die Duitse Fritzl wijn?quote:
Wait is die al voorbij gekomen? Heb ik die nu gemist?quote:
Het is niet altijd leuk, ben altijd zo klaarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik wou dat ik ook heul niet goed tegen alcohol kan....En dan kan ik nog half zo goed niet tegen alcohol als Lin en Skjoe
SERIOUSLY
![]()
Nee, ik hoop dat ze op gewoon op alfabetische volgorde lopen!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wait is die al voorbij gekomen? Heb ik die nu gemist?
Qualitätswein dus?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Spätlese Nahe.
1.99 voor 75cl[ afbeelding ]
Kei duur jonge.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik drink graag Le Colombier, 5 euro per fles bij de slijter. Zoet, maar niet mierzoet
Oja Spätlese, die werd op de weekendjes weg van het dansen ook met de dozen gedronkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Spätlese Nahe.
1.99 voor 75cl[ afbeelding ]
Oh goffer... Dan duurt het nog wel ffquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat ze op gewoon op alfabetische volgorde lopen!
Ik word heel lacherig volgens mijn man. E daarna slaap ik heel goedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moet toch meestal rijden omdat ik dan met de auto ben, dus ik kan niet veel drinken.
En ik word toch alleen maar vervelend als ik gezopen heb
En ik ga slaapwandelen van alcohol
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Zooooo perfect voor op mijn werk![]()
![]()
Als ze nu nog steeds bij de a zijn wel ja!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh goffer... Dan duurt het nog wel ffBelgië is wel gauw dan
Ik eis een speciale olympische spelen voor obesitatmensenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:29 schreef Dwyn het volgende:
Wat een magere latten allemaal die sporters.
ik vind het een prima prijs voor tafelwijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het wel meevallen
Dat is wel leedvermaak. Tenzij je sporten als hotdog eten gaan invoeren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik eis een speciale olympische spelen voor obesitatmensen
en dan voorzichtig open maken omdat je Chanel lak op hebtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
2 euro is goed zat voor een arme student zoals ik
Hoogspringenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is wel leedvermaak. Tenzij je sporten als hotdog eten gaan invoeren.
Dat is toch ranzig om te zien hčquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is wel leedvermaak. Tenzij je sporten als hotdog eten gaan invoeren.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan voorzichtig open maken omdat je Chanel lak op hebt
Open laten maken door je ventquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan voorzichtig open maken omdat je Chanel lak op hebt
Jupquote:
dat bekt wel lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |