SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Niet met 1 hand kunnen typen en de andere fappenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iedereen die ineens stil is zit te fappen!
Jij bent de op één na grootste spamhoer van deze reeks..niet bitchen.quote:
Hij is getraind hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet met 1 hand kunnen typen en de andere fappen
Zelden zo gelachen.jpgquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:55 schreef bombmannl het volgende:
Hè mister bean!
Laat je tieten aan marcie216 zien!!!
Dus dat is de reden waarom je fitnesst.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet met 1 hand kunnen typen en de andere fappen
Ja maar dat gaat niet goed. Laptop op schoot moet ik ook vasthoudenquote:
Om die reden is de tafel uitgevonden!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat niet goed. Laptop op schoot moet ik ook vasthouden
Ja maar dan kan je ook niet meer typen he vriend..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Om die reden is de tafel uitgevonden!
1 hand op tafelquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je ook niet meer typen he vriend..
1 hand op tafel, en 1 hand fappenquote:
Nee, lukte mij pas sinds net!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
1 hand op tafel, en 1 hand fappen?
Moet ik nog leren man, je hebt een paar jaar meer ervaring
Mij sowieso niet..mag niet te zwaar tillen van de dokterquote:
je hebt gewoon aan je pa gevraagd of hij even aan je leuter hengst hequote:
Neequote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je hebt gewoon aan je pa gevraagd of hij even aan je leuter hengst he
Ja, ik weet niet hoe het daar in Friesland er aan toe gaat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neevieze gedachtes heb jij, ouwe katholiek dat je bent!
Thorb, heb jij je masker op. Nee het is je ......quote:
Hier in Friesland doet men in ieder geval niet aan incestquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe het daar in Friesland er aan toe gaat.
Ik heb geen geloof
Xbox>PS3.quote:
Ik weet niet of ik dit nog wel 5 min KAN aanschouwenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet niet of ik dit nog wel 2 uur wil aanschouwen hoor.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Thorb, heb jij je masker op. Nee het is je ......
Ah oke, weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hier in Friesland doet men in ieder geval niet aan incest
Zal wel bijna afgelopen zijn de show, atleten moeten ook nog naar binnen lopen enzo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet niet of ik dit nog wel 2 uur wil aanschouwen hoor.
Ik twijfel.quote:
Whuttt? gewoon even Xbox kopenquote:
Regel gewoon beide manquote:
Sweet dreamsquote:
Koop Xboxquote:
Ridiculous om nu nog 200 euro neer te leggen om fifa met een andere controller te spelenquote:
Denk je dat echt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Koop Xbox.
Dan kun je ook tegen ons en dat is leuk.
Ik bedoel je hoeft hem toch niet zelf te betalen dus profit
Het kon erger maar de muziek van de jaren 80 en 90 vind ik toch toffer. Al is deze wel weer nice.quote:
Feit, lekker nummer!quote:
Die heb jij niet eens echt meegemaakt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het kon erger maar de muziek van de jaren 80 en 90 vind ik toch toffer. Al is deze wel weer nice.
Maar die muziek luister ik welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die heb jij niet eens echt meegemaakt?
luister je ook naar mozartquote:
Was serieus hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja ook uit die tijd!
@GJE Engelse shit tonen natuurlijk.
Alles dat Brits is laten zien. Nu was de muziek aan de beurt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is het doel van deze optredentjes?
Dat is weinig Brits meerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Beter komt Chelsea ook langs om de toon te zetten
Het is wel de anthem dus verwacht eigenlijk nog wel wat. Weet niet wie dat gezegd heeft trouwensquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:09 schreef DutchSL het volgende:
Iemand hier zei nog dat Muse zou optreden, maar het was dus gewoon een sample van 5 seconden, matig.
Arsenal ook nietquote:
waarschijnlijk is het de eigenaar zelf die er op biedt zodat het echt lijktquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even iets over FUT posten.
[ afbeelding ]
Iemand is erin getrapt zo te zien
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat Abramovic de vlam gaat aansteken, die heeft het gewoon opgekocht
Lindgren mode on.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:13 schreef marcie216 het volgende:
of PSV natuurlijk, want de gemeente betaald het toch wel!
Niks klopt in die zin mijn vriendquote:
Doe niet zo raar steeds manquote:
Waarschijnlijk wel diegene die internationaal veel mensen aanspreektquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:14 schreef Tim86 het volgende:
Pff, zoveel goede atleten, kiezen ze Beckham
Die is even de vrouwtjes van Marin, Hazard, Oscar etc aan het testen.quote:
ja Terry is nog het meest blij met de nieuwe aankopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die is even de vrouwtjes van Marin, Hazard, Oscar etc aan het testen.
E: Ik bedoel de lamp aan het ophangen daar.
Ajax-AZquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:19 schreef marcie216 het volgende:
Even tussendoor :
Tegen wie moeten Ajax, Az, Feyenoord en Twente de eerste competitiewedstrijd?
Utrecht uitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:19 schreef marcie216 het volgende:
Even tussendoor :
Tegen wie moeten Ajax, Az, Feyenoord en Twente de eerste competitiewedstrijd?
Ja, prioriteiten van EA zijn duidelijk. Zegt genoeg dat ze die debiele UP Vela bij Arsenal hebben uitgebracht. En Van Aanholt bij Chelseaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zou Oscar een UP krijgen als hij wordt getransferd? Vorig jaar was hij nog silver en hij had ook een silver IF.
Overigens zal die transfer wel meteen worden gedaan terwijl er transfers zijn die maanden geleden al zijn afgerond en die hebben ze nog steeds niet gedaan
transferperiode duurt nog een maand manquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef marcie216 het volgende:
Ajax - AZ 1-1
Utrecht - Feyenoord 1-2
RKC - PSV 1-3
Ajax en Az laten meteen punten liggen.
Van PSV moeilijk. Twente, Ajax en AZ dacht ik, en dan ook nog groningen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef vandermar het volgende:
Laatste 6 wedstrijden van komend seizoen zijn makkelijk voor Feyenoord. Veel thuis en tegen makkelijke tegenstanders.
Ja dit gaat hem worden. Qoute het maar en kijk na de 1e ronde maar terugquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
transferperiode duurt nog een maand man
PSV uit bij RKC..net zo'n succes als afgelopen seizoen zekerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef marcie216 het volgende:
Ajax - AZ 1-1
Utrecht - Feyenoord 1-2
RKC - PSV 1-3
Noem er eens een paarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zou Oscar een UP krijgen als hij wordt getransferd? Vorig jaar was hij nog silver en hij had ook een silver IF.
Overigens zal die transfer wel meteen worden gedaan terwijl er transfers zijn die maanden geleden al zijn afgerond en die hebben ze nog steeds niet gedaan
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef marcie216 het volgende:
Ajax - AZ 1-1
Utrecht - Feyenoord 1-2
RKC - PSV 1-3
Nee, nu pakken we ze dik, en dan ook echt dik!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PSV uit bij RKC..net zo'n succes als afgelopen seizoen zeker
Nee, mijne is groen aan de onderkant!quote:
ja hoor marciequote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, nu pakken we ze dik, en dan ook echt dik!
Alles in de Eredivisie ongeveer.quote:
We will see.quote:
Fascistquote:
2008 wel maar dat gaat via het EK onder -21. Moet je halve finale halen (deze keer 3e dacht ik omdat GBR meedoet). Nederland plaatste zich nieteens voor het EKquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:23 schreef poker4lifee het volgende:
Hoezo kwalificeert NL zich trouwens steeds niet voor dit toernooi met voetbal?
Omdat er maar 4 Europese landen mogen meedoen ofzo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:23 schreef poker4lifee het volgende:
Cor Pot is coach hé van de ploeg die zich moet kwalificerenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:23 schreef poker4lifee het volgende:
Traore naar Milan, Joao Pereira naar Valencia, nog wat MLS transfers (denk ik) en Eredivisie transfersquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
2008 wel maar dat gaat via het EK onder -21. Moet je halve finale halen (deze keer 3e dacht ik omdat GBR meedoet). Nederland plaatste zich nieteens voor het EK
Correct me if I'm wrong.
ahh oke thxquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat er maar 4 Europese landen mogen meedoen ofzo.
Vorige keer waren ze er wel bij trouwens (met Gerald Sibon en zo )
voor op twitter!1!1!!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
Die sporters zijn echt mongolen, foto's maken van het publiek
Zijn ook veel officials hequote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
Die sporters zijn echt mongolen, foto's maken van het publiek
Ja, China, France, Germany who caresquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:28 schreef marcie216 het volgende:
de C/D/E/F/G slaan ze over omdat niemand daar interesse in heeft
DIe komen als organiserende land als laatste (en als Great Britain)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, Engeland is ook niet belangrijk
Die doen niet mee. Groot-Britannie wel maar die zijn als laatste want gastland.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is toch Great-Brittain? Correct me if i'm wrongquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Denken dat de meeste Indiërs tijd hebben voor sportquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:31 schreef DutchSL het volgende:
Bangladesh, 160 miljoen inwoners en 3 atleten ofzo.
India is ook altijd triest klein met meer dan een miljard mensen.
Tsja als ze nou cricket toevoegenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:31 schreef DutchSL het volgende:
Bangladesh, 160 miljoen inwoners en 3 atleten ofzo.
India is ook altijd triest klein met meer dan een miljard mensen.
Fortequote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
Barbedos. Land van die IF Bronze. Ben even z'n naam kwijt.
Ja, alleen die doen sporten die niet Olympisch zijn (alleen hockey zo'n beetje).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denken dat de meeste Indiërs tijd hebben voor sport
Jaa Fortequote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Forte
Morgen Southampton-Ajax, ik ben benieuwd hoe Ajax het gaat doen.
Dat ken ik niet en het zit ook niet in FUTquote:
Luxemburg heeft er 1, dat weet ik wel omdat ik die speler heel vaak in packs krijgquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ken ik niet en het zit ook niet in FUT
Er zijn landen waar maar 1 FUT speler vandaan komt, geen idee of je een compleet team kan maken.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:37 schreef DutchSL het volgende:
Bulgarije denkt dat het paralympics zijn?
Uit St. Kitts Nevis (geen idee waar het ligt) alleen Harris, uit Taiwan een 0 weight RB, volgens mij is die CAM uit Saudi-Arabië de enige uit dat land. Voor de rest geen ideequote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Luxemburg heeft er 1, dat weet ik wel omdat ik die speler heel vaak in packs krijg
bedankt voor het mededelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:38 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind het nu maar saai eerlijk gezegd.
Ik ga er niet meer aan toekomen vandaag (op mijn 1e account) Een uniek momentquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:38 schreef Thorb het volgende:
Even die jumbo's aan het openen, vandaag al 5x Pescara kit.
dit stuk duurt altijd te lang ja..doorspoelen naar NL aubquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:38 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind het nu maar saai eerlijk gezegd.
Gewoon ff wat bikini babes op de tribune filmenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dit stuk duurt altijd te lang ja..doorspoelen naar NL aub
St Kitts and Nevis ligt in het Caribisch gebied.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Uit St. Kitts Nevis (geen idee waar het ligt) alleen Harris, uit Taiwan een 0 weight RB, volgens mij is die CAM uit Saudi-Arabië de enige uit dat land. Voor de rest geen idee
waarom doe je meteen weer zo ?quote:
keeper uit Andorra toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Uit St. Kitts Nevis (geen idee waar het ligt) alleen Harris, uit Taiwan een 0 weight RB, volgens mij is die CAM uit Saudi-Arabië de enige uit dat land. Voor de rest geen idee
Ik verwacht wel dat Tim weer met alle gifjes komt de komende weekquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon ff wat bikini babes op de tribune filmen
Kaaimaneilandenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
Welk land was nou zon financieel off shore gebeuren?
haha, met voetbal wel..de rest weet ik niet hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat Tim weer met alle gifjes komt de komende week
Kaap verdie?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
Welk land was nou zon financieel off shore gebeuren?
Die Prins heeft daar meteen alle sportsers gehosseldquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:44 schreef DutchSL het volgende:
Amerikaanse Maagdeneilanden is ook belastingparadijs btw.
Monaco deed bij de winterspelen altijd mee met bobslee en dan zat ook de prins er in
Die prins is een grote hosselaar jongen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die Prins heeft daar meteen alle sportsers gehosseld
Of eigenlijk bij de zomerspelen
Crimineeltje deze manquote:
Dat was de garp ja..ze waren niet echt andere landen aan het inhalenquote:
haha ja..veel lopen ook verveeld rond, beetje kauwgum kauwenquote:
Veel maken er ook foto's en filmen enzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja..veel lopen ook verveeld rond, beetje kauwgum kauwen
Ecuador ligt blijkbaar in Zuid Amerika.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:51 schreef Tim86 het volgende:
Al die kuttige topografie lesjes van Jack tussendoor
goh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ecuador ligt blijkbaar in Zuid Amerika.
Net toen ik Guineapigs zei..geen toeval. Let's add the pig to Guineaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:53 schreef Thorb het volgende:
Gooi Adele er anders even tegenaan. Niet letterlijk doen natuurlijk, dat loopt niet goed af.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net toen ik Guineapigs zei..geen toeval. Let's add the pig to Guinea
jatoggquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weer eens iets anders dan Rick Ross, Steen en Polska
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:55 schreef Tim86 het volgende:
Former Yuguslav Republic of Madeconia...hele mond vol
Komt door Griekenland, die wilden niet dat het land gewoon Macedonië genoemd wordt omdat ze dan zouden claimen dat Alexander de Grote daar vandaan kwam i.p.v. Griekenland.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Doe gewoon Macedonië, waarom 'voormalig Joegoslavisch' zooi
Echt achterlijk ja..dan kan ieder land er wel een hele volzin van maken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Doe gewoon Macedonië, waarom 'voormalig Joegoslavisch' zooi
Thanks Jack.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Komt door Griekenland, die wilden niet dat het land gewoon Macedonië genoemd wordt omdat ze dan zouden claimen dat Alexander de Grote daar vandaan kwam i.p.v. Griekenland.
Ja, ikz it ook vol topografische kennis en nutteloze feitjes.
thanks Jackquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Komt door Griekenland, die wilden niet dat het land gewoon Macedonië genoemd wordt omdat ze dan zouden claimen dat Alexander de Grote daar vandaan kwam i.p.v. Griekenland.
Ja, ikz it ook vol topografische kennis en nutteloze feitjes.
Mofrikaquote:
Abdou en Harris en Griffith had ik ooit in mijn clubquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is gelukt, ik kon alleen geen 2e CB vinden
http://www.futhead.com/12/squad/1614549
nicequote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is gelukt, ik kon alleen geen 2e CB vinden
http://www.futhead.com/12/squad/1614549
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als ze speelt kijkt ze altijd nog lelijker met haar zweethoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |