Maar bij beide een veels te lang 'show'.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:52 schreef LXIV het volgende:
Dat is nu de democratie Engeland versus de communistische dictatuur China. Menselijkheid versus robotten. Humor versus mechanische perfectie. Relativisme versus communistische doctrine.
Ehm ja. Het gaat niet alleen over de laatste 2 Spelen. Dit geouwehoer is al minimaal sinds 1980 aan de gang.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:52 schreef LXIV het volgende:
Dat is nu de democratie Engeland versus de communistische dictatuur China. Menselijkheid versus robotten. Humor versus mechanische perfectie. Relativisme versus communistische doctrine.
De Britten, of bedoel je dit bij organiserende landen van de olympische spelen in het algemeen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:00 schreef vincerusso het volgende:
ik word misselijk van dat nationalisme van dat volk
Britten steken er ver boven uit in mijn ogenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:03 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De Britten, of bedoel je dit bij organiserende landen van de olympische spelen in het algemeen?
Het blijft bij veel Britten, althans die ik ken, niet slechts bij trots. Sommigen menen echt dat ze tot een superieure beschaving behoren. Etnocentrisme is iets wat ik toch wel geregeld bespeur.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Britten steken er ver boven uit in mijn ogen
Oh kom op. Als we het daar over hebben zou ik de VS als voorbeeld nemen en niet de UKquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het blijft bij veel Britten, althans die ik ken, niet slechts bij trots. Sommigen menen echt dat ze tot een superieure beschaving behoren.
Bij Amerikanen is het minder cultureel geënt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh kom op. Als we het daar over hebben zou ik de VS als voorbeeld nemen en niet de UK
Ja inderdaad. Op dat gebied hebben de Britten nog enig recht van sprekenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Bij Amerikanen is het minder cultureel geënt.
Och jee, we gaan slachtoffertje spelenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:10 schreef Panthera. het volgende:
Britten zijn inderdaad koning in zelflikkerij op de één of andere manier.
Overigens valt de gemiddelde Amerikaan wel mee. Probleem is dat altijd de redneck uit Missouri gepakt wordt als voorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |