abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5337719
Weet je nog oudje: de eerste, allereerste zwangerschapsposting van Lois ? Ik kon hem niet meer vinden, maar nu we met zijn allen moeten wachten op Mous en nog een paar andere hoogzwangeren...wat is jouw meest memorabele post uit het inmiddels befaamde zwangerschapstopic? Waar heb je het meest aan gehad, was het meest komisch, emotioneel, enzovoorts?
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_5337734
Enough with the zwangerschapstopics already!
pi_5337750
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 12:40 schreef UTFS het volgende:
Enough with the zwangerschapstopics already!
Zwangerschap week 17, 18 en 19

DANYEL EN THIJS
  zondag 11 augustus 2002 @ 12:43:46 #4
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_5337777
In mijn buik..

De eerste foto van Eva

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_5337821
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 12:43 schreef E.T. het volgende:
In mijn buik..

De eerste foto van Eva

DIE zocht ik! Ik wist niet emer hoe het topic heette!!
DANYEL EN THIJS
  zondag 11 augustus 2002 @ 12:52:15 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_5337885
De '"pret"echo ! en andere babyzaken....

Hierna heten ze gewoon allemaan "Zwangerschap en kindertjes"

Alleen zo vreselijk zonde van de posts die verloren zijn gegaan in de crash

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator zondag 11 augustus 2002 @ 12:53:04 #7
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5337903
O god hier moet ik zo van huilen

Wat lief

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_5337913
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 12:53 schreef Lois het volgende:
O god hier moet ik zo van huilen

Wat lief

Leuk om weer te lezen he... *ook snuft*

Egg Pleez!!

DANYEL EN THIJS
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 11 augustus 2002 @ 13:22:21 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5338250
Liev

Je hebt wat losgemaakt Lois! Ik ben d'r pas bij vanaf deel 5 geloof ik

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_5342328
Absoluut het allermooiste vond ik de periode vlak voor een vlak na de geboorten van Jorden en een paar uur daarna Eva. Ongelofelijk, het was zo'n ontzettende climax! En al die felicitaties, zo ontzettend leuk.
Ik vind het eigenlijk jammer dat ik niet eerder ben gaan posten, want in de eerste helft van de zwangerschap was ik lid van een mei-2001 mailinglist. In mijn geval niet écht hetzelfde als fok!
  Jubileum moderator maandag 12 augustus 2002 @ 20:08:39 #11
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5355562
Zo Barb en Catoot! Jullie kunnen nooit meer zeggen dat ik niet naar jullie luister!!
Het grote "Naampje voor Lois"-topic

Zonder dollen, wat mijn zwangerschap mede zo bijzonder heeft gemaakt zijn de reacties hier op fok.
Al die delen van het babytopic die er uit voort zijn gekomen zijn me dierbaar.
Het allerergste vind ik dat sommige stukken voorgoed weg zijn, de spannende topics toen ik aan het bevallen was, de felicitaties voor Jorden en Eva, de prachtige en ontroerende column van Voc.
Arcee heeft het ooit nog teruggezet op zijn server en ik heb ze gedownload. Helaas crasht hier ook regelmatig wat en dus ben ik het kwijt.
Mijn plan is nog steeds om alles een keer uit te printen (printbare versie, nieuwe layouttm) zodat Eva later alles kan lezen.
De laatste maanden was ik niet doorgekomen zonder Fok. Snachts niet meer kunnen slapen van de drukte in mijn buik en die uren waren beregezellig op de chat en hier op het forum. Harrie, Havoc,Gao, Digger e.a. maakten die nachtelijke uurtjes tot een waar feest.

Het teruglezen van al die dingen die ik alweer vergeten was is ontzettend emotioneel.
Met recht een trip down memorylane.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_5357042
Ik weet nog dat we heeel erg aan het meepuffen waren in onzin...en wij maar wachten en proberen te raden hoeveel hechtingen je zou hebben !! ARCEEEHEEE Hebbie ze nog?
DANYEL EN THIJS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')