SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Smile like you mean it
www.wefut.com
Ik ging wel eens naar die hockeytoernooien zoals de Champions Trophy. Van dichtbij is het ook geen aanraderquote:
Dit heb ik gewoon even snel gemaakt, maar er zijn nog wel meer te vinden jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nicemorgen misschien ff kijken of er met een paar iets normaals mee te bouwen valt
Hockeytoernooien zijn tof, maar dan niet de Champions Trophyquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ging wel eens naar die hockeytoernooien zoals de Champions Trophy. Van dichtbij is het ook geen aanrader
Je hebt het over de toernooien waar je onschuldige meisjes 's nachts in een tentje verandert in een handpop?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hockeytoernooien zijn tof, maar dan niet de Champions Trophy
Ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt het over de toernooien waar je onschuldige meisjes 's nachts in een tentje verandert in een handpop?
Dan deel ik die meningquote:
Ja, bij de AH vandaag 5 pakjes van 6 opgehaald .quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
Kreeg honger door Hongarije. Nog worstenbroodjes in de aanbieding?
Knights of Cydonia is het beste nummer van Musequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:02 schreef Reemi het volgende:
Wat vinden jullie van het (officiële?) OS2012 nummer?
Is een goed nummer inderdaad, vooral het intro, maar imo zeker niet de beste.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Knights of Cydonia is het beste nummer van Muse
Stapje dichterbij #1000?quote:
Gewoon omdat het er fucking veel zijn denk ikquote:
Stelletje Nerds!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon omdat het er fucking veel zijn denk ik
User-id.quote:
Bij veel van die landen liggen de spelers 's nachts aan de ketting ja..ieder jaar vluchten er weer een paar. Bij het WK waren er ook Noord-Koreanen gevlucht toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:04 schreef DutchSL het volgende:
Al die Iranese officials moeten zorgen dat de sporters niet politiek asiel aanvragen
Ik ken weinig nummers van Muse, ik ken dit nummer alleen van GH3. Maar het is zeker een goed nummerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Knights of Cydonia is het beste nummer van Muse
Heb veel Guitar Hero gespeeldquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is een goed nummer inderdaad, vooral het intro, maar imo zeker niet de beste.Wel leuk dat je Muse kent overigens, had ik niet van je verwacht!
Bij de Haarlemse Honkbalweek is er laatst ook weer een Cubaan gevlucht, gebeurt elke keer bijna. Daarna tekenen ze een miljoenencontract in de VSquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij veel van die landen liggen de spelers 's nachts aan de ketting ja..ieder jaar vluchten er weer een paar. Bij het WK waren er ook Noord-Koreanen gevlucht toch?
volgens mij was daar niks van waar. tevens is dan gelijk je familie/zijn je vrienden zwaar de lul die daar nog zitten dan. in NK tenminstequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij veel van die landen liggen de spelers 's nachts aan de ketting ja..ieder jaar vluchten er weer een paar. Bij het WK waren er ook Noord-Koreanen gevlucht toch?
Jij kan zeker Through The Fire And Flames op Expert?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken weinig nummers van Muse, ik ken dit nummer alleen van GH3. Maar het is zeker een goed nummer
Kevin, reken is hoeveel we nog per dag moeten!?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wordt deze reeks nu ook geupdatet op jouw website?
Je vindt het dus het beste nummer omdat het het enige nummer is dat je van ze kent.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb veel Guitar Hero gespeeld
Ik stel voor dat we vanaf deeltje 1000 gewoon stil blijven. 1100 zullen we ook wel halenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kevin, reken is hoeveel we nog per dag moeten!?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je vindt het dus het beste nummer omdat het het enige nummer is dat je van ze kent.
Nee hoor, ken wel wat meer, maar niet heel veelquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je vindt het dus het beste nummer omdat het het enige nummer is dat je van ze kent.
Baasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, ken wel wat meer, maar niet heel veel
Dat dacht ik!quote:
waarom zeg je dan niet gewoon dat je dat een vet nummer vindt ipv van dat het hun beste nummer isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, ken wel wat meer, maar niet heel veel
Koreaquote:
Waarom niet? Doe ik ook ...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:10 schreef poker4lifee het volgende:
Maar hoe moet ik dit volgen dan? Kan natuurlijk niet van 's morgens tot 's nachts gaan lopen kijken morgen.
Ken je Hjerpseth ofzo nog?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Deze man
Ik snap niet hoe iemand zolang kan skillen zonder maar 1 foutje te maken in zo'n run
ook 2x gepost hier toen die net uit was, erg goede montage ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Deze man
Ik snap niet hoe iemand zolang kan skillen zonder maar 1 foutje te maken in zo'n run
1 Dat kan welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:10 schreef poker4lifee het volgende:
Maar hoe moet ik dit volgen dan? Kan natuurlijk niet van 's morgens tot 's nachts gaan lopen kijken morgen.
Kijken wat je wil kijken..En je wordt ook wel doodgegooid met herhalingen van de highlights..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:10 schreef poker4lifee het volgende:
Ja, die was met 11 een topperquote:
Ik hoop wel minder dan in Peking, want dan ging ik 's ochtends kijken en kreeg ik 's middags 4x de herhaling. Nu alles op normale tijdstippen is mag het wel wat minder imo.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijken wat je wil kijken..En je wordt ook wel doodgegooid met herhalingen van de highlights..
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
1 Dat kan wel
2. Olympisch journaal worden gewoon hoogtepunten getoont. Eventueel via internet even opzoeken
kquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijken wat je wil kijken..En je wordt ook wel doodgegooid met herhalingen van de highlights..
Heb een keer een live stream van hem gezien, viel me echt vies tegen. Doet gewoon hele tijd skills en dan lukt het 1x in 1/2 potjes.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, die was met 11 een topper
Wil je nu een broodje stoer van me?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb met Fifa 11 4-1 van Hjerpseth gewonnen.
worstenbroodjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wil je nu een broodje stoer van me?
Maar dan nog, als ik een 'skillrun' maak dan ga ik de fout in op een gegeven momentquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb een keer een live stream van hem gezien, viel me echt vies tegen. Doet gewoon hele tijd skills en dan lukt het 1x in 1/2 potjes.
ja maar jij weet dan ook niet wat je doetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar dan nog, als ik een 'skillrun' maak dan ga ik de fout in op een gegeven moment
Ja maar jij ramt maar wat op je stickquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar dan nog, als ik een 'skillrun' maak dan ga ik de fout in op een gegeven moment
True, maar die gast moet dan chicks kunnen vingeren als een baas, daar heb je echt snelle vingers voor nodigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja maar jij weet dan ook niet wat je doet.. dat maakt ook wel verschil he, al die trucjes ook echt kennen of random draaien.
Zij ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, die kerel speelde steeds WoW toen ik keekquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zij ook.Die stoppen ze alleen niet in hun montages. Ooit een volledige wedstrijd van Nephentez (
) gezien?
Wel of nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:15 schreef DutchSL het volgende:
Hoeveel landen die met "Ma" beginnen zijn er wel niet
Ik heb Malaria gemist ik keek even 30 seconden wegquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:15 schreef DutchSL het volgende:
Hoeveel landen die met "Ma" beginnen zijn er wel niet
Was dat niet ShhitZraidZ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, die kerel speelde steeds WoW toen ik keek
Vroeger skillde hij nog veel, nu amper meer. En idd 90% van de tijd is het fail als hij gaat skillen en af en toe komt er wat leuks uit. Maar meestal is het gewoon dom balverlies op de verkeerde momenten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zij ook.Die stoppen ze alleen niet in hun montages. Ooit een volledige wedstrijd van Nephentez (
) gezien?
Oja dat was hem ja, NepentheZ kijk ik wel eens op youtubequote:
.be jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://taaltelefoon.vlaanderen.be/nlapps/docs/default.asp?id=2067
ja en dit isquote:
Nickelson jasje aan en gaan tochquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:20 schreef Tim86 het volgende:
Pim Verbeek zal toch niet meelopen met Marokko Jack
ahh dat zegt wel iets meer jaquote:
Ik kan de intro niet maar ik heb hem 3x overleefd en toen haalde ik ook het hele nummer. Voor de rest kan ik elk on-disc nummer van elke GH die ik heb gespeeld halen op Expert guitar halen maar ik kan niet op alle nummers ook nog 5* halenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij kan zeker Through The Fire And Flames op Expert?
*datquote:
Tering man..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan de intro niet maar ik heb hem 3x overleefd en toen haalde ik ook het hele nummer. Voor de rest kan ik elk on-disc nummer van elke GH die ik heb gespeeld halen op Expert guitar halen maar ik kan niet op alle nummers ook nog 5* halen
een EILANDquote:
Hij vraagt om een pricefix met die harsesquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef Kamikazie het volgende:
Die mag bij mij wel aan me ski stok komen trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |