappe vent ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar geil ik al jaren op.
Vanaf het moment dat ik zijn mooie kop en lekkere lichaam in American Psycho zag.
Eens.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Fipo
[..]
Wordt er niet geil van, maar het is een knappe vent ja.
quote:
KNMI doet niet aan weersvoorspellingenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
KNMI en weersvoorspellingMijn pink (ouderwetse manier) doet het nog beter.
KNMI waarschuwt voor onweer en regenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
KNMI doet niet aan weersvoorspellingen
Dat is een weersverwachting.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
KNMI waarschuwt voor onweer en regen
Oke, jij je zin mierenneuker.quote:
Het KNMI heeft vaak bij het rechte eind, alleen wordt het verkeerd geïnterpreteerd. Een verwachting is geen voorspelling, dus ga er ook niet van uit dat iets 100% uitkomt. Het weer is onvoorspelbaar, ook voor meteorologen, zeker dit soort onstabiel weer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oke, jij je zin mierenneuker.
KNMI en weersverwachting + waarschuwingen (nog erger!)
Ik kijk liever (zoals jou) naar cape en lift index en estofex e.d dan dat ik op de knmi af ga.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het KNMI heeft vaak bij het rechte eind, alleen wordt het verkeerd geïnterpreteerd. Een verwachting is geen voorspelling, dus ga er ook niet van uit dat iets 100% uitkomt. Het weer is onvoorspelbaar, ook voor meteorologen, zeker dit soort onstabiel weer.
Hun voorspelling/vooruitzichten en waarschuwingen komen 9 van de 10 keer niet uit. De weeralarmen bijvoorbeeld zijn onderhand een lachertje geworden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het KNMI heeft vaak bij het rechte eind, alleen wordt het verkeerd geïnterpreteerd. Een verwachting is geen voorspelling, dus ga er ook niet van uit dat iets 100% uitkomt. Het weer is onvoorspelbaar, ook voor meteorologen, zeker dit soort onstabiel weer.
Logisch, want als er noodweer plaatsvindt zonder een weeralarm hebben ze een groter probleem. Liever 9x loos alarm dan 1x noodweer zonder waarschuwing.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hun voorspelling/vooruitzichten en waarschuwingen komen 9 van de 10 keer niet uit. De weeralarmen bijvoorbeeld zijn onderhand een lachertje geworden.
Sorry maar dit zijn feiten.
Sowieso weeralarmenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hun voorspelling/vooruitzichten en waarschuwingen komen 9 van de 10 keer niet uit. De weeralarmen bijvoorbeeld zijn onderhand een lachertje geworden.
Sorry maar dit zijn feiten.
Het probleem is dat iedereen 9 x maatregelen neemt voor noppes en het KNMI totaal niet serieus meer neemt. En terecht. Hoe vaak zij er wel niet naast hebben gezeten, echt schandalig voor zo'n instituut.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Logisch, want als er noodweer plaatsvindt zonder een weeralarm hebben ze een groter probleem. Liever 9x loos alarm dan 1x noodweer zonder waarschuwing.
Ik heb Erwin Krol maandenlang niet vertrouwd toen hij zei dat we een lekker warme Aprilmaand kregen, en het de hele maand heeft geregend en redelijk koud wasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het probleem is dat iedereen 9 x maatregelen neemt voor noppes en het KNMI totaal niet serieus meer neemt. En terecht. Hoe vaak zij er wel niet naast hebben gezeten, echt schandalig voor zo'n instituut.
Och, dat ze niet serieus genomen worden boeit ze niet. Als er noodweer is kan men achteraf niet zeggen dat ze niet gewaarschuwd hebben. Het is gewoon indekken wat het KNMI doet.Ik daag je uit om het weer te voorspellen. Weet jij het beter dan het KNMI?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het probleem is dat iedereen 9 x maatregelen neemt voor noppes en het KNMI totaal niet serieus meer neemt. En terecht. Hoe vaak zij er wel niet naast hebben gezeten, echt schandalig voor zo'n instituut.
Mensen gaan vroeger op pad of nemen eerder vrij van hun werk en passen hun (trein)reis aan en dat allemaal vanwege het KNMI met hun gefaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso weeralarmenDe bevolking nodeloos ongerust maken om een doodgewoon ouderwets potje onweer
Oei, het gaat waaien! Oei, onweer! Snel Bert vertel! Weeralarm!
Het hoeft niet hoor, je kunt gewoon vertrouwen op je pinkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mensen gaan vroeger op pad of nemen eerder vrij van hun werk en passen hun (trein)reis aan en dat allemaal vanwege het KNMI met hun gefaal.
Ik prik je pipo ogen eruit met mn pink.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het hoeft niet hoor, je kunt gewoon vertrouwen op je pink![]()
Ik hoor onweer nu
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik prik je pipo ogen eruit met mn pink.![]()
Andersom juist, onweer en geen spatje regenquote:Op die paar regenspettertjes na van daarnet is het nog steeds droog buiten. Regen is fijn maar onweer mag wegblijven.
Je grote duimquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Met een paar druppels naar huis gefietst. Nu net binnen en het gaat ineens stukken harder. Geen radar niks! Gewoon vol verstand om te zeggen "het druppelt nu dus vedan voordat het los gaat"
Ik kan er veel uit zuigen maar het laat me niet in de steek.quote:
U2NL hè. Goeie coverband is dat. Ben 2 x bij optreden geweest. Super!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:45 schreef norich het volgende:
boh net thuiswel zeiknat geregend gewoon
beetje jammer fuuuu maar geurenpop was nice en budde ook
Ja vond ze indd wel goedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
U2NL hè. Goeie coverband is dat. Ben 2 x bij optreden geweest. Super!
Oehhhquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vannacht gewoon dik 3,5 uur met een chickie zitten praten op chatroulette
Tukkerchenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi milkshakechocoladefan!
Toch?
Ik beschrijf mezelf altijd als een kruising tussen House MD, Wesley Sneijder en Jason Statham, met het lichaam van Zanger Bob.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
All I can say is he did to me![]()
Ik zou hem doen
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[...]
Tukker krijgt een enorme ego boost als hij dit alles ooit terugleest.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik help ook wel. Mooi werk. En dan de thc van de schaar rollen en oproken.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
grote bril, puistekop, klein, dik
Dat komt nog wel een keer, moppie.quote:
Oh nee hoor, ik vind het prima.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik mocht je niet haten maar dit is ook weer niet goed?!
quote:
Alles ist für Deutschlandquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou? Nog wat moois kunnen schieten? Ik heb er niet op zitten wachten...
Dat zei ik ook, alles is voor het oosten, maar daar bedoelde ik niet de oosterburen meequote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zei het je nog gisteren!
* 100% Tukker solliciteert bij KNMI
Mehquote:
Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, er zit een piepklein beestje in m'n scherm, midden in het scherm
Onweersbeestjes.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, er zit een piepklein beestje in m'n scherm, midden in het scherm
Ja vraag me niet hoe maar dat doen ze.quote:
Dit dus. Gisteravond zat er eentje in/aan de zijkant. Kennelijk vind meneer het leuker om echt middenin het scherm te gaan zittenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja vraag me niet hoe maar dat doen ze.
Welke film?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond lekker naar de film met de vriendin
Wat raar joh.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja vraag me niet hoe maar dat doen ze.
Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weten we nog niet, straks maar eens 1 uitkiezen
Goedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
senkjoe!
hoe is het verder met jou dan?
dat opruimen en poetsen is nodig als je moeder komt?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
GoedMorgen komt mijn moeder dus ik heb vandaag het hele huis opgeruimd en extra geboend.
Nu ga ik niks meer doen. Ja, zitten en FOK!ken en het heel warm hebben.
Oh en mij sla je voor het gemak maar overquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Normaliter wel, maar ik moet eerlijk bekennen dat die ananas ook goed te doen is.
[..]
Ik beschrijf mezelf altijd als een kruising tussen House MD, Wesley Sneijder en Jason Statham, met het lichaam van Zanger Bob.
[..]![]()
[..]
[..]
Lijkt me een prima plan.
[..]
[..]
Dat komt nog wel een keer, moppie.
Scherm uit en lamp er boven zetten. Hopen dat ze dan weer naar t licht lopen. Niet drukken iig. Of garantie claimen als dat nog kan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit dus. Gisteravond zat er eentje in/aan de zijkant. Kennelijk vind meneer het leuker om echt middenin het scherm te gaan zittenAlsof je naar een dode pixel zit te kijken
Ik ken wel tl-licht, maar t licht?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Scherm uit en lamp er boven zetten. Hopen dat ze dan weer naar t licht lopen. Niet drukken iig. Of garantie claimen als dat nog kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ken wel tl-licht, maar t licht?3 keer is HET grappig, maar nu niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Schrijf voortaan gewoon 'het', want ik stop echt niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
3 keer is HET grappig, maar nu niet meer.
Extra boenen en zoveel mogelijk pruttels opruimen/verstoppen wel ja. Ze heeft een hang naar smetvrees.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat opruimen en poetsen is nodig als je moeder komt?![]()
Er komt geen zuchtje wind binnen want de wind komt van de andere kant, dus alle ramen en gordijnen zitten dicht. Straks als het donker wordt gaat alles open.quote:en ik heb het hier niet warm, zonnetje schijnt wel maar gewoon lekker weertje
ik heb ongeveer de hele dag alles open gehad, mooi de wind door het huisquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Extra boenen en zoveel mogelijk pruttels opruimen/verstoppen wel ja. Ze heeft een hang naar smetvrees.
[..]
Er komt geen zuchtje wind binnen want de wind komt van de andere kant, dus alle ramen en gordijnen zitten dicht. Straks als het donker wordt gaat alles open.
Heb ik wat over het hoofd gezien?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh en mij sla je voor het gemak maar over?
Ik denk het.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb ik wat over het hoofd gezien?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dragan, you're a hero!
Jep!quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Blacked out, vandaar dat ik het me niet herinner.
Oh, zo spannend is het allemaal niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vertel! Zit mobiel, erg lastig allemaal... dat teruglezen...
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:18 schreef 100% Tukker het volgende:
De wijn smaakt trouwens erg goed.
TWITTER!
Valt mee, als ze niet al te dicht naast elkaar staan. Ik haal die quote- en editknop erg vaak door elkaar.quote:
Die van jou zijn wel te vindenquote:
Dan is het de Komkom Goquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik hoop het, Jeff.
* 100% Tukker zet TomTom aan.
Als je het nodig vindt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toch ga ik het morgen doen. Kom ik op terug...
quote:
Dat scheelt dan weerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Valt mee, als ze niet al te dicht naast elkaar staan. Ik haal die quote- en editknop erg vaak door elkaar.
Mijn quote en edit knopjes?quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn quote en edit knopjes?
Geen moeite mee inderdaad!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan is het de Komkom Godie stuurt je zo naar de clit en tepels.
Hihiquote:
Stiekem is Nath nu helemaal hitsig.quote:
Laatst was ze daar niet zo stiekem over.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Stiekem is Nath nu helemaal hitsig.
Is Onslow dood?quote:
Iedereen heeft het over Onslow maar ik vond zijn rol in Heartbeat als vuile oplichter eigenlijk veel leuker.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik keek nooit, maar die kerel was baas.
Ik denk het.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb terug gelezen, maar snap het niet. Kan zijn omdat ik een complete retard ben...
Eigenlijk the complete opposite.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Stiekem is Nath nu helemaal hitsig.
Toch niet door die opmerking?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk the complete opposite.
Ik vind het (Kijk MrT ik kan het wel) wel een leuk woord. Net zoals ontvreemden of linkmiechel of tipsy.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hitsig is sowieso een woord waar je gelijk al niet meer 'hitsig' van wordt..
Ik ben de laatste tijd wel makkelijk geil te krijgen overigens..
Ja wijn is zekerquote:
Nee, heb maar twee glaasjes opquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja wijn is zeker![]()
@San: niet struikelen over Sjaak he als je hem uitlaat.
Plassen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, heb maar twee glaasjes op. Nu even met 'm lopen, hij miept steeds zo, geen idee waarom...
Nee, hij doet het ook als we net terug zijn van het uitlaten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Plassen?
Geef hem een knuffel van mij.
Linkmiechelquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik vind het (Kijk MrT ik kan het wel) wel een leuk woord. Net zoals ontvreemden of linkmiechel of tipsy.
Daaaaag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dexter en even slapen. Om 4 uur mn ouders uitzwaaien!
Trusten
Draganquote:
jij hebt vakantie, toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hitsig is sowieso een woord waar je gelijk al niet meer 'hitsig' van wordt..
Ik ben de laatste tijd wel makkelijk geil te krijgen overigens..
Smooth operatorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij hebt vakantie, toch?
Ik toevallig ook
*brofist*quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik vind het (Kijk MrT ik kan het wel) wel een leuk woord. Net zoals ontvreemden of linkmiechel of tipsy.
Bij mij ook.quote:
???quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:43 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb weer eens pruttel besteld uit spleetogenland
Proostquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bij mij ook.Laatste keer dat het nog kan. Kutzooi dat ik morgen al zo vroeg moet opstaan.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Iedereen aan het zuipen of zo?Ik wil ook
Ik heb een biertje opengeploptquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
NP: Demis Roussos - Forever And Ever
Gaat hier dus lekker...
Geniet er maar lekker van moppie!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bij mij ook.Laatste keer dat het nog kan. Kutzooi dat ik morgen al zo vroeg moet opstaan.
[ afbeelding ]
Die Kolibris - Die Hande Zum Himmelquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb een biertje opengeplopt![]()
NP: Dimitry & Jaimy - Fluid Harmony
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geniet er maar lekker van moppie!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die Kolibris - Die Hande Zum Himmel
Bijna bij m'nDschingis Kahn
verzameling...
Nee he. ff checken op buienradar of het A'lo in stilte al voorbij is gegaan.quote:
Gewoon genieten onder het genot van een borreltjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee he. ff checken op buienradar of het A'lo in stilte al voorbij is gegaan.
Dat nummerquote:
Doeiii Draganquote:Op zondag 29 juli 2012 00:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Afijn, glas wijn leeg, accu bijna leeg... het gaat u allen goed.
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Afijn, glas wijn leeg, accu bijna leeg... het gaat u allen goed.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik had dat donderdag door de warmte en die leuke dame in moviepark/onderweg/nijverdal.
Mooi excuusquote:Op zondag 29 juli 2012 01:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik hoor onweer
Snel een flinke slok lefwater wijn nemen.
Precies, niet kinderachtig doen en die fles aan de lip, trutquote:Op zondag 29 juli 2012 02:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zoek een excuus om te zuipen? Gaat heen man.
Hardcore, gewoon doorgaanquote:Op zondag 29 juli 2012 03:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net tijdens tanden poetsen braakneigingen en wat denk je? Snel naar de wc gerend en gekotst.
Dag wijn.
Nu mn maag vullen met een nieuwe glas wijn.
Ja, toevallig welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij hebt vakantie, toch?
Ik toevallig ook
Ik doelde er op dat het een mooi excuus is. Ik zie mezelf in de ochtend al bier pakken en als men dan vraagt waarom, om dan te zeggen dat het gaat onweren.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zoek een excuus om te zuipen? Gaat heen man.
Straks komt mn moeder met een instelling van dat ik ziek en zielig behoor te zijn want kanker maar ik zeg gewoon ijskoud dat ik party hardy heb gedaan. Nu kan het nog.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik doelde er op dat het een mooi excuus is. Ik zie mezelf in de ochtend al bier pakken en als men dan vraagt waarom, om dan te zeggen dat het gaat onweren.
quote:Op zondag 29 juli 2012 05:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, werd net wakker van lawaai, kan ma weer naar het ziekenhuis... raar gevoel in het kuiltje op de borstkas
Ah kak Justin!quote:Op zondag 29 juli 2012 05:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, werd net wakker van lawaai, kan ma weer naar het ziekenhuis... raar gevoel in het kuiltje op de borstkas
Croissant uit blikquote:Op zondag 29 juli 2012 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
* 100% Tukker gooit Danerolles in de oven.
bah, dat is schrikkenquote:Op zondag 29 juli 2012 05:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sterkte.quote:Op zondag 29 juli 2012 05:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf er bij dat, als je zo'n instelling zou hebben, dus zo van ik ben zielig en heb kanker en pijn enzo, dat je er alleen maar sneller aan onderdoor gaat. Gewoon vol er tegenin en je niet van de wijs laten brengen. En zolang je je ook goed voelt, lekker doen wat je eerst ook deed.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Straks komt mn moeder met een instelling van dat ik ziek en zielig behoor te zijn want kanker maar ik zeg gewoon ijskoud dat ik party hardy heb gedaan. Nu kan het nog.
Het is dat ik geen wiet heb anders had ik nog flink geblowd ook.
gelukkig was het dat maarquote:Op zondag 29 juli 2012 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ik sliep dus alweer toen pa en ma terug waren van het ziekenhuis. Bleek niks meer te zijn dan een bult maagzuur die de slokdarm aan het irriteren was. Pilletje erin en even later was het weg
quote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ik sliep dus alweer toen pa en ma terug waren van het ziekenhuis. Bleek niks meer te zijn dan een bult maagzuur die de slokdarm aan het irriteren was. Pilletje erin en even later was het weg
Ja ik ga ff de samenvatting opnemen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente hef dus met 1-0 van MSV Duisburg gewonnen, goaltje van Fer op aangeven van Tadic
Gutierrez liet schijnbaar erg leuke en mooie dingen zien
Iddquote:Op zondag 29 juli 2012 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fijn dat het niets ernstigs was Justin!
Niet te lang blijven he, dan kom ik je morgenvroeg miss nog wel tegenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Vanavond naar Soasel. Kijken of Bruins wat is. Nooit geweest daar.
2 uur naar huis.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Niet te lang blijven he, dan kom ik je morgenvroeg miss nog wel tegen
Best leuk feestje kunj er wel bouwen
Dan kom ik je niet tegen.. hoef pas om 5u weg..quote:
Ik kan alleen drammen. Mag dat ook? Kunnen we ipv jamsessies ook gelijk jammersessies maken.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:49 schreef ACT-F het volgende:
Ok, wie kan er een beetje drummen?
[ afbeelding ]
tjah, dat moet je ook nooit doen in vakantiequote:Op maandag 30 juli 2012 02:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Een tip voor de fokkers. Ga NOOIT in de vakantieperiode naar Bruins. Godsamme ik heb zelden in zo'n mierennest van mensen gestaan.
Ik weet niet wat ik moet zeggen... succes ermee?quote:Op maandag 30 juli 2012 09:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen.Zodalijk naar het ziekenhuis voor de eerste behandeling.
quote:Op maandag 30 juli 2012 09:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Succes Selma!quote:Op maandag 30 juli 2012 09:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
succes/sterkte Selmaquote:Op maandag 30 juli 2012 09:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
succesquote:Op maandag 30 juli 2012 09:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet zeggen... succes ermee?
Ik ga naar Goes, gezellig naar het UWV![]()
Succes!quote:Op maandag 30 juli 2012 09:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sterktequote:Op maandag 30 juli 2012 09:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dan wordt het hoog tijd om weer eens te gaan!quote:Op maandag 30 juli 2012 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Succes!.
@Tukker: geloof het of niet, maar ik heb al maanden geen mac meer gehad..
Ja, prima hoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Iedereen een goed weekend achter de rug?
Koop dan ook een fatsoenlijke verstekzaag, achterlijke pauper.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, prima hoor.
Druk bezig met het verbouwen van de eetkamert. Plafondlijsten in verstek zagen is nog zo makkelijk niet, Tukker.Gelukkig bestaat er siliconenkit om je faalskills te maskeren.
Tja, ik dacht dat ik het met zo'n goedkoop houten bakje wel af zou kunnen.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Koop dan ook een fatsoenlijke verstekzaag, achterlijke pauper.
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tja, ik dacht dat ik het met zo'n goedkoop houten bakje wel af zou kunnen.
De deur staat altijd voor je open, knakkert.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, kom ik het eindresultaat binnenkort wel bekijken.
Het is hier zo stil.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Volgens mij is Dragan de enige forum-schizofreen in Nederland.
Je bent aangenomen.quote:Op maandag 30 juli 2012 02:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kan alleen drammen. Mag dat ook? Kunnen we ipv jamsessies ook gelijk jammersessies maken.
Omdat ze rete lekker lopenquote:
Ik ook. De elektrische hè.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb je nog meer bandleden nodig? Ik ben zeer bedreven op de triangel...
Ik weetsnie. Maar ik heb uberhaupt geen nieuws nee.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen spannend nieuws over... jeweetz?
Zekers.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:05 schreef Kreator het volgende:
Wel lekker dat het drinken hier gratiz is.
Hier ook. Alleen het assortiment is vrij beperkt.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:05 schreef Kreator het volgende:
Wel lekker dat het drinken hier gratiz is.
Egypte.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Valt niet mee, een betaalbare en zonnige vakantiebestemming voor in november vinden...
Ja, daar kom ik ook op uit. 27 graden gemiddeld en voor 6- a 700 euro heb je een week all-inclusive.quote:
Mexico.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik ook op uit. 27 graden gemiddeld en voor 6- a 700 euro heb je een week all-inclusive.Maar ja:
Egypte
Syrië.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Valt niet mee, een betaalbare en zonnige vakantiebestemming voor in november vinden...
Paar ak's meequote:Op maandag 30 juli 2012 18:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Bij bepaalde organisaties krijg je zelfs geld als je naar Syrië gaat!, tel uit je winst!
Mocroland.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
quote:
Nee, ik ben gisteravond bij N geweest om mijn spullen op te halen en de vakantie te annuleren. Was geen leuke avond.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Brinksy ging gisteravond nog even naar jou toe?
Relatie over?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik ben gisteravond bij N geweest om mijn spullen op te halen en de vakantie te annuleren. Was geen leuke avond.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik ben gisteravond bij N geweest om mijn spullen op te halen en de vakantie te annuleren. Was geen leuke avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |