die Duitse Fritzl wijn?quote:
Wait is die al voorbij gekomen? Heb ik die nu gemist?quote:
Het is niet altijd leuk, ben altijd zo klaarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik wou dat ik ook heul niet goed tegen alcohol kan....En dan kan ik nog half zo goed niet tegen alcohol als Lin en Skjoe
SERIOUSLY
![]()
Nee, ik hoop dat ze op gewoon op alfabetische volgorde lopen!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wait is die al voorbij gekomen? Heb ik die nu gemist?
Qualitätswein dus?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Spätlese Nahe.
1.99 voor 75cl[ afbeelding ]
Kei duur jonge.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik drink graag Le Colombier, 5 euro per fles bij de slijter. Zoet, maar niet mierzoet
Oja Spätlese, die werd op de weekendjes weg van het dansen ook met de dozen gedronkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Spätlese Nahe.
1.99 voor 75cl[ afbeelding ]
Oh goffer... Dan duurt het nog wel ffquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat ze op gewoon op alfabetische volgorde lopen!
Ik word heel lacherig volgens mijn man. E daarna slaap ik heel goedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moet toch meestal rijden omdat ik dan met de auto ben, dus ik kan niet veel drinken.
En ik word toch alleen maar vervelend als ik gezopen heb
En ik ga slaapwandelen van alcohol
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Zooooo perfect voor op mijn werk![]()
![]()
Als ze nu nog steeds bij de a zijn wel ja!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh goffer... Dan duurt het nog wel ffBelgië is wel gauw dan
Ik eis een speciale olympische spelen voor obesitatmensenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:29 schreef Dwyn het volgende:
Wat een magere latten allemaal die sporters.
ik vind het een prima prijs voor tafelwijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het wel meevallen
Dat is wel leedvermaak. Tenzij je sporten als hotdog eten gaan invoeren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik eis een speciale olympische spelen voor obesitatmensen
en dan voorzichtig open maken omdat je Chanel lak op hebtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
2 euro is goed zat voor een arme student zoals ik
Hoogspringenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is wel leedvermaak. Tenzij je sporten als hotdog eten gaan invoeren.
Dat is toch ranzig om te zien hčquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is wel leedvermaak. Tenzij je sporten als hotdog eten gaan invoeren.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan voorzichtig open maken omdat je Chanel lak op hebt
Open laten maken door je ventquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan voorzichtig open maken omdat je Chanel lak op hebt
Jupquote:
dat bekt wel lekkerquote:
Ze noemde haar net toch gewoon bij naam? Of nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:33 schreef PriemGirl het volgende:
En.. "een lange meid die de vlag draagt"
Tia niet herkennen![]()
![]()
Ja uiteindelijk wel ja... Maar ze herkenden haar eerst niet...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze noemde haar net toch gewoon bij naam? Of niet
Oohquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel ja... Maar ze herkenden haar eerst niet...Vlg mij moest iemand het influisteren
Haha die vrouw moest ook zuchtenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:39 schreef Dwyn het volgende:
Volgens mij is zo'n vlag nog best wel zwaar. Sommigen kijken heel moeilijk.
Jamaar, de Democratische Republiek van Koreaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wil eigenlijk nog niet tukken, maar die ceremonie is het kijken ook niet meer waard eigenlijk.. Hmm, what to do...
Trusten voor wie gaat slapen!
En dan kom je ze hier brengen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen weer Meatballs marinara maken
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan kom je ze hier brengen?
En dan stilte en dan 'ja ik wou dat we er nog meer over konden vertellen maar we moeten door'quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij wist Sjek even de naam van Dorian niet meer
Daar komen gewoon duiven aanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:04 schreef Mss het volgende:
Ik heb al de hele avond Blur in mijn hoofd, maar dan de duivenversie
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef Mss het volgende:
Hehehe ik lollerde en toen brak alle klei van mijn gezicht
Oh dat zal best jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
I bet that you look good at the dancefloor van The Arctic Monkeys
Meh.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Openingceremonie OS, maar alweer uit beeld.
Wel goed eigenlijk! Ik ben nu fulltime aan het werk, en ik merk dat dat echt goed voor me is. Vroeg opstaan, veel doen op een dag en redelijk op tijd naar bed. Ik hoop dat ik die lijn in het nieuwe studiejaar kan doorzetten. Verder wel vandaag en gisteren vrij gehad. Gisteren was ik varen, dat was echt ontzettend leuk.quote:
Klinkt goed! Fijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Wel goed eigenlijk! Ik ben nu fulltime aan het werk, en ik merk dat dat echt goed voor me is. Vroeg opstaan, veel doen op een dag en redelijk op tijd naar bed. Ik hoop dat ik die lijn in het nieuwe studiejaar kan doorzetten. Verder wel vandaag en gisteren vrij gehad. Gisteren was ik varen, dat was echt ontzettend leuk.
En bij jou?
Oooh, dat is fijn! En geld verdienen is sowieso altijd goed.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:45 schreef Mss het volgende:
Ja, het is aan de ene kant wel zwaar, maar aan de andere kant is het ook gezellig. Ik heb leuke collega's en het is niet gigantisch stressen ofzo. Kan best een beetje facebooken af en toe. En het verdient gewoon lekker!
Hahaha. Daarom begin ik er maar gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:52 schreef Mss het volgende:
En nu ben ik hits lakjes aan het uitzoeken. Mijn lijst wordt steeds langer.
Dat zag ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:58 schreef megamandy het volgende:
Ik dacht serieus even dat die man net de Hitler groet bracht![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Das een shitload aan eten zeg
Gefeliciteerd en ik hoop dat beide verjaardagen superfijn en mooi zijn
Ik wilde jou net Whatsappen. Jij had toen toch Hits gekocht via een swap he? Hoeveel lakjes had je toen en wat waren de verzendkosten?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
falen
ik neem maar 3 van de bohemian lakjes trouwens, sommige zijn echt nix aan
Zij had lakjes opgestuurd naar die swappert. Een pakket buiten europa vanaf hier kost 17.10 oidquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde jou net Whatsappen. Jij had toen toch Hits gekocht via een swap he? Hoeveel lakjes had je toen en wat waren de verzendkosten?
geen verzendkosten want ik stuurde ook een pakketje naar haar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde jou net Whatsappen. Jij had toen toch Hits gekocht via een swap he? Hoeveel lakjes had je toen en wat waren de verzendkosten?
Enveloppe is goedkoper? Pakket (doos) tot 2kg geloof ik is 17 euroquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen verzendkosten want ik stuurde ook een pakketje naar haar.
pakketje naar buitenland sturen is 17 euro, mits je zooi hebt wat in enveloppe past
het maakt otch niet uit of de hits lakjes in een enveloppe past, het gaat erom of wat jij naar haar toe stuurt in een enveloppe past.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:52 schreef Mss het volgende:
Nee, we willen samen uit op 26 lakjes. Ik denk niet dat dat in een enveloppe past.
Als we bij de website zelf bestellen zijn de verzendkosten rond de 40 euro.
Een doos tot 2kg is 17 euro.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het maakt otch niet uit of de hits lakjes in een enveloppe past, het gaat erom of wat jij naar haar toe stuurt in een enveloppe past.
Ja kan maar ze vindt het leuker om te swappen, ze is nogal nailpolish addictquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:58 schreef Mss het volgende:
Ja nou. Je zou toch ook een Brazilliaan kunnen vragen om ze voor me te kopen en op te sturen en dat ik haar daar gewoon voor betaal.
Nee, pakketje kost 17 euro, maar als je zooi hebt wat in een enveloppe past is het minder.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee jij zegt dat het 17 euro is als het in een enveloppe past
Ja, maar het is meer dat ik niet zo'n zin heb om tig winkels in Nederland af te gaan lopen voor een niet te vinden lakjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja kan maar ze vindt het leuker om te swappen, ze is nogal nailpolish addict
Ook 26 flesjes?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
en hits kunnen btw wel in een enveloppe, zijn kleine potjes
Meestal is het KOH dus ik bestel ze dan gewoon onlinequote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar het is meer dat ik niet zo'n zin heb om tig winkels in Nederland af te gaan lopen voor een niet te vinden lakje
Ja, maar omdat ik met Dwyn samen bestel is dat een beetje lastigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Meestal is het KOH dus ik bestel ze dan gewoon online
oh ff proberen dan, ik heb er eentje hier liggen bij mamma.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze drogen toch kut enzo, daarom heb ik ze niet genomen
In combi met de Revlon quick dry topcoat vind ik het wel meevallen hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze drogen toch kut enzo, daarom heb ik ze niet genomen
1 flesje bij Bubsel bestellen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:21 schreef Mss het volgende:
Ik moet eigenlijk SV hebben, zal ik dan maar een hele TD bestelling doen?
Ik zag nog een flesje diamont liggen. Die ga ik eerst opmaken. Ik doe wel een TD bestelling als de CC neons uit komen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
1 flesje bij Bubsel bestellen?
Da kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zag nog een flesje diamont liggen. Die ga ik eerst opmaken. Ik doe wel een TD bestelling als de CC neons uit komen.
is bezorgen geen optie dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij gaan zo lekker met de bus naar de mediamarkt om een tv mee terug in de bus te slepen, nu al zin in
Nee want we moeten NU een tvquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is bezorgen geen optie dan?
oh en hemels!! ik kan zonder krukken maar met speciaal schoentje lopen!!
Corgi puppehhhh !!quote:
IK ZAG HETquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:09 schreef megamandy het volgende:
Een Belg heeft een wedstrijd gewonnen bij judo door haar tegenstandster bijna te wurgen
Ik hoor positieve dingen over Essence?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef Dwyn het volgende:
Iemand nog aanraders voor een cheapy topcoat? Heb geen zin om een hele bestelling te doen voor topcoat.
Ik blijf toch bij Revlon.. Wel 8,95 maar gewoon in de winkel te halen.. Sommige winkels danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef Dwyn het volgende:
Iemand nog aanraders voor een cheapy topcoat? Heb geen zin om een hele bestelling te doen voor topcoat.
So kjoet!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:07 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Puppeh sleepy
Ik wil nog een corgi puppy
Ja, fotooooo's!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Blog met foto's van jelly sandwich, geen enkele foto is scherp gesteld op de nagel. Allemaal op het nagellakpotje.
linkjes jonge!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Blog met foto's van jelly sandwich, geen enkele foto is scherp gesteld op de nagel. Allemaal op het nagellakpotje.
quote:
quote:
oh, da's wel erg slordig jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]http://ocnpd.blogspot.nl/(...)-nails.html?spref=fb
Verder valt het wel mee, maar ze faalt in scherp stellen.
Hmmpf, Flirty Tankini heeft dus m'n nagels gestaind, is me nog nooit overkomen. Ze zijn nu dus heel vies roze gewordenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In combi met de Revlon quick dry topcoat vind ik het wel meevallen hoor
Ik vind ze alleen niet zo mega fel als bv Flip flop fantasy, m'n camera kan ze goed handelen. Maar ze blijven goed zitten en ik vind ze heel mooi dus ben blij dat ik er toch een aantal heb, heb ze al veel gedragen
Pastasaus op de broek van mijn man ging er net met de was meteen uit. Anders eerst beetje afwasmiddel erop deppen voordat je het in de machine gooit? Helpt bij mij vaak wel voor wat vettigere plekkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Halp tomaat uit blik in jurkje, moet ik iets erop doen of gaat dat er in de was uit?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:34 schreef megamandy het volgende:
Mhehe beautylab heeft ook de poedels ontdekt, die TMNT
[ afbeelding ]
Jep ik probeer ook de meeste dingen meteen met heet water + afwasmiddel eruit te halen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pastasaus op de broek van mijn man ging er net met de was meteen uit. Anders eerst beetje afwasmiddel erop deppen voordat je het in de machine gooit? Helpt bij mij vaak wel voor wat vettigere plekken
Wat lukt niet, de zenders zoeken? Soms is die code wat er automatisch staat niet de correcte voor je postcode, had ik ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
We krijgen de tv niet ingesteld hihaho
Ja maar nergens staat welke code dan wel dus nu maar kpn bellenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat lukt niet, de zenders zoeken? Soms is die code wat er automatisch staat niet de correcte voor je postcode, had ik ook.
Nice.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Mamma wou dr chanel zonnebril niet meer dus nu mag ik hem hebben![]()
Kun je op internet googlen meestalquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar nergens staat welke code dan wel dus nu maar kpn bellen
Upc is ook online te vinden inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kun je op internet googlen meestalTenminste bij Ziggo wel, en stond ook in de beschrijving wat je bij zo'n kaart krijgt.
Essence Better Than Gel Top Sealerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef Dwyn het volgende:
Dubbel op je wiel staan of wat bedoel je?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Wielen eindelijk eens in m'n excellijst zetten.Gelukkig zijn alle namen al getypt.
![]()
En ergens wel handig, ik kom er meteen achter dat ik sommige lakjes nog niet op m'n wielen heb staan. En sommige heb ik dubbel.
Dubbel geswatcht inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dubbel op je wiel staan of wat bedoel je?
Het valt mee, ik heb het met nog maar 1 gezien.quote:
Bewaren als goeden SOGquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan heul veul Catrice en Essence waarbij ik te lui ben om het te swatchen.
Goeien wel.quote:
Ooh echtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeien wel.
En mezelf weer een ontstoken oog bezorgen van de dampen.
Maf figuur.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh echtMhehe
Gister had ik Sir! Yes Sir! op en toen vroeg die Buddha (jongen wat ik in de trein tegenkwam) of ik expres mijn nagellak op mijn oogkleur had aangepast
Wel vermakelijk.quote:
Het was wel grappigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel vermakelijk.
Tenzij creepy, dan zijn ze creepy.
Goeien grens.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het was wel grappigvoor een keer. En hij stonk niet ofzo dus hij was niet creepy
Oja en mijn grote koffer stond tussen ons in
Echt welquote:
Twilightquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Eerste boek van twilight uit... En toen ging ik toch nog maar een keer de film kijken want ik kon me niet voorstellen dat ik de film zo slecht vond terwijl ik het boek echt tof vind.
Nu vond ik de film wel redelijk eik...![]()
Bij die eerste ben ik in slaap gevallenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Eerste boek van twilight uit... En toen ging ik toch nog maar een keer de film kijken want ik kon me niet voorstellen dat ik de film zo slecht vond terwijl ik het boek echt tof vind.
Nu vond ik de film wel redelijk eik...![]()
Ik had het boek al eens eerder gelezen... Wayyyyy back. En toen vond ik hem ook wel tofquote:
Ik vrees dat ik niet heel ver ga komen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
Boeken2 avonden en vandaag hele dag en toen was ik er alweer klaar mee
Zijn zo lekker zwijmelend morantisch
Zonde, juist zo'n mooi lakje!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Poging tot redden van Urban Oasis.Het was net stopverf.
Hij lijkt te redden! Momenteel is 'ie vooral heel dik, maar wel vloeibaar. En vloeibaar is goed.quote:
Jup normaal wel. Heb ze met winrar ingepakt; maar als zip bestand. Ook met de gewone verkenner zou je ze moeten kunnen openenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nou Priem, de boeken zijn aan het downloaden!Maar mijn god wat gaat dat traag op mijn laptop
Hij had er 1 af en vervolgens kon ik hem niet openen met winzip, stom ding![]()
Dus nu nogmaals proberen opz'n laptop. Hij moet ze toch gewoon in winzip kunnen openen?
Whaoooo vetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:43 schreef Debsterr het volgende:
ERMAHGERD IK HEB NET 3 KEIVETTE LAKJES GEKOCHT DIE IK AL HEUL LANG WIL!
CrowsToes Absolum, CrowsToes Triple Black Diamond en Hare Polish Super Nova Springs![]()
![]()
Hip!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:43 schreef Debsterr het volgende:
ERMAHGERD IK HEB NET 3 KEIVETTE LAKJES GEKOCHT DIE IK AL HEUL LANG WIL!
CrowsToes Absolum, CrowsToes Triple Black Diamond en Hare Polish Super Nova Springs![]()
![]()
Ohai mini-mequote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuu debs, ik had al betaald voor ik het door had
VIER LAGEN TOPCOAT WATquote:Base coat and top coat
Base coat: OPI – Nail Envy Matte
Top Coat: Essence – Better Than Gel Nails Top Sealer: four coats
Die revlon van mij? muhahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Crap, ik was vergeten dat ik een geurlakje had, nu ruikt m'n wiel naar wc-spray.
Dat ding meurt man.quote:
Misschien blijft de geur hangen en vergeet ik het de volgende keer niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh wat jammer dat ik hem heb weggedaan
Nee niks jongequote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEB JE AL LEUKEN CADEAUS GEKRIJGT?
NAGELLAKquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee niks jonge
Nou ja, etentje van Fred.
En een Fred, twee broers en ouders die aan m'n hoofd zeuren wat ik wil hebben... Maar ik heb alles al
Goeden inspiratiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NAGELLAK
TD PAKKETJE
A ENGLANDS
MOAR A ENGLANDS
LAYLA HOLO'S
Alsof zij dat begrijpenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NAGELLAK
TD PAKKETJE
A ENGLANDS
MOAR A ENGLANDS
LAYLA HOLO'S
SCHOENEN KLEREN MAKE-UP REISJES NAGELLAK DIT DAT ALLES !!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee niks jonge
Nou ja, etentje van Fred.
En een Fred, twee broers en ouders die aan m'n hoofd zeuren wat ik wil hebben... Maar ik heb alles al
JA MAAR ALS ZIJ DAT MOETEN KOPEN DOEN ZE HET NIET GOEDquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SCHOENEN KLEREN MAKE-UP REISJES NAGELLAK DIT DAT ALLES !!!
Ik zou het wel weten
DEZONquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
GELD VOOR NAGELLAK
OF 'IK BESTEL WEL JIJ MAG BETALEN EINZ'
Die laatste is wel een goedenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
GELD VOOR NAGELLAK
OF 'IK BESTEL WEL JIJ MAG BETALEN EINZ'
Dat laatste klinkt bekend, ik kom er ook nooit onderuit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eigenlijk hoef ik gewoon geen kadootjes, nog makkelijker![]()
Ik wilde m'n verjaardag ook niet vieren, maar dat is wederom niet gelukt
inclusief de legendarische woorden "maar je viert je verjaardag toch niet voor jezelf?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt bekend, ik kom er ook nooit onderuit.
Dat verdient een emoslinger.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
inclusief de legendarische woorden "maar je viert je verjaardag toch niet voor jezelf?".
je viert het natuurlijk voor je ouders, die je "het leven hebben geschonken"quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je viert het natuurlijk voor je ouders, die je "het leven hebben geschonken"
oudtantes en oudooms?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig geven de mijne me in principe groot gelijk. Alleen komen de oudtantes en oudooms toch wel opdagen.
Ja, die komen gewoon standaard opdagen. Komen ook af en toe aanwapperen op de fiets.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oudtantes en oudooms?
Oh, dat gebeurt hier niet hoor, tantes en ooms overigens ook niet
Misschien heb ik ze goed afgericht.... (of ze mogen me gewoon niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |