Wordt er niet geil van, maar het is een knappe vent ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar geil ik al jaren op.
Vanaf het moment dat ik zijn mooie kop en lekkere lichaam in American Psycho zag.
Eens.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Fipo
[..]
Wordt er niet geil van, maar het is een knappe vent ja.
quote:
KNMI doet niet aan weersvoorspellingenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
KNMI en weersvoorspellingMijn pink (ouderwetse manier) doet het nog beter.
KNMI waarschuwt voor onweer en regenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
KNMI doet niet aan weersvoorspellingen
Dat is een weersverwachting.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
KNMI waarschuwt voor onweer en regen
Oke, jij je zin mierenneuker.quote:
Het KNMI heeft vaak bij het rechte eind, alleen wordt het verkeerd geïnterpreteerd. Een verwachting is geen voorspelling, dus ga er ook niet van uit dat iets 100% uitkomt. Het weer is onvoorspelbaar, ook voor meteorologen, zeker dit soort onstabiel weer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oke, jij je zin mierenneuker.
KNMI en weersverwachting + waarschuwingen (nog erger!)
Ik kijk liever (zoals jou) naar cape en lift index en estofex e.d dan dat ik op de knmi af ga.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het KNMI heeft vaak bij het rechte eind, alleen wordt het verkeerd geïnterpreteerd. Een verwachting is geen voorspelling, dus ga er ook niet van uit dat iets 100% uitkomt. Het weer is onvoorspelbaar, ook voor meteorologen, zeker dit soort onstabiel weer.
Hun voorspelling/vooruitzichten en waarschuwingen komen 9 van de 10 keer niet uit. De weeralarmen bijvoorbeeld zijn onderhand een lachertje geworden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het KNMI heeft vaak bij het rechte eind, alleen wordt het verkeerd geïnterpreteerd. Een verwachting is geen voorspelling, dus ga er ook niet van uit dat iets 100% uitkomt. Het weer is onvoorspelbaar, ook voor meteorologen, zeker dit soort onstabiel weer.
Logisch, want als er noodweer plaatsvindt zonder een weeralarm hebben ze een groter probleem. Liever 9x loos alarm dan 1x noodweer zonder waarschuwing.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hun voorspelling/vooruitzichten en waarschuwingen komen 9 van de 10 keer niet uit. De weeralarmen bijvoorbeeld zijn onderhand een lachertje geworden.
Sorry maar dit zijn feiten.
Sowieso weeralarmenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hun voorspelling/vooruitzichten en waarschuwingen komen 9 van de 10 keer niet uit. De weeralarmen bijvoorbeeld zijn onderhand een lachertje geworden.
Sorry maar dit zijn feiten.
Het probleem is dat iedereen 9 x maatregelen neemt voor noppes en het KNMI totaal niet serieus meer neemt. En terecht. Hoe vaak zij er wel niet naast hebben gezeten, echt schandalig voor zo'n instituut.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Logisch, want als er noodweer plaatsvindt zonder een weeralarm hebben ze een groter probleem. Liever 9x loos alarm dan 1x noodweer zonder waarschuwing.
Ik heb Erwin Krol maandenlang niet vertrouwd toen hij zei dat we een lekker warme Aprilmaand kregen, en het de hele maand heeft geregend en redelijk koud wasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het probleem is dat iedereen 9 x maatregelen neemt voor noppes en het KNMI totaal niet serieus meer neemt. En terecht. Hoe vaak zij er wel niet naast hebben gezeten, echt schandalig voor zo'n instituut.
Och, dat ze niet serieus genomen worden boeit ze niet. Als er noodweer is kan men achteraf niet zeggen dat ze niet gewaarschuwd hebben. Het is gewoon indekken wat het KNMI doet.Ik daag je uit om het weer te voorspellen. Weet jij het beter dan het KNMI?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het probleem is dat iedereen 9 x maatregelen neemt voor noppes en het KNMI totaal niet serieus meer neemt. En terecht. Hoe vaak zij er wel niet naast hebben gezeten, echt schandalig voor zo'n instituut.
Mensen gaan vroeger op pad of nemen eerder vrij van hun werk en passen hun (trein)reis aan en dat allemaal vanwege het KNMI met hun gefaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso weeralarmenDe bevolking nodeloos ongerust maken om een doodgewoon ouderwets potje onweer
Oei, het gaat waaien! Oei, onweer! Snel Bert vertel! Weeralarm!
Het hoeft niet hoor, je kunt gewoon vertrouwen op je pinkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mensen gaan vroeger op pad of nemen eerder vrij van hun werk en passen hun (trein)reis aan en dat allemaal vanwege het KNMI met hun gefaal.
Ik prik je pipo ogen eruit met mn pink.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het hoeft niet hoor, je kunt gewoon vertrouwen op je pink![]()
Ik hoor onweer nu
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik prik je pipo ogen eruit met mn pink.![]()
Andersom juist, onweer en geen spatje regenquote:Op die paar regenspettertjes na van daarnet is het nog steeds droog buiten. Regen is fijn maar onweer mag wegblijven.
Je grote duimquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Met een paar druppels naar huis gefietst. Nu net binnen en het gaat ineens stukken harder. Geen radar niks! Gewoon vol verstand om te zeggen "het druppelt nu dus vedan voordat het los gaat"
Ik kan er veel uit zuigen maar het laat me niet in de steek.quote:
U2NL hè. Goeie coverband is dat. Ben 2 x bij optreden geweest. Super!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:45 schreef norich het volgende:
boh net thuiswel zeiknat geregend gewoon
beetje jammer fuuuu maar geurenpop was nice en budde ook
Ja vond ze indd wel goedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
U2NL hè. Goeie coverband is dat. Ben 2 x bij optreden geweest. Super!
Oehhhquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vannacht gewoon dik 3,5 uur met een chickie zitten praten op chatroulette
Tukkerchenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi milkshakechocoladefan!
Toch?
Ik beschrijf mezelf altijd als een kruising tussen House MD, Wesley Sneijder en Jason Statham, met het lichaam van Zanger Bob.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
All I can say is he did to me![]()
Ik zou hem doen
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[...]
Tukker krijgt een enorme ego boost als hij dit alles ooit terugleest.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik help ook wel. Mooi werk. En dan de thc van de schaar rollen en oproken.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
grote bril, puistekop, klein, dik
Dat komt nog wel een keer, moppie.quote:
Oh nee hoor, ik vind het prima.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik mocht je niet haten maar dit is ook weer niet goed?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |