Close but no cigar.quote:
Hahaha nee, zeker niet. Ze had prachtige sprekende ogen dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:01 schreef Saisai het volgende:
Heb je dan tenminste wel als een heuse fokker stiekem een foto van dr genomen? Dan kan ik dr zoeken voor je hier.
Vertelde ze dat ze naar Groningen ging, ja?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Jij woonde in Groningen toch? Wacht d'r op met een bordje
Gelukkig ook mans genoeg om het toe te geven.quote:
Gezien het treinen - vermoedelijk NS - zijn gewoon even naar de verwachte aankomsttijd kijken en daar een uurtje of twee bij optellen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Vertelde ze dat ze naar Groningen ging, ja?
Hoelaat vertrok je uit Arnhem Velperpoort? Aan de hand daarvan kan ik 'berekenen' hoelaat ze in Groningen aankomt.
Dat is dan wel weer zo, en van je fouten kan je leren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gelukkig ook mans genoeg om het toe te geven.
Mensen die denken dat treinen altijd vertraging hebbenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gezien het treinen - vermoedelijk NS - zijn gewoon even naar de verwachte aankomsttijd kijken en daar een uurtje of twee bij optellen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:03 schreef Saisai het volgende:
Ja, dan ga ik wel voor je op het perron staan schreeuwen dat je dr naam nog wilt weten
Waar is je onderschrift, is dit niet te veel veranderingquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Mensen die denken dat treinen altijd vertraging hebben_!
Word up bro.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo, en van je fouten kan je leren.
O, heel uniek dus. dat treft.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]! Ja heel lastig, ik weet eigenlijk geen fluit van d'r, wel dat ze donkere kleding aanhad, d'r haar in een staartje en zo'n 168 lang was.
Nee precies.quote:
Ja is raar, ik ga er maar vanuit dat zij ook te Arnhem Velperpoort ingestapt is...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:10 schreef Geerd het volgende:
Van Arnhem naar Grunn en dan de stopper naar Zufte pakken??
Jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja is raar, ik ga er maar vanuit dat zij ook te Arnhem Velperpoort ingestapt is...
Ook niet met meisjes versierenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja
Ik weet het verder ook niet, ben niet bekend met treinen.
Word down sister.quote:
Alleen die met mooie ogen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef Saisai het volgende:
Ik zal elk meisje met zwarte kleding en een staartje de groeten doen van je.
Ja. Ogen ja. Ik noem tieten gewoon tieten, namelijk.quote:
't kwartje viel wel laat, en toen had ik een momentje van, ja.. en nuquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:18 schreef AthCom het volgende:
Had je het niet door of was je te verlegen? Hoe dan ook: kut voor je, TS.
Ik zet 'r een krat pils tegenover.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:08 schreef GizartFRL het volgende:
Dus ze komt zo rond 23.53 aan in Groningen?
Welke Groninger FOK!ker gaat TS helpen?
Een dagkaartquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zet 'r een krat pils tegenover.
Deal!quote:
Ik dok dat kaartje niet, hè.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:29 schreef GizartFRL het volgende:
Deal!
Ruil ik die wel om voor dat kratje bier.
Socios!quote:
Dan zou het écht een held van formaat zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:31 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Socios!
Als hij nu uit LWD vertrekt is hij ruim op tijd op Groningen.
heldquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:48 schreef GizartFRL het volgende:
Dit topic even gelinkt in: Groningen Stad #570: lobi overal
Trekken is wat hij nu doet jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgende keer beter ts, trek er je les uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |