abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114844237
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:37 schreef Kimilotus het volgende:

[..]

Precies wat ik daar voor in mijn post bedoelde ^_^
Daar zeg je dat je richting naar links moet aangeven.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 30 juli 2012 @ 13:44:58 #102
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_114844430
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:37 schreef Kimilotus het volgende:
Precies wat ik daar voor in mijn post bedoelde ^_^
Tuurlijk joh
quote:
- Als je voorsorteert naar links bij naderen en oprijden van de rotonde
Bij alle 1-strooks rotondes kun je niet voorsorteren.... afblijven van je knipper naar links dus.

Dat je richting aangeeft bij voorsorteren (= meestal verandering van rijstrook) is nogal logisch.
pi_114848827
EN oprijden rotonde. dus als je voor de rotonde weet dat je 3/4 er afgaat zeggen die regels dat de knipper naar links aangaat. Ik vind het niet per se nodig en zal ook wel niet verplicht zijn. Maar ik doe het iig precies zoals het daar staat aangezien ik het wel zo netjes vind voor de overige weggebruikers
Kimi for wdc 2012
pi_114850612
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:20 schreef Kimilotus het volgende:
EN oprijden rotonde. dus als je voor de rotonde weet dat je 3/4 er afgaat zeggen die regels dat de knipper naar links aangaat. Ik vind het niet per se nodig en zal ook wel niet verplicht zijn. Maar ik doe het iig precies zoals het daar staat aangezien ik het wel zo netjes vind voor de overige weggebruikers
Lezen is ook een vak apart of niet? Het gaat om het voorsorteren gevolgd door oprijden en niet het voorsorteren of oprijden. Knipperlicht naar links is dus alleen maar van toepassing als bij meerdere banen op een rotonde. Maar het is niet veboden en het kan ook geen kwaad verder. Ging mij er meer om dat je het liet voorkomen alsof het verplicht was.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_114852405
Hehe ja in mijn hoofd zit het vaak wel goed maar dat breng ik niet altijd juist over anyway lekker blijven knipperen

Verder blijft de zin wel dubbel te interpreteren. Of fout te interpreteren
Kimi for wdc 2012
pi_114857320
Ik rijd altijd met mijn alarmlichten aan, mooie ligtjes tog?
  maandag 30 juli 2012 @ 21:17:28 #107
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_114867108
Dat met links knipperen voor een rotonde is grotendeels zinloos met die natuurrotondes met een compleet bos middenop. Verder is het natuurlijk zo'n doorgeschoten regel omdat mensen die van anderen verwachten dat ze gedachten kunnen lezen niet in staat zijn om richting aan te geven naar rechts als ze de rotonde gaan verlaten.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_114885475
soms heb ik een heel klein rotondetje en kan ik met zo'n log stuur niet snel sturen en knipperen tegelijk ;( verder doe ik het wel op rotondes :*
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_114897112
Laatst was ik op de fietst, fietst er 1 vrouw tegen mijn richting die samenreed met 1 man op brommer.
Ik moest afslaan en omdat ik haast had had ik geen zin om te wachten tot gedrocht 1 en 2 voorbij waren.
Ik steek mijn hand uit, ringel aan het belletje dat ik afsla en ze ff moesten uitkijken.

Net op het moment dat ik bijna compleet was afgeslagen wilt mevrouw mijn richting uitkijken, meneer doet ook maar even de grote moeite om zijn dikke smoel mijn kant op te richten.

Ik was al afgeslagen, maar die mormels hadden een trage verwerkingsvermogen, want die vrouw schikt en begint te slingeren en die man roept "HE SCHELE!"

Tieft toch op man, ogen voor je op de weg en niet op je mobieltje, of je schurftige vriendinnetje graag.
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')