links vaak ook niet omdat ze pas kijken wanneer de fietser in de dode hoek zit (quote:Op zondag 29 juli 2012 00:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat zeg ik: dat doe ik. Maar als ik mijn rechterhand uitsteek, dan ziet een automobilist op de rotonde dat niet. Ik heb daar wel eens discussie over gehad en me er zelf ook wel eens in vergist.
Dus Ingrid, Ingrid, Ingrid: leren lezen en schrijven.
is dit pvv humor?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee dat is seinen dat er marokkanen rondlopen en je dus je spullen vast moet houden
Ja, misschien. Maar dan kan ik dan niks aan doen. Ik ben meestal, uit welbegrepen eigenbelang, heel duidelijk over waar ik naar toe wil. En dan ga ik daar ook naartoe.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
links vaak ook niet omdat ze pas kijken wanneer de fietser in de dode hoek zit ().
ik vind ze anders altijd wel lachwekkend eigenlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 00:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zou je een pvv-er moeten vragen, maar volgens mij zijn niet niet bekend met humor
enige rotonde die ik hier pak is de eerste binnen de beboude kom (een zelfmoordrotonde ook wel eens genoemd) en dan time ik het wel gewoon met de stroom autos, als er berg aankomen trap ik wat langzamer zodat ze voorbij zijn, hoe vaak daar al niet iemand dood is gereden..quote:Op zondag 29 juli 2012 00:29 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, misschien. Maar dan kan ik dan niks aan doen. Ik ben meestal, uit welbegrepen eigenbelang, heel duidelijk over waar ik naar toe wil. En dan ga ik daar ook naartoe.
Schrale troost in dat geval: hun schade is groter dan de jouwe (althans als je een beetje goed valt!) en er zijn heel veel getuigen, dus wegrijden is er niet bij.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
enige rotonde die ik hier pak is de eerste binnen de beboude kom (een zelfmoordrotonde ook wel eens genoemd) en dan time ik het wel gewoon met de stroom autos, als er berg aankomen trap ik wat langzamer zodat ze voorbij zijn, hoe vaak daar al niet iemand dood is gereden..
Wel zie ik zo vaak dat zelfs als je rechtdoor gaat (en de auto rechtsaf) en paralel rijdt met een stoetje autos (zij gaan harder dus hebben jou gezien, ingehaald en mogen je verwachten op de rotonde) ze TOCH niet verwachten dat er OPEENS een fietser aankomt
Als je niet meer kunt lopen heb je daar weinig aanquote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Schrale troost in dat geval: hun schade is groter dan de jouwe (althans als je een beetje goed valt!) en er zijn heel veel getuigen, dus wegrijden is er niet bij.
Zelfs 30 kan dodelijk zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:46 schreef Life2.0 het volgende:
Met 50 je hoofd stoten is gewoon game-over.
Kinderen moet je eigenlijk al zwaar op anticiperen. Ze zijn al onverwachts, weten vaak niet wat ze doen of willen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef VinceAdvance het volgende:
Ik zie wel eens van die klootkindjes die het stoer vinden om hun hand naar links uit te steken, zodat het lijkt alsof ze het zebrapad over gaan steken, en dan gewoon rechtdoor gaan
Jij hebt je endohandjes wel geaccepteerd? wat goed joh.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Anno 2012 je nog steeds schamen om je hand uit te steken.. Zeker ectohandjes?
Ah sinds de invoering van verkeerd examens (of diploma's) op basisscholen zijn ze naar mijn mening goed bezig.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Anno 2012 je nog steeds schamen om je hand uit te steken.. Zeker ectohandjes?
En boven de 50 ook weerquote:Op zondag 29 juli 2012 23:06 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kinderen moet je eigenlijk al zwaar op anticiperen. Ze zijn al onverwachts, weten vaak niet wat ze doen of willen.
Tussen de 20 en de 50 gaat het wel redelijk goed dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |